وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در آپدیت جدید

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در آپدیت جدید

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در آپدیت جدید

 

برای حذف اکانت اینستاگرام در ورژن آپدیت شده و جدیدش با ما در این مطلب از ایران ناز همراه باشید.

 

اگر به هر دلیل قصد حذف اکانت اینستاگرام (دیلیت اکانت اینستاگرام) خود را دارید و دیگر قصد فعالیت با اکانت خود را نداشته و میخواهید تمامی فعالیت های قبلی خود مانند لایک، کامنت و فالو کردن هایتان حذف شده و اثری از حساب اینستاگرام خود در این شبکه اجتماعی وجود نداشته باشد.

 

کافی ایست طریقه دیلیت اکانت اینستاگرام را فرا بگیرید به همین منظور ما امروز قصد آموزش حذف اکانت اینستاگرام را داریم پس با ما همراه شوید.

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام در آپدیت جدید ، پاک کردن حساب اینستاگرام ، دیلیت اکانت اینستاگرام ، instagram delete account

 

البته قبل از شروع آموزش باید خدمت شما عرض کنیم که در این مقاله، پاک کردن اکانت اینستاگرام را هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر به شما آموزش

خواهیم داد که در صورت نیاز به حذف اکانت اینستاگرامتان به هر کدام از این سیستم ها دسترسی داشتید سریعا اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود کنید.

 

حذف اکانت اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام

قبل از شروع آموزش حذف اکانت اینستاگرام باید تفاوت آن با دی اکتیو کردن اینستاگرام را بدانید.

 

در دی اکتیو کردن اینستاگرام شما برای مدتی حساب اینستاگرام خود را غیر فعال میکنید و بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام حذف خواهد شد و هنگام جستجو اسم اکانت خود، هیچ نتیجه ای برایتان نمایش داده نمیشود.

 

برای فعالسازی دوباره آن کافی ایست دوباره اسم اکانت و پسورد خود را وارد کنید تا اکانت شما فعال شده و تمامی فعالیت های قبلی آن بازگردد.

 

اما در پاک کردن اکانت اینستاگرام تمامی فعالیت های قبلی شما برای همیشه پاک و حساب مربوطه برای همیشه حذف و دیگر قابل بازگردانی نخواهد بود.

 

حال بعد از دانستن تفاوت این دو، مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام را برای شما مرحله به مرحله آموزش میدهیم.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی

ما ابتدا نحوه پاک کردن پیج را از طریق مرورگر گوشی و سپس در کامپیوتر توضیح میدهیم که در کل تفاوت آنچنانی با هم ندارند.

 

اما به هر حال با این توضیحات میتوانید از چند راه اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود کرده باشید. برای عملی کردن این مورد در گوشی خود به مانند مراحل زیر اقدام کنید.

 

1- برای شروع کافی ایست لینک پایین را لمس کرده تا وارد بخش حذف اکانت در سایت اینستاگرام شوید.

 

https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

 

2- بعد از لمس لینک مربوطه، اینستاگرام از شما میخواهد اکانتی را که قصد حذف دائمی آن را دارید، وارد آن شده و بعد از لاگین شدن با چنین صفحه ای روبرو خواهید شد.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی ، پاک کردن حساب اینستاگرام ، instagram delete account

 

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی ، پاک کردن حساب اینستاگرام ، instagram delete account

 

3- در صفحه باز شده شما باید یکی از گزینه های کادر مربوطه ” ?why are you deleting your account “را انتخاب کنید که ما گزینه ” something else ” را انتخاب میکنیم.

 

4- در مرحله بعدی اینستاگرام پسورد اکانت مربوطه را دوباره از شما سوال میکند و شما باید در کادر باز شده پسورد پیج تان را وارد کنید.

 

5- بعد از وارد کردن پسورد، حال باید دکمه قرمز رنگ ” permanently delete my account ” که در قسمت پایین صفحه قرار دارد را لمس کنید.

 

6- بعد از زدن این دکمه، اینستاگرام برای آخرین بار از شما میپرسد که قصد حذف اکانت خود را دارید که اگر چنین قصدی دارید گزینه قبول را لمس کنید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی ، پاک کردن حساب اینستاگرام ، instagram delete account

 

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی ، پاک کردن حساب اینستاگرام ، instagram delete account

 

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی ، پاک کردن حساب اینستاگرام ، instagram delete account

 

پاک کردن حساب اینستاگرام از طریق کامپیوتر:

برای دیلیت کردن اکانت خود میتوانید باز هم از طریق سایت اینستاگرام اما این بار با سیستم کامپیوتر و یا لب تاپ اقدام کنید.

 

از این رو برای این کار کافی است یکی از مرورگر های موجود در پی سی خود را باز کنید و سپس بر روی لینک آدرس مربوطه کلیک کرده تا وارد قسمت delete your account سایت اینستاگرام شده باشید.

 

با لمس لینک مربوطه شما مستقیم وارد بخش دیلیت اکانت در اینستاگرام خواهید شد.

 

البته به شرطی که قبلا در مرورگر مربوطه، وارد اکانت خود در سایت اینستاگرام شده باشید که در غیر این صورت، اینستاگرام از شما ابتدا خواهد خواست که با وارد کردن اطلاعات پیج مربوطه در واقع همان اکانتی که میخواهید آن را پاک کنید را وارد کرده و سپس مراحل بعدی را طی کنید.

 

بعد از ورود به اکانت خود، شما به صورت مستقیم وارد همان صفحه حذف پیج اینستاگرام خواهید شد که حال میتوانید برای رهایی از اکانت خود، گزینه های مربوط را انتخاب و مابقی کار را انجام دهید که به همین منظور مراحل زیر به این شرح میباشد.

 

?why are you deleting your account

همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم این قسمت و گزینه های موجود در این کادر، سوالی است که اینستاگرام از شما، دلایل پاک کردن پیج خودتان را میپرسد که در نهایت باید یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. این موارد با توضیحات مختصر به شرح زیر میباشد.

 

پاک کردن حساب اینستاگرام از طریق کامپیوتر ، دیلیت اکانت اینستاگرام ، instagram delete account

 

can’t find people to follow:

این گزینه به منظور ناتوان ماندن شما از فالو کردن دیگر اکانت ها میباشد که در صورت انتخاب این مورد اینستاگرام برای شما پیشنهاد مطالعه چند مورد از مقاله های مربوطه را درخواست خواهد خواست.

 

too busy/too distracting:

اگر اینستاگرام زمان زیادی از فعالیت روزانه شما را مشغول کرده خود اینستاگرام توصیه میکند به جای بستن اکانت اینستاگرام برای مدتی برنامه اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید و درواقعه به نوعی از حذف دائمی حساب خود خودداری کرده باشید.

 

پاک کردن حساب اینستاگرام از طریق کامپیوتر ، دیلیت اکانت اینستاگرام ، instagram delete account

 

want to remove something:

اگر دلیل دیلیت پیج رهایی از برخی فعالیت ها مانند نظرات و گفتگو های رد و بدل شده در دایرکت و یا فعالیت های دیگری میباشد که شما به نوعی میخواهید از دست آن ها رهایی پیدا کرده باشید. میتوانید از طریق مقاله های ارائه شده در این گزینه از پاک کردن حساب خود منصرف شوید.

 

too many ads:

در صورتی که دلیل خداحافظی شما از اینستاگرام دریافت پست و یا استوری های تبلیغاتی به تعداد زیاد میباشد میتوانید این گزینه را انتخاب کنید.

 

privacy concerns:

اگر دلیل دیلیت اکانت شما مسائل حریم خصوصی میباشد. میتوانید این گزینه را انتخاب کنید که البته در این قسمت نیز اینستاگرام برای شما مقاله هایی همچون پرایویت کردن پیج، نحوه بلاک کردن یک اکانت دیگر و… ارائه میدهد.

 

trouble getting started:

اگر تازه در اینستاگرام ثبت نام کرده اید و با نحوه کار با این برنامه آشنایی کافی ندارید.

 

میتوانید این گزینه را برای پاک کردن حساب خود انتخاب کرده که البته باز هم اینستاگرام برای شما مطالعه مقاله ای را توصیه میکند که تمام موارد لازم برای شروع کار با اینستاگرام را برای شما توضیح خواهد داد.

 

created a second account:

اگر دلیل خداحافظی شما از اینستاگرام، باز کردن یک حساب دیگر و یا به قول خود اینستاگرام باز کردن حساب دوم میباشد. میتوانید این گزینه را انتخاب کنید که البته با انتخاب این گزینه اینستاگرام از شما میخواهد اطمینان حاصل کنید که دارید با حساب درستی اقدام به حذف کردن میکنید.

 

concerned about my data:

اگر از اطلاعات شخصی خود نگران هستید این مورد را انتخاب کنید. در این قسمت اینستاگرام پیشنهادی برای صرف نظر کردن شما ارائه نداده که احتمالا منظور اینستاگرام از این گزینه برای این باشد که شما در واقع از خود اینستاگرام برای محافظت از داده های خود اقدام میکنید.

 

something else:

در صورتی که شما دلایل دیگری برای خداحافظی از اینستاگرام دارید میتوانید از این گزینه برای ادامه راه استفاده کنید.

 

To continue, please re-enter your password:

این کادر برای وارد کردن پسورد پیج مربوطه میباشد تا به نوعی اطمینان حاصل شود که فرد حذف کننده پیج، ادمین اصلی آن اکانت میباشد.

 

از این رو برای حذف اکانت اینستاگرام خود ضروری میباشد که در این قسمت رمز پیج خود را وارد کنید.

 

در این قسمت یک نوشته آبی رنگ ” ? forget password ” وجود دارد که به معنای فراموش کردن رمز عبور آن اکانت میباشد.

 

در صورتی که رمز عبور اکانت خود را به یاد ندارید و یا با وارد کردن پسورد خود، در کادر مربوطه خطای اشتباه بودن پسورد را دریافت کردید.

 

میتوانید از طریق همین نوشته آبی رنگ، وارد صفحه تغییر رمز در اینستاگرام شده و بعد از ثبت پسورد جدید اقدام به دیلیت کردن اکانت خود کرده باشید.

 

کادر قرمز رنگ permanently delete my account:

و در نهایت به مانند آموزش قبلی که نحوه پاک کردن پیج اینستاگرام را از طریق مرورگر گوش توضیح دادیم. در این قسمت نیز برای حذف پیج در مرورگر کامپیوتر بعد از طی مراحل موجود با کلیک کردن کادر قرمز رنگ و سپس تایید آن میتوانید اقدام به پاک كردن اكانت اينستاگرام براي هميشه کرده باشید.

 

البته این قسمت نیز توضیحاتی در مورد پیامد های بعد از پاک کردن حساب مانند از بین رفتن تمامی فعالیت های قبلی شما و غیر قابل استفاده شدن آن اسم پیج (به خاطر خفظ حریم خصوصی) که البته اگر بخواهید دوباره در اینستاگرام ثبت نام کرده باشید برای شما اهمیت خواهد داشت.

 

چند نکته:

1- در نظر داشته باشید با دیلیت اکانت اینستاگرام خود دیگر هیچ راهی برای برگرداندن اطلاعات پیج و حتی خود پیج وجود ندارد حتی خود اینستاگرام هم نمیتواند اکانت حذف شده را بازگردانی کند.

 

2- به دلیل احترام به حریم خصوصی افراد، اینستاگرام امکان ایجاد پیج جدید با اسم پیج هایی که قبلا حذف شده اند را به دیگران نمیدهد. حتی دیگر ادمین پیج حذف شده هم قادر نخواهد بود از آن اسم پیج استفاده کند.

 

پس اگر اسم پیج برای شما مهم میباشد حتما قبل از حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود، اسم اکانت مربوطه را تغییر دهید. در ضمن این مورد در رابطه با ایمیل در ثبت شده داخل پیج نیز صادق میباشد.

 

3- همانطور که گفتیم اگر میخواهید برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کنید یا بنا به دلایلی از اینستاگرام زده شده اید و یا به قولی احساسی شده اید و میخواهید سریعا اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید.

 

میتوانید به جای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود آن را برای مدتی غیر فعال کنید و همانطور که گفتیم با حذف موقت اکانت اینستاگرام میتوانید در آینده دوباره پیج اینستاگرام خود را فعال کرده باشید.

 

4- پاک کردن حساب اینستاگرام بدون داشتن پسورد امکانپذیر نمیباشد و باید برای حذف اکانت اینستاگرام خود از طریق سایت اینستاگرام وارد پیج خود شده و مراحل مربوطه را انجام دهید.

 

اگر پسورد اکانت خود را فراموش کرده اید میتوانید با بازیابی پسورد اینستاگرام خود اقدام به ثبت پسورد جدید کرده و سپس مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام خود را انجام دهید.

 

5- امکان دیلیت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن وجود ندارد و فقط شما میتوانید با استفاده از شماره تلفن ثبت شده در پیج خود اقدام به تغییر پسورد اکانت اینستاگرام خود کنید.

 

6- در برخی از سایت ها مشاهده میشود که به اشتباه نوشته شده( حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید ) که باید گفت ورژن جدید و قدیم وجود ندارد.

 

فقط یک راه برای دیلیت اکانت اینستاگرام موجود میباشد که آن را هم برای شما توضیح دادیم.

 

سوالات متداول

آیا حذف کردن اکانت اینستاگرام از طریق برنامه آن امکانپذیر میباشد؟

در حال حاضر حذف کردن پیج اینستاگرام تنها از طریق سایت آن امکانپذیر میباشد.

 

چرا هنگام وارد کردن گذرواژه در مرحله آخر حذف اکانت، پیام نادرست بودن رمز را دیافت میکنم؟

اگر با چنین مشکلی روبرو شدید با یک مرورگر دیگه وارد سایت اینستاگرام شده و ادامه مراحل را انجام دهید. یا اینکه در مرورگر خود زبانه خصوصی جدیدی را باز کرده و اقدام به حذف اکانت خود کنید.

 

چرا بعد از حذف پیج خودم، پیج هنوز در اینستاگرام وجود دارد؟

بعد از دریافت پیام … you account has been removed مبنی بر حذف اکانت مربوطه، دیگر پیج شما از اینستاگرام حذف شده و اگر در صورتی که پیج حذف شده هنوز برای شما از طریق پیج های دیگر قابل رویت بود به این دلیل میباشد که قبل از حذف پیج، برخی از اطلاعات در حافظه گوشی شما ذخیره شده است و در واقعیت شما به درستی پیج خود را حذف کرده اید.

 

آیا پیج حذف شده قابل بازگشت میباشد؟

صفحه‌ای که حذف شده است دیگر قابل بازگشت نیست و همچنین برخی از اطلاعات آن مانند ایمیل ثبت شده داخل پیج یا اسم پیج آن، دیگر قابل استفاده در پیج دیگری نخواهد بود.

 

از این رو توجه داشته باشید که پیج حذف شده قابل برگشت نخواهد بود چه بسا که میتوانید پیج خود را برای مدتی دی اکتیو کرده یا اسم پیج و ایمیل آن را برای استفاده در دیگر پیج‌ها قبل از حذف کردن، تغییر دهید.

 

نتیجه گیری

محبوبیت روز افزون اینستاگرام باعث شده روز به روز کاربران جدیدی به این شبکه اجتماعی افزوده شود در این بین کاربرانی وجود دارند که میخواهند برای مدتی و یا به صورت دائمی اکانت خود را حذف کنند.