وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام

صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام

 

این را نمی توان پنهان کرد که اینستاگرام یکی از کانال های رسانه اجتماعی مورد علاقه بسیاری از ما است.

 

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام نه تنها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن زندگی خود با دوستان و خانواده و تبلیغ کسب و کارتان است، بلکه راهی عالی برای به دست آوردن پول زیاد است.

 

اما چگونه با آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام به موفقیت برسیم؟ طبق گفته کارشناسانی که هر روز با این کار در ارتباط هستند، اکنون چه متدهایی کار می کند؟ اطلاعات شما تا چه میزان به روز است؟

 

اینستاگرام یک دستگاه خودپرداز است که در کف دست شماست، اگر بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید. این برنامه از سال 2010 وجود داشته، اما همچنان بین کاربران و کارآفرینان بسیار محبوب است.

 

بر اساس داده‌ های منتشر شده توسط SensorTower، یک شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن، اینستاگرام در سه‌ ماهه چهارم ۲۰۲۱ بر TikTok و دیگر پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی غلبه کرد و جایگاه خود را به‌ عنوان برنامه شماره یک در کسب درآمد پس گرفت.

 

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام

 

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام و استفاده از آن به میزانی از هوش، خلاقیت و پشتکار نیاز دارد، تا افراد بتوانند به آرزوهای خود و کسب درآمد بالا در این پلتفرم برسند.

 

مونیکا مونفر اسکنتلبری، استراتژیست ایجاد دوره و رشد مخاطب، می‌گوید: «من در سال اول، کسب‌ و کارم را به شش رقم رساندم و میدانم که این به دلیل گرایش من به اینستاگرام به عنوان یک ابزار فروش بود.

 

من از لایو اینستاگرام برای فروش برنامه مربیگری خود استفاده کردم و در کمتر از 10 روز با مخاطب کمتر از 10000 دنبال کننده، 25000 دلار درآمد کسب کردم. برای کسب درآمد در اینستاگرام به مخاطبان زیادی نیاز ندارید.»

 

برای کسب در آمد از این شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب باید روش‌های رونق کسب و کار در اینستاگرام را فرا بگیرید.

 

ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و با آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام به موفقیت برسید، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

 

اینستاگرام یک معدن طلا است و احتمالاً تا سال‌ های آینده نیز چنین خواهد بود. ما از سه کارشناس درباره نحوه آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام و راه‌ های مختلفی که امروز می‌ توانید شروع به کار کنید، نکاتی را پرسیدیم.

 

نکاتی برای آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام و استفاده مفید از آن میتواند به نوعی به یکی از این سه دسته تقسیم شود.

 

• پرداخت توسط فالوورها

• حمایت مالی توسط شرکت ها یا برندها

• پرداخت توسط خود اینستاگرام

 

اینکه چگونه در اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشیم سوالی است که بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال جواب آن هستند و این شما هستید که باید با مطالعه و افزایش دانش خود در زمینه کسب در آمد از اینستاگرام رشد کنید و بدرخشید.

 

نکته شماره 1: از فالوور هایتان بخواهید هزینه ها را مستقیماً به شما پرداخت کنند!

اگر می‌ خواهید توسط فالوورها پول دریافت کنید، تمرکز شما باید روی کمک به فالوور هایتان باشد، تا بفهمند چرا به چیزی که شما می‌فروشید نیاز دارند. چرا آنها باید اهمیت دهند و چرا باید الان این محصول را بخرند؟

 

از هر پست اینستاگرام به عنوان فرصتی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید و توجه کنید که فالوورهای شما در طول مسیر با شما ارتباط برقرار می کنند.

 

در طول سال‌ ها، اینستاگرام ابزارهایی را برای کمک به دنبال‌ کنندگان ارائه کرده است، که مستقیماً در برنامه از سازندگان مورد علاقه‌ شان خرید کرده یا به آنها در آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام و استفاده از آن کمک می کنند. برخی از جدیدترین به روز رسانی ها در اینستاگرام عبارتند از:

 

خرید اینستاگرام؛ قابلیتی که به شرکت‌ های تجارت الکترونیک اجازه می‌ دهد محصولات خود را از فروشگاه های اینستاگرام خود مستقیماً در پست‌ ها تگ کرده و تبلیغ کنند.

 

نشان‌ ها و ستاره‌ ها؛ ویژگی‌ هایی که کاربران اینستاگرام می‌ توانند در لحظه‌ ای که سازنده در لایو است، مشارکت داشته باشند. به نشان ها و ستاره ها به عنوان راه هایی برای انعام به سازندگان مورد علاقه خود که ویژگی ها را فعال کرده اند فکر کنید.

 

اشتراک‌ های اینستاگرام؛ یک ویژگی به سبک Patreon است، که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌ دهد مستقیماً از طریق برنامه با سازندگان شریک شوند.

 

این ویژگی ها، ساده کردن نحوه آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام را آسان تر می کند. اما شما مجبور نیستید از آنها برای جریان یافتن درآمد استفاده کنید. بسیاری از مردم عمدتاً از اینستاگرام به عنوان راهی برای دعوت از کاربران برای رزرو قرار ملاقات با آنها یا ثبت نام در یک کارگاه یا خدمات استفاده می کنند.

 

نکات مهم برای افزایش فروش در اینستاگرام به شما مواردی را بازگو میکند تا با رعایت آنها بتوانید به رشد درآمدتان کمک کنید و مسیر کسب درآمد از اینستاگرام را هموارتر سازید.

 

نکته شماره 2: حمایت های مالی، مشارکت های پولی و یا معاملات برند را دریافت کنید

احتمالاً قبلاً پست‌ هایی را در اینستاگرام دیده‌ اید که عبارت «شرکت پولی با ______» را در زیر نام شخصی دارند. این‌ ها نمونه‌ هایی از پست‌ های حمایت‌ شده هستند و حمایت‌ های مالی می‌ توانند زودتر از آنچه فکر می‌ کنید به دستتان بیاید.

 

اسکنتلبری می گوید: اینفلوئنسر بودن چیزی است که برای همه ما به عنوان «اینفلوئنسرهای خرد» در دسترس است. «اینفلوئنسرهای کوچک چیزی هستند که برندها این روزها به دنبال آن هستند.

 

جامعه ای متشکل از کاربران اینستاگرام که شما را می شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند، کلید اینفلوئنسر بودن هستند. عموما معاملات این برند که اینفلوئنسرهای اینستاگرام در خارج از برنامه مذاکره می کنند را می توان چهار یا حتی پنج رقم ارزیابی کرد.

 

با این حال، سعی نکنید سریع شرکت‌ ها یا برندها را انتخاب کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ در سال‌ های اخیر هوشمندانه‌ تر شده است، و کسب‌ و کارها قبل از اینکه شما را برای هر نوع حمایت مالی جذب کنند، دقت لازم را در مورد شما انجام می‌ دهند.

 

هنگام بررسی نحوه کسب درآمد از اینستاگرام از طریق پست های حمایت شده، ممکن است دنبال کردن مشارکتهای بلند مدت که شامل چندین پست یا کمپین است و به طور یکپارچه با برند شخصی شما منطبق است، منطقی تر باشد.

 

نکته شماره 3: از اینستاگرام خود پاداش بگیرید

اینستاگرام (و شرکت مادر آن، پلتفرم‌ های متا) می‌ خواهند با TikTok رقابت کنند. متا در تلاش برای وسوسه اینفلوئنسرها از TikTok و اینستاگرام، برنامه پاداش و آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام خود را سال گذشته رونمایی کرد.

 

صندوق یک میلیارد دلاری، سازندگان را تشویق می‌ کند تا فیلم‌ های Reels و ویدیوهای کوتاهی را ارائه دهند، که بازدیدها و تعامل زیادی را به خود جلب کند.

 

Reels یک استراتژی جدید بازاریابی اینستاگرام است که جدا از پست های اینستاگرام، شامل استوری های اینستاگرام و ویدیوهای لایو آن نیز می باشد.

 

اگر کنجکاو هستید که چگونه با استفاده از این روش، آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید، باید بدانید که محتوای سرگرم کننده بسیار پر طرفدار خواهد بود.

 

در این مثال اینستاگرام و متا را به عنوان استعداد یاب در نظر بگیرید. آنها میخواهند مبتکر ترین و مؤثرترین سازندگان در رسانه های اجتماعی را متقاعد کنند، که به جای برنامه های دیگر از اینستاگرام درآمد کسب کنند.

 

هنگام آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

استراتژی‌ های رشد آمار در اینستاگرام به رشد در آمد شما نیز کمک میکنند و صرفا نباید تعداد فالوور های شما معیاری برای رشد در آمد شما باشد.

 

احتمالاً برای شروع به درآمدزایی به تعداد فالوورهای کمتری از آنچه فکر می کنید نیاز دارید؛ این خبر خوب است!

 

ما اغلب تعداد مخاطبان زیاد را با تأثیرگذاری مرتبط می‌ دانیم، اما اینها اغلب معیارهای بیهوده هستند و اعداد را می‌ توان به‌ طور مصنوعی با استفاده از ربات‌ های فالوور افزایش داد.

 

هنگام آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام، به جای فالوورهای بیشتر، بر جذب فالوورهای متعهد تمرکز کنید.

 

نکاتی برای افزایش فالوور و دسترسی به اینستاگرام

اگر از صفر شروع کنید چه؟ در این صورت، شما حداقل به تعدادی فالوور نیاز دارید. تا زمانی که کاربران در وهله اول شما را دنبال نکنند، نمی توانند به فروشگاه اینستاگرام شما نگاه کنند یا توسط استوری های اینستاگرام شما جذب شوند.

 

اگر می‌ خواهید دسترسی یا فالوور خود را در اینستاگرام افزایش دهید، دو معیاری که به شما کمک می‌ کند پیشرفت خود را اندازه‌ گیری کنید، ذخیره‌ ها و اشتراک‌ گذاری‌ ها هستند.

 

اگر برای آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام نیاز به برنامه ریزی و یا کسب اطلاعات مفید دارید، می توانید همین الان به سایت خرید ویو مراجعه کنید. ما در این سایت به همراه تیم مجربی از کارشناسان تا رسیدن به موفقیت در کنار شما هستیم.