وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که 82 سال بدون گواهینامه رانندگی کرد! +عکس

زنی که 82 سال بدون گواهینامه رانندگی کرد! +عکس
قطعا یکی از شرایط مورد نیاز برای رانندگی کردن داشتن گواهینامه است. البته افراد زیادی هستند که بدون داشتن گواهینامه رانندگی می کنند و خیلی زود به دلیل بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط پلیس متوقف می شوند. اما برای یک خانم لنگلیسی تبار قضیه کمی متفاوت است.

سوزی دیکسون زن انگلیسی که به زودی 100 ساله می شود 82 سال است که بدون گذراندن امتحان رانندگی ، در خیابان ها وجاده ها رانندگی می کند. این زن انگلیسی در سال 1930 بدون گذراندن دوره های مربوط به گرفتن گواهینامه ، مدرک مورد نیاز خود را خریده است. او از آن به بعد هر 3 سال یک بار در آزمون های پزشکی مربوط به رانندگی شرکت کرده است و هر سال توانسته است با موفقیت در این آزمونها مجوز رانندگی خود را برای 3 سال دیگر تمدید کند.

 
زنی که 82 سال بدون گواهینامه رانندگی کرد! +عکس
ایران ناز، نکته جالب در مورد این بانوی انگلیسی این است که وی در تمام این مدت حتی یک بار تصادف نکرده و حتی یک بار هم جریمه نشده است. او در سالهای اخیر دیگر در طول شب رانندگی نمی کند و بیشتر در طول روز برای خرید کردن و یا ملاقات فرزندان و یا نوه هایش از اتومبیل استفاده می کند.

او خود در این باره این گونه توضیح می دهد: من در سن 18 سالگی با اتومبیل پدرم رانندگی را یاد گرفتم. اتومبیل پدرم از وضعیت خوبی برخوردار نبود و من از همان ابتدا برای دنده عوض کردن هم مشکل داشتم. او در حال حاضر 5 نوه و 4 فرزند دارد. یکی از فرزندان او ، راجر در سال 2007 و در سن 61 سالگی بر اثر یک حادثه در هنگام مسابقه اتومبیل رانی در کشور بلژیک کشته شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره