وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برنامه افزایش سرعت سیستم RegistryBooster v2 v4.5 (2009-2010) + Crack

برنامه افزایش سرعت سیستم  RegistryBooster v2  v4.5 (2009-2010) + Crack
حتماَ تا حالا برای شما پیش آمده است که سیستمتان دچار کندی و کاهش سرعت عمل شده باشد. در صورتی که شما مدت زیادی است که ویندوز نصب کرده اید احتمالاَ پس از مدتی با کندی سیستم و دیر بالا آمدن آن مواجه شده اید این امر در ویندوز XP زیاد دیده شده است. در کل سیستم شما با اجرای نرم افزارهای گوناگون . نصب و حذف برنامه ها و کلی اعمال دیگر که سیستم شما در هر بار بالا آمدن با آن مواجه می شود اینها همه و همه در سیستم برای اجرا و ویرایشات لازمه فایلها کلید ها و… کلی پسمانده از خود در سیستم رجیستری برجای می گذارند که در مرور زمان به شکل کندی سرعت سیستم نمایان می شود و…
((نرم افزار RegistryBooster V4.5.0.17 (2010) Portable بدون نیاز به نصب جدیداَ اضافه شد شما می توانید هر دو نسخه را در ادامه مطلب دریافت کنید)) ((دریافت و توضیحات + آموزش + کرک و…در ادامه مطلب))

Registry Booster 2009 V2 And RegistryBooster V4.5.0.17 (2010) Portable is the safest and most trusted solution to clean and optimize your system, free it from registry errors and fragmented entries.Through Advanced Error Detection Technology, Registry Booster 2009 & 2010automatically identifies missing, corrupt, or invalid items in your Windows registry and dramatically enhances performance and general stability& Clean System Registry And Defrag Registry For System Speedup … ((Download And Help + Crack Click Continue ))
ادامه مطلب :
علت کندی و کاهش اصلی سرعت سیستم در بالا آمدن و اجرای برنامه ها در اکثر موارد همه به سیستم رجیستری ویندوز مرتبط است. سیستم رجیستر یک پایگاه برای ثبت و اجرای وقایع روی داده داخل سیستم است که کلیه حرکات و اعمال سیستم را در خود ثبت و نگهداری می نماید این سیستم معمولاَ به علت حساسیت بسیار بالا موارد قدیمی و ذخیره شده داخل خود را حذف و باز سازی نمی نماید بنا براین ما باید با کمک نرم افزار های کمکی مانند RegistryBooster نسبت به باز سازی – حذف – تعمییر – مرتب سازی و تنظیمات این سیستم حیاتی و شاید قلب ویندوز خود اقدام نماییم.
قابلیت های نرم افزار RegistryBooster v2 2009 :
* دارای امتیازی نسبتاَ بالا نصبت به برنامه های مشابه دیگر
* عیب یابی و رفع عیوب سیستم رجیستری ویندوز و سیستم عامل های میکروسافت و…
جستجوی بسیار سریعتر در مقایسه با نرم افزار های مشابه دیگر دررجیستری
* شناسایی هوشمندانه کلید های مرتبط با برنامه های حذف شده و باقی مانده در سیستم
* جستجوی کاملاَ حرفه ای در کلید های HKEY_CLASSES_ROOT و HKEY_CURRENT_USER از رجیستری به سبکی کاملاَ ماهرانه و جدید
* جستجو هم زمان برنامه ها و سیستم کلیدی آنها در HKLM و HKLU جهت شناسایی کلید های مانده از برنامه های قدیمی و حذف شده
* مرتب سازی سیستم رجیستری و اولویت بندی اطلاعات مهم سیستمی جهت افزایش فوق العاده سرعت سیستم (Defrayment )
* جستجو و حذف کلید های سیستمی در CLSID و کدهای ضائد و قدیمی از سیستم رجیستری به سبکی کاملاَ جدید
* تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری جهت حفظ امنیت سیستم در هنگام حذف موارد
* استفاده آسان رایگان و نتیجه تحسین برانگیز در پایان کار
* ایجاد یک لیست گزارشی در جستجو و نمایش واضح و دقیق اطلاعات یافت شده از سیستم
در کل برنامه RegistryBooster 2 یک برنامه قدرتمند و بی نظیر در افزایش سرعت سیستم از درگاه رجیستری است.
آموزش نصب برنامه RegistryBooster 2 2009 + Crack :
1- برنامه را از دکمه و لینک دانلود ( Download ) در پایین این صفحه دریافت نمایید و آن را با نرم افزار winrar باز نمایید.
2- فایل Setup_RegistryBooster 2_2009 را از داخل فایل های باز شده فقط با دبل کلیک اجرا نمایید. با این عمل برنامه به صورت کاملاَ خود کار نصب خواهد شد و پیام تایید آن نمایش داده خواهد شد. پس از این عمل یک میانبر از برنامه به میز کار شما اضافه خواهد شد.

3- پس از نصب برنامه حالا با دبل کلیک بر روی فایل Crack Registry Booster از فایل های کنار نصب کننده برنامه مراحل ثبت و کرک آن را با زدن دکمه Next و سپس Finish به پایان ببرید اکنون برنامه را می توانید از روی میانبر آن در Desktop اجرا نمایید.
آموزش استفاده از برنامه RegistryBooster 2 2009 :
نکته: قبل از اجرای برنامه بهتر است تمام برنامه های باز و برنامه های  نمایان در قسمت وضعیت سیستم ((کنار ساعت)) را با  راست کلیک و زدن گزینه Exit یا Quit ببندید.
1- پس از طی مراحل بالا و نصب برنامه RegistryBooster  حالا از روی میز کار ( Desktop ) برنامه را اجرانمایید.
2- پس از اجرای برنامه کمی منتظر بمانید تا برنامه مراحل چک و بررسی سیستم رجیستری شما را انجام دهد
3- پس از مدتی برنامه نمایان شده و در قسمت قرمز رنگ بالای آن تعداد اشکال های اصلی یافت شده در سیستم شما را نمایش می دهد.
4- حالا برای جستجوی حرفه ای و اصلی سیستم رجیستری بر روی دکمه Start Scan کلیک نمایید. با این عمل پنجره ای ظاهر خواهد شد که در حال جستجو و عیب یابی سیستم شما است منتظر بمانید تا کار برنامه به اتمام برسد.

5- پس از جستجو و عیب یابی سیستم شما یک پنجره نمایان خواهد شد که برروی دکمه OK کلیک کنید و در قسمت قرمز رنگ بالایی تعداد اشکالات و معایب یافت شده در سیستم شما را نمایش می دهد.
6- اکنون برای تعمیر و حذف موارد ضائد از سیستم رجیستری بر روی دکمه Clean Registry کلیک کنید در این هنگام پیغامی مبنی بر این که آیا شما مایل به تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری هستید نمایان می شود با زدن دکمه Yes از سیستم شما یک نسخه پشتیبان تهیه می شود تا در صورت بروز مشکل در حذف موارد یافت شده بتوان آنها را باز یابی کرد. با زدن دکمه NO برنامه بدون آنکه از رجیستری نسخه پشتیبانی بگیرد موارد را تعمییر و حذف می نمایید. با زدن دکمه Cancel شما به پنجره قبلی باز می گردید (( دراینجا توصیه می شود گزینه Yes را جهت تهیه نسخه پشتیبان بزنید تا از اطلاعات سیستم شما کپی گرفته شود))
7- بازدن دکمه Yes برنامه از سیستم رجیستری کپی برداری می نماید و سپس نسبت به تعمیر سیستم اقدام می نماید منتظر بمانید تا برنامه مراحل را به آرامی طی نماید.
8-  در پایان مراحل تهیه نسخه پشتیبان و حذف و تعمیر رجیستری برنامه یک پیام مبنی بر انجام موفقیت مراحل نمایش می دهد که بر روی دکمه OK کلیک نمایید. در اینجا تعداد خطاها و تعداد تعمیرات را به شکل کادر قرمز و سبز میبینید.
9- اکنون باید رجیستری شما مرتب و اطلاعت مهم آن به ترتیب اولویت چیدمان شوند که این عمل را باید حتماَ بعد از مراحل گفته شده باید انجام شود:
از پنجره ای که در گزینه شماره 8 گفته شد در قسمت سمت چپ بر روی گزینه Registry Defrag کلیک کنید
در این پنجره  بر روی دکمه Defrag Registry کلیک نمایید و منتظر بمانید تا برنامه عمل مرتب سازی را به پایان برساند
هشدار: توصیه می شود منتظر بمانید تا برنامه عمل مرتب سازی سیستم رجیستری را کامل نمایید. با Cancel کردن این عمل ممکن است سیستم شما آسیب جدی ببیند.
در پایان برنامه با نمایش تیک سبز و موفقیت بودن عملیات از شما می خواهد که سیستم خود را ریست نمایید شما می توانی بازدن دکمه Restart Now سیستم را ریست نمایید تا تنظیمات و تغییرات به عمل آمده را ثبت نمایید
نکته اول: پس از ریست سیستم ! سیستم شما با تنظیمات رجیستری جدیدی بالا خواهد آمد که این عمل در سرعت دهی سیستم شما بسیار موثر است
نکته دوم: پس از استفاده از این برنامه شما شاهد تعدای زباله در سطل زباله سیستم خواهید بود این زباله ها همه فایل های ضائد به جا مانده در سیستم Temp و Recent و…از سیستم ویندوز و سندات آن هستند توصیه می شود سطل زباله را از این فایل های ضائد خالی نمایید.
توصیه می شود هر 10 تا 20 بار استفاده از سیستم یک بار با این برنامه کل سیستم را نوسازی و در اصطلاح خانه تکانی نمایید تا سیستمی به روز و پر سرعت داشته باشید.
((عملکرد RegistryBooster V4.5.0.17 (2010) Portable نیز همانند این نسخه می باشد))
Uniblue is a trusted and dependable software partner to millions of PC users and is a Microsoft Gold Certified Partner.
Key Benefits:
Clean your system and boost performance. Boost system performance by cleaning out all missing, unwanted, obsolete and corrupt registry entries automatically with Registry Booster 2009.
Repair your PC and keep it tuned. Dramatically improve your computing experience by repairing all registry problems and preventing application seizures and crashes.
Enhance System Stability and Efficiency. Even the newest of computers face the risk of errors or corruption – Registry Booster 2009 will prevent errors while keeping your PC stable and roaring at peak efficiency.
Exceptionally Simple to Use. Set in a highly intuitive, attractive, logical and user-friendly graphical user interface, Registry Booster 2009 sets the standard for ease-of-use.
Safe and Trusted. Avoid crashes, seizures, slow downs and error messages with the safest and most trusted solution from a leading software vendor

دانلود با حجم  ۲.۴ مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره