وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی با انواع لیفت، جراحی‌ و تکنیک‌های زیبایی در همه اندام های بدن

آشنایی با انواع لیفت، جراحی‌ و تکنیک‌های زیبایی در همه اندام های بدن

آشنایی با انواع لیفت، جراحی‌ و تکنیک‌های زیبایی در همه اندام های بدن

در این بخش قصد داریم انواع لیفت و جراحی های زیبایی در بدن انسان را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

 

امروزه انواع جراحی‌ها و تکنیک‌های زیبایی در دسترس افراد با نیازهای مختلف وجود دارد و انتخاب بین آن‌ها دشوار است. مسئله‌ای که یک جراحی و یا تکنیک زیبایی را ایده‌آل می‌کند، نتیجه‌ی خوب، آسیب کم و هزینه‌ی مناسب است. لیفت نقاط مختلف بدن از معمول‌ترین، پرمخاطب‌ترین و اثربخش‌ترین روش‌های زیبایی است. لیفت به معنی “بالا کشیدن” است. از این تکنیک برای بالا کشیدن و در واقع جوانسازی انواع نقاط بدن استفاده می‌شود. دیگر لازم نیست نگران پیری باشید. لیفت از بهترین راهکارهای جوانسازی بدن و صورت است.

 

اگر می‌خواهید با انواع لیفت بدن (لیفت مژه، لیفت صورت و گردن، لیفت بینی، لیفت ابرو پیشانی، لیفت سینه، لیفت شقیقه و لیفت چشم) آشنا شوید، با ما همراه باشید. در این مقاله از سایت ایران ناز به معرفی لیفت 7 نقطه از بدن می‌پردازیم.

 

لیف صورت و گردن

یکی از اشکالات ظاهری که بسیاری از خانم ها و آقایان از آن گله مند می‌باشند، افتادگی گردن و صورت است. غبغب یکی از نشانه های افتادگی پوست گردن است که از زیبایی چهره‌ی شما می‌کاهد. لیفت صورت و گردن به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

 

• لیفت صورت و لیفت گردن با نخ

• لیفت صورت و گردن با لیزر

• لیفت صورت و گردن با فیلر و ژل

 

این که کدام روش برای شما مناسب‌تر است، بستگی به اولویت‌های شما و تشخیص پزشک دارد. با لیفت صورت و گردن، چهره‌ی شما 10 تا 15 سال جوان‌تر به نظر خواهد رسید. همچنین اگر از هر قسمت صورت خود راضی نباشید، با لیفتینگ می‌توانید چهره‌تان را به ایده‌آل خود نزدیک کنید.

 

لیفت بینی

بینی از مهم‌ترین اجزای صورت است و نقص در ظاهر آن می‌تواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس شما بگذارد. معمولا اولین راهی که برای تغییر در ظاهر بینی به ذهن اکثر افراد می‌رسد، جراحی راینوپلاستی (عمل زیبایی بینی) است. اما بهتر است بدانید که روش‌های دیگری نیز وجود دارند که آسیب کمتری به شما خواهد رسید. 

 

لیفت بینی یکی از این روش‌هاست که امروزه مورد توجه بسیاری از سلبریتی‌ها و همچنین مردم عادی قرار گرفته است. لیفت بینی به شکل‌های مختلفی انجام می‌گیرد که عبارت‌اند از؛

 

• لیفت بینی با نخ

• لیفت بینی با فیلر و ژل

• لیفت بینی با چسب لیفت

 

بهتر است بدانید که تاثیر لیفت بینی در تغییر فرم بینی، حیرت‌آور است. بدون انجام جراحی، بیهوشی، درد، خونریزی و برش‌های بزرگ جراحی، بینی شما شکل دلخواهتان را می‌گیرد و در عین حال، طبیعی به نظر می‌رسید. بعد از انجام دو مورد اول لیفت بینی، متقاضی به خانه می‌رود و نیازی به استراحت و بستری در بیمارستان ندارد. همچنین لیفت بینی با چسب یک روش موقتی و بسیار ساده است که انجام آن در منزل و با هزینه‌ی بسیار کم، امکان‌پذیر است.

 

لیف ابرو و پیشانی

از موثرترین لیفت‌ها در تغییر قیافه، لیفت ابرو و پیشانی است. داشتن ابروهای کشیده، بلند و ضخیم، از معیارهای زیبایی عصر حاضر است. همچنین چین و چروک‌هایی که در پیشانی ایجاد می‌شوند، می‌توانند تاثیر منفی بر زیبایی چهره بگذارند. با لیفت ابرو و پیشانی، چهره‌ی شما جوان‌تر و زیبایی آن چند برابر می‌شود. لیفت ابرو را می‌توان بدون نیاز به مراجعه به کلینیک‌های زیبایی و با هزینه‌ی بسیار ناچیز توسط صابون و ژل لیفت ابرو انجام داد. اما روش‌هایی که انجام آن‌ها نیاز به متخصص دارد و طول عمر بیشتری دارند عبارت‌اند از؛

 

• لیفت ابرو و پیشانی با نخ

• لیفت ابرو و پیشانی با بوتاکس

• لیفت ابرو و پیشانی با فیلر و ژل

• لیفت ابرو و پیشانی با لیزر

• لیفت ابرو و پیشانی با روش هایفوتراپی (استفاده از امواج اولتراسوند)

 

این که کدام روش برای شما مناسب‌تر است، بستگی به میزان افتادگی ابروها و پیشانی، حجم ابروها و تمایل مراجعه‌کننده دارد. 

 

لیفت شقیقه

لیفت شقیقه یا چشم از دیگر لیفت‌های انجام شده در کلینیک‌های زیبایی است که در آن، با بالا کشیدن پوست شقیقه، چین و چروک‌ها برطرف و چشم‌ها کشیده‌تر به نظر خواهند رسید. با یک فرایند بسیار ساده، می‌توانید بر زیبایی چهره‌ی خود بیفزایید و چند سالی جوان‌تر به نظر برسید. روش‌های مختلفی که برای لیفت شقیقه به کار برده می‌شوند شامل موارد ذیل هستند :

 

• لیفت شقیقه با نخ

• لیفت شقیقه با جراحی

• لیفت شقیقه با پلکسر

 

انتخاب بهترین روش نیازمند کسب اطلاعات کافی و مشاوره با پزشک مناسب است. 

 

لیفت مژه

کارایی لیفت مژه برای شما در فر کردن، ضخیم کردن و پر رنگ کردن مژه است و یک فرایند بسیار آسان است که در آرایشگاه ها و همچنین در خانه میتوانید استفاده کنید.

 

لیفت مژه از معمول‌ترین لیفت‌های انجام شده است و نتایج شگفت‌آوری نیز دارد. لیفت مژه توسط مواد مخصوصی انجام می‌شود که حاوی کراتین هستند. برای لیفت مژه می‌توانید به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید و یا با خرید کیت‌های لیفت مژه، به سادگی در منزل مژه‌های خود را لیفت کنید. لیفت مژه انواع مختلفی دارد :

 

• لیفت مژه در خانه

• لیفت و لمینت مژه

• کاشت مژه

• اکستنشن مژه

 

لیفت سینه

افتادگی سینه شاید از ناخوشایندترین اتفاقات برای بانوان باشد. به دلایل مختلفی چون بارداری، شیردهی، افزایش سن و… ممکن است این افتادگی رخ دهد و خاطر فرد را مکدر کند. نکته‌ای که وجود دارد این است که نیازی به نگرانی نیست. می‌توانید به سادگی و با فرایند لیفت سینه، این مشکل را برطرف کنید و به زیبایی اندام خود بیفزایید. روش‌های انجام لیفت سینه عبارت‌اند از :

 

• لیفت سینه با جراحی

• لیفت سینه با نخ

• لیفت سینه با CACI

 

لیفت چشم

لیفت پلک‌ها چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد و به جوانسازی چهره می‌افزاید. چشم از حساس‌ترین اعضای بدن است و به علت نازکی پوست پلک و حساس بودن محل جراحی، مراجعه به محل مناسب و معتبر از مهم‌ترین عوامل در نتیجه‌ی خوبی گرفتن از لیفت چشم است. لیفت چشم به اشکال متنوعی انجام می‌شود که از آن‌ها می‌توان به روش‌های زیر اشاره کرد؛

 

• لیفت چشم یا پلک با نخ

• لیفت چشم با جراحی

• لیفت چشم با پلکسر (این روش از موارد بدون نیاز به جراحی است)

 

لیفت چشم به وسیله‌ی جراحی در کم‌تر از یک ساعت انجام می‌گیرد و نتیجه‌ی به دست آمده در افزایش زیبایی و در نتیجه اعتماد به نفس فرد موثر است. گاهی افراد به علت ترس از جراحی بر روی چشم، برخی روش‌های خانگی مانند استفاده از محصولات گیاهی را ترجیح می‌دهند. 

 

لیفت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. برخی روش‌ها بدون جراحی بوده و به‌راحتی در کلینیک انجام می‌شوند. این روش‌ها سریع بوده و دوره نقاهت ندارند. نیازی به بیهوشی نیست و بسیار مقرون‌به‌صرفه است. روش‌های بدون جراحی دائمی نیستند و لازم است هرچند وقت یک‌بار تمدید شوند.

 

در مقابل روش جراحی نیاز به بیهوشی داشته و باید شخص دوره نقاهتی را بگذراند. در این روش نتایج چشمگیر بوده و تفاوت به‌خوبی دیده می‌شود. ازآنجایی‌که جراحی فقط یک‌بار انجام می‎‌شود و نیازی به تمدید ندارد، در طولانی‌مدت هزینه آن نیز کمتر از روش‌های غیر جراحی خواهد بود.

 

کلام آخر :

در این مطلب به طور کامل در مورد انواع لیفت در تمام نقاط بدن و استفاده از لیفت برای جوانسازی پوست صورت و بدن گفته شد و این که لیفت چگونه میتواند در جهت رفع افتادگی پوست کمک کند. عوامل بسیاری می‌توانند سبب افتادگی پوست و چین و چروک در نقاط مختلف بدن شوند. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از؛ پیری، استرس، کار سخت و دشوار، جاذبه‌ی زمین و ژنتیک. لیفت عبارت است از بازگردانی این افتادگی‌ها به حالت قبل و جوانسازی آن حتی بهتر از قبل.