وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طلاق به خاطر جراحی گونه ها!!

 

اعتماد: مردی به خاطر آنکه همسرش حاضر نیست گونه هایش را عمل جراحی کند به دادگاه خانواده رفت تا او را طلاق دهد.

 

این مرد به نام صادق که یک سال از ازدواجش با همسرش مهدیه می گذرد، صبح دیروز در حالی که همراه با همسرش به شعبه 266 مجتمع قضایی خانواده رفته بود در مورد علت حضورش در دادگاه گفت؛ چون زنم به توصیه من برای کاشت گونه توجهی نمی کند تصمیم گرفتم از او جدا شوم.

 

 

وی که صاحب یک سوپرمارکت است در این باره به قاضی خدایی گفت؛ سال گذشته به مهدیه که به عنوان مشتری به مغازه ام رفت و آمد می کرد علاقه مند شدم و به خواستگاری اش رفتم. دختر مورد علاقه ام ظاهر زیبایی داشت و من دلبسته او شده بودم. پدر و مادر مهدیه بدون هیچ مخالفتی دست او را در دست من گذاشتند و با برگزاری جشن عروسی زندگی مشترک مان را آغاز کردیم. چندماهی از این ماجرا گذشت تا اینکه به تدریج متوجه شدم چهره همسرم آن طور که من می خواهم نیست. بینی او به نظرم بزرگ و گونه هایش زشت بود. بنابراین به او پیشنهاد کردم با انجام عمل زیبایی چهره اش را تغییر دهد. اما او جواب داد از چهره اش راضی است و حاضر نیست به هیچ وجه زیر تیغ عمل جراحی قرار گیرد.

 

 

این مرد ادامه داد؛ حتی در سفری که چند هفته قبل با هم به کیش داشتیم باز هم توصیه ام را تکرار کردم اما مهدیه برخورد بدی با من انجام داد. من هم چون نمی توانم با این زن زندگی کنم، تصمیم گرفتم طلاقش دهم.

 

 

در پی اظهارات این مرد همسر او گفت؛ صادق مشکل دیگری دارد و عمل زیبایی را بهانه کرده است. من از مدت ها قبل قصد داشتم ادامه تحصیل دهم و در مقطع کارشناسی ارشد درس بخوانم تا اینکه چند ماه قبل بالاخره در کنکور قبول شدم اما شوهرم با ادامه تحصیلم مخالفت کرد و بی دلیل مساله عمل زیبایی را پیش کشید. او چون خودش تحصیلاتش در حد راهنمایی است، دلش نمی خواهد من پیشرفت کنم ولی من حاضر نیستم در چنین شرایطی با او زندگی کنم. اصلاً از همان ابتدا که او به خواستگاری ام آمد اشتباه کردم که درخواستش را پذیرفتم. این زن ادامه داد؛ مهریه من 500 سکه بهار آزادی است که حاضرم با بخشیدن آن از همسرم جدا شوم.

 

پس از پایان اظهارات این زن و شوهر قاضی خدایی با ارجاع پرونده به واحد داوری دستور داد مراحل قانونی پرونده طی شود.


روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره