وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مشخصات گوشی موبایل جدید ال جی LG Kp500

مشخصات گوشی موبایل جدید ال جی LG Kp500
دستگاه جدید ال جی kp500 یا cookie نام دارد كه دارای نمایشگری بزرگ و لمسی است. این دستگاه كه قیمت آن در حدود 200 یورو است احتمال تكان دادن بازار را دارد.

خصوصیات كلیدی
– نمایشگر 3 اینچی، 256k رنگی در نوع TFT و به‏صورت لمسی
– پشتیبانی Quad-band GSM
– دوربین 3 مگاپیكسلی با فاكوس ثابت
– بلوتوث سری دوم با A2DP
– حافظه داخلی 50MB
– كارت حافظه میكرو SD كه تا 16GB را پوشش می‏دهد
– تنظیم اتوماتیك نور صفحه نمایش
– صفحه كلیدی QWERTY
– رادیو FM به همراه RDS
– عملكرد چند كاره و Task Manager
– سیستم تشخیص دست خط
– شماره‏گیری راحت
– Office document viewer
– طراحی ساده و خوش‏فرم
– قیمت نه چندان گران

معایب اصلی
– پشتیبانی 3G ندارد
– wi-fi ندارد
– ضبط تصاویر ویدیویی در حد پایین و سرعت 12fps است
– پشتیبانی piv x, x vid ندارد
– audio-jack 5/3 میلی‏متری استاندارد ندارد
در درون جعبه دستگاه می‏توان هنذرفری، كابل اطلاعاتی USB، شارژر DC را به‏علاوه راهنماها و نرم‏افزارهای دستگاه را مشاهده كرد. این دستگاه یكی از خوش‏اندازه‏ترین دستگاه‏های لمسی موجود در بازار است.
ضخامت cookie9/11 میلی‏‏متر است و با در دست گرفتن متوجه وزن پایین می‏شوید كه تنها 89 گرم است.
در سطح رویی این دستگاه تولیدی شركت ال‏جی می‏توان به شباهت‏های موجود در آن و KC910 Renoir پی برد. سه كلید سخت‏افزاری در زیر نمایشگر قرار دارد كه Call، End و كلید منو است. تمامی این كلیدها سایز كوچكتری نسبت به Renoir دارند.
نمایشگر سه اینچی تقریبا تمامی سطح رویی را به خود اختصاص داده است و در بالای آن لوگوی شركت و سوراخ‏های گوشی دیده می‏شود. كلید تنظیم صدا و پورت ارتباطی به همراه محل نصب بند چرمی در سمت چپ دستگاه جای گرفته است. پورت‏های ارتباطی با پوششی از جنس پلاستیك پوشانده شده است تا از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری شود.
در لبه سمت راست دستگاه كلید مربوط به عكسبرداری و قفل كردن صفحه نمایشگر قرار دارد. این كلیدها بسیار كوچك هستند. واكنش‏پذیری و برگشت این كلیدها چندان سریع نیست و كلید قفل دستگاه كمی سفت است. كارت حافظه میكرو SD نیز در همین بخش و در زیر پوشش پلاستیكی جای می‏گیرد. همان‏طور كه اشاره شد این دستگاه كارت‏های حافظه را تا 16GB را می‏تواند پوشش دهد.
در لبه بالای دستگاه هیچ كلیدی دیده نمی‏شود ولی لبه پایینی دستگاه سوراخ‏های میكروفون را در خود جای داده است.
سطح پشتی دستگاه نیز چندان شلوغ نیست و لنز دوربین 3 مگاپیكسلی در آنجا واقع شده است و هیچ نوع فلاشی در كنار دوربین دیده نمی‏شود و بدین ترتیب عملكرد دوربین در فضاهای كم نور ضعیف می‏شود.
با باز كردن پوشش باتری، باتری 900mAh دستگاه دیده می‏شود كه تا 350 ساعت در حالت Stand-by و سه ساعت و نیم مكالمه مداوم شارژ خود را حفظ می‏كند.