وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عطر هایی که هیچ وقت قدیمی نمی شوند

عطر هایی که هیچ وقت قدیمی نمی شوند
گاهی یك ترانه و حتی یك عكس شما را پرت می‌كند به گذشته‌های دور؛ گذشته‌های دوری كه شاید از آن برای‌تان تنها یك خاطره باقی مانده؛ درست مثل رایحه آشنا كه می‌تواند شما را به خاطرات دور و نزدیك‌تان پیوند بزند؛ ما هم در این شماره با پیشنهاد عطرهایی نه چندان جدید اما محبوب سعی كرده‌ایم شما را به گذشته‌های‌تان ببریم! عطرهایی قدیمی كه حتی این روزها هم طرفداران‌شان را حفظ كرده‌اند.

هنگام خرید عطر ممكن است شك كنید كه چه حجمی از عطر را خریداری كنید. طبیعی است هر چه حجم عطر بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر می‌شود اما لازم به ذكر است معمولا خرید عطر در حجم بالاتر در نهایت به صرفه‌تر تمام می‌شود و فروشندگان به افرادی كه عطر را در اندازه بیشتر و فاصله زمانی كمتری استفاده می‌كنند توصیه می‌كنند كه حجم بالاتر را تهیه كنند ؛ اما اگر از آن دسته از افراد تنوع طلبی هستید كه ممكن است از رایحه عطرتان زود خسته شوید و مدام در حال تغییر رایحه عطرتان هستید بهتر است عطر را در حجم كمتری تهیه كنید.
 

Alien by Thierry mugler
شركت تولید‌كننده عطر ماگلر پس از گذر 13 سال در سال 2005 با تولید محصولی قوی و بدون هیچ كم و كاستی‌ جای رقیبانش را تنگ كرد. راز موفقیت این عطر جدید  را می‌توان طراحی شیشه‌ای شبیه به موجود فضایی كه با نام (Alien) به معنی بیگانه و رایحه‌ای كاملا عجیب و غریب كه با طراحی شیشه همخوانی دارد، به حساب آورد. رایحه‌ای كه مختص هر مكانی طراحی نشده است و برای خانم‌های بالای 25 سال و در مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود.

Brit by burberry
رایحه‌ای با بوی وانیل و بادام تلخ كه برای استفاده در فصل سرما پیشنهاد می‌شود. شركت بربری مدل بریت را در سال2011 روانه بازار كرد كه رایحه‌اش مقام سوم را در فهرست بهترین رایحه از آن خود كرد.


Cinema by yves saint Laurent

با رایحه‌اش سوپراستار شوید! یكی از عطرهای پرطرفداری كه در سال 2004 تولید شد. رایحه‌ای كه برای خانم‌های بالای 25 سال و مشكل‌پسند پیشنهاد می‌شود؛ اگر به‌دنبال رایحه‌ای گرم هستید كه در عین ملایم‌بودن از بوی گرمش سردرد نگیرید و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرد، شاید این عطر مورد پسندتان باشد.

Euphoria by calvin klein
كالیون كلین در سال 2006 یكی از خوشبوترین نمونه‌هایش را روانه بازار كرد كه تاكنون همچنان می‌توان گفت در ردیف اول ویترین عطرفروشی‌ها به چشم می‌خورد، رایحه‌ای گرم و دلنشین كه برای سنین مختلف در مناسبت‌های نیمه‌رسمی پیشنهاد می‌شود.

UN Jardin surle toit by hermes
رایحه‌ای كه از بوی گل‌های معطر و میوه‌هایی با طعم‌های متفاوت در باغی مجلل الهام گرفته شده است كه از جدید‌ترین‌های عطر در سال 2011 به حساب می‌آید. رایحه‌ای مناسب با بویی مجلل كه در تركیباتش سیب، گلابی، گل رز، ریحان و گل مگنولیا دیده می‌شود.

Chanel No5
یكی از پرفروش‌ترین رایحه‌هایی است كه برای نخستین بار در سال 1921 تولید شد، شانل No5 chanel است. رایحه‌ای بسیار ظریف و درجه یك كه به‌دلیل داشتن طرفدارانش همچنان تولید می‌شود.
 

CH
عطرهای شركت (كارولینا هررا) همیشه به رایحه‌های مناسب و ماندگار معروف هستند. رایحه‌ تازه گل‌ها كه در شیشه زیبا و شكیل با رویه‌ چرم صورتی رنگ در سال 2010 روانه بازار شد و با استقبال چشمگیری روبه‌رو ‌شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره