وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

30 سال تلاش فقط برای گرفتن مدرک دیپلم

30 سال تلاش فقط برای گرفتن مدرک دیپلم
پیرمرد 65 ساله توانست پس از سی سال تلاش از دبیرستان محل سکونتش مدرک فارغ‌التحصیلی دریافت کند.
به گزارش مهر، توماس ماتا که از کودکی عاشق آموختن بوده در سن 9 سالگی به نوعی بیماری ناشناخته پوستی مبتلا شده است که به واسطه آن نتوانسته در اجتماع حاضر شده و ادامه تحصیل دهد.

وی پس از ابتلا به این بیماری پوستی نادر دیگر نتوانسته در روزهای آفتابی به بیرون از خانه رود و تنها 3ماه زمستان می‌توانسته از منزل خارج شده و در خیابان‌های محل سکونتش قدم بزند.

پزشک توماس درباره بیماری ناشناخته وی می‌گوید: سلولهای پوست توماس به محض اینکه در معرض تابش نور آفتاب قرار می‌گیرند ابتدا سفید و سپس سیاه شده و ناخواسته دچار مرگ زودرس می‌شوند که این مرگ زودرس دردی بسیار شدید به وی القا می‌کند.

توماس به واسطه ابتلا به این بیماری خاص و دردهای ناشی از این مریضی ناشناخته سالها نتوانسته بود درسش را تمام کند و حساسیت شدید به نور آفتاب سدی بزرگ بر سر راه تحصیلش بوده است.

وی درباره گرفتن مدرک فارغ‌التحصیلی‌اش می‌گوید: باوجود اینکه نمی‌توانستم در روشنایی درس بخوانم و همواره دردی مضمن را در وجودم حس می‌کردم اما با تحمل درد فراوان توانستم به تنها خواسته زندگی‌ام دست یابم.

وی هم اکنون در کلورادوی آمریکا زندگی می‌کند و تصمیم دارد سال آینده در امتحان ورود به دانشگاه نزدیک محل سکونتش شرکت کند و در آینده‌ای نزدیک مدرک کارشناسی‌اش را نیز در رشته روان‌شناسی به دست آورد.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره