وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتفاقات ترسناک هنگام خوابیدن

اتفاقات ترسناک هنگام خوابیدن

اتفاقات ترسناک هنگام خوابیدن

هنگام خوابیدن هیچ چیزی بهتر از یک خواب شبانه آرام و راحت که به استراحت و بازیابی انرژی کمک می کند نیست. درست است که هنگام خواب احساس آرامش می کنیم اما گاهی اوقات چیزهای عجیب و ناخوشایندی اتفاق می افتد.شاید کسی نتواند توضیحی برای این اتفاقات بیاورد اما مهم این است که این اتفاقات می افتند و کمی هم ترسناک هستند.

اتفاقات ترسناک هنگام خوابیدن

 

راه رفتن در خواب

هوشیاری شما خواب است اما عضلات از کار نیفتاده اند. به همین دلیل آدم ها ممکن است هنگام خواب راه بروند و حتی از خانه بیرون بروند اما صبح بعد از بیدار شدن چیزی یادشان نمی آید.

 

 

فلج خواب

کسانی که از مشکل فلج خواب دارند نیمه شب از خواب می پرند و در آن لحظه حتی کوچک ترین ماهیچه های بدن را نمی توانند حرکت دهند. در حالت عادی هنگام خواب فلج می شویم و کسانی که مشکل فلج خواب دارند هنگامی که مغز بیدار است ماهیچه ها همچنان خواب هستند. به طور میانگین نزدیک به ۷ درصد جمعیت دنیا مشکل فلج خواب دارند.

 

 

توهم هیپنوگرافی

این توهمات زمانی اتفاق می افتد که فرد تازه خوابیده است اما هنوز هوشیار است و تصاویر عجیبی را در اطراف خود می بیند. این تصاویر معمولا چهره های عجیب و ترسناک هستند. این مشکل در افرادی که استرس دارند بوجود می آید.

 

 

سندرم انفجار سر

کسانی که سندرم انفجار سر دارند با احساس صدای بلند انفجاری داخل سر از خواب بیدار می شوند. این مشکل شاید خطرناک نباشد اما تا حدی فرد را می ترساند. این اتفاق زمانی می افتد که در بخش مسئول صدای مغز فعالیت های عصبی رخ می دهد.

 

 

خواب های تکراری

همه آدم های روی کره زمین خواب های تکراری می بینند. به نظر می رسد مغز سعی داد با خواب های تکراری توجه ما را به چیزی که در زندگی روزمره به آن توجهی نمی کنیم جلب کند.

 

 

تجربه جدا شدن از جسم

این اتفاق زمانی می افتد که شخص در حالت نیمه خواب نیمه بیدار خودش را جدا از جسمش می بیند. بعضی افراد به طور برنامه ریزی شده این کار را انجام می دهند.

 

اتفاقات ترسناک هنگام خوابیدن

حرف زدن در خواب

این اتفاق خطرناک نیست اما برای فردی که نزدیک شما خوابیده آزار دهنده است.

 

 

رسیدن به راه حل در خواب

وقتی دائم به یک مشکل فکر می کنیم و نمی توانیم آن را حل کنیم ممکن است هنگام خواب به پاسخ سوال برسیم. حتی مندلیف نیز در خواب به راه حلی برای ایجاد جدول تناوبی رسیده است. گاهی باید از طریق ضمیر نیمه هوشیار به پاسخ سوالات رسید و این ضمیر هنگام خواب فعال تر است