وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی سه برنامه کاربردی ویندوز: IDM, AnyDesk و PhotoShop

معرفی سه برنامه کاربردی ویندوز: IDM, AnyDesk و PhotoShop

معرفی سه برنامه کاربردی ویندوز: IDM, AnyDesk و PhotoShop

 

برنامه AnyDesk

AnyDesk نرم افزاری هوشمند و مفید به منظور کنترل از راه دور کامپیوتر است که این امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند خدمات پشتیبانی را از راه دور و از طریق اینترنت به کاربران خود ارائه دهند و در این زمینه آنها را پوشش دهند.

 

این اپلیکیشن پرتابل توسط AnyDesk Software GmbH ساخته و توزیع شد تا ارتباطی ایمن و آسان را برای کاربران از راه دور فراهم آورد.

 

شاید بار ها برایتان پیش آمده باشد که دسترسی به سیستمی به صورت فیزیکی برایتان امکان پذیر نیست، یا اینکه بخواهید کاربرانتان از راه دور کنترل کنید و بر کارشان نظارت داشته باشید و یا اینکه بخواهید خدمات پشتیبانی را به مشتریان خود عرضه کنید.

 

در چنین مواقعی است که نیاز به چنین برنامه ای به وضوح حس می شود. ما به شما برنامه کم حجم و پرتابل AnyDesk را پیشنهاد می کنیم تا به طور کامل تمامی موارد فوق را پوشش دهد.

 

می توانید به آسانی به یک سیستم کامپیوتری از راه دور متصل شوید و کنترل موس و کیبورد را در دست بگیرید. همچنین قابلیت انتقال اسناد و فایل های چند رسانه ای نیز وجود دارد. این نرم افزار قدرتمند قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز، مک ، لینوکس و اندروید را دارد.

 

 

دانلود انی دسک anydesk

 

معرفی سه برنامه کاربردی ویندوز: IDM, AnyDesk و PhotoShop

 

دانلود منیجر IDM

Internet Download Manager یک سیستم مدیریت دانلود حرفه ای در سیستم عامل ویندوز است که توسط Vicky Bonick منتشر شد.

 

IDM با برنامه های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا، فایر فاکس و گوگل کروم کار می کند. از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار مفید این است که قبل از شروع دانلود، فایل ها را به چندین قطعه تقسیم می کند تا سرعت دانلود و دریافت فایل را افزایش دهد.

 

اگر در هنگام دانلود اینترنت قطع شود می تواند بعد از وصل مجدد، دانلود را از سر بگیرد. همچنین می تواند 5 دانلود همزمان را انتخاب کرده و سرعت دانلود را به صورت کلی برای آن ها محدود کند تا هر کدام در زمان تعیین شده دریافت شوند.

 

این اپلیکیشن مفید می تواند طبق برنامه زمانی تعیین شده به اینترنت وصل شود و فایل های مورد نظر را دانلود کند و سپس میتوان تنظیم کرد که اتصال قطع و یا خاموش شود.IDM  از پروتکل های HTTP، HTTPS، FTP، MMS پشتیبانی نیز می کند.

 

دانلود برنامه IDM

 

معرفی سه برنامه کاربردی ویندوز: IDM, AnyDesk و PhotoShop

 

ویرایش عکس با Photoshop فتوشاپ

Photoshop  محبوب ترین برنامه ویرایش عکس و تصویر در بین کاربران است که امکان طراحی و ویرایش تصاویر جذاب را برای کاربران فراهم می آورد.

 

شاید تا چندین سال پیش ویرایش تصویر و خلق آثار هنری فقط در حیطه عکاسان و هنرمندان در عرصه تصویر بود.

 

اما با گذشت زمان و روی کار آمدن گوشی های هوشمند با دور بین های فوق العاده و البته اپلیکیشن های مفید در این زمینه،  ویرایش تصاویر به شکلی جذاب و هنرمندانه به راحتی انجام می گیرد.

 

این نرم افزار گرافیکی قابلیت ویرایش، باز سازی و ترکیب تصاویر را به شکلی خارق العاده ممکن می سازد.

 

همچنین به شما امکان ایجاد، ویرایش و ترکیب تصاویر شبکه ای را در قالب شطرنجی، مخفی و رنگی را فراهم می آورد که شامل RGB، spot color، CMYK و غیره است.

 

این نرم افزار مفید دارای رابط کاربر پسند و منظم است که توانایی تنظیم ، برش و روتوش عکس های قدیمی را نیز دارد.

 

بخش Basic به منظور برش، مرتب کردن، چرخش و حذف قرمزی چشم است، بخش Auto Fix برای تنظیم کنتراست و روشنایی تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد و بخش Color برای کنترل رنگها ، سایه ها و هایلایت ها است.

 

دانلود فتوشاپ