وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اجرای بازی های پلی استیشن با PCSX2

اجرای بازی های پلی استیشن با PCSX2

اجرای بازی های پلی استیشن با PCSX2

 

بررسی PCSX2 Bios

بازی پلی استیشن 1 عنوان پر آوازه و نام آشنایی در صنعت بازی های کامپیوتری است که در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت قابل توجهی را در بین کاربران بازی های کامپیوتری کسب کند.

 

نسل طلایی بازی های پلی استیشن یک گنجینه ای از خاطرات شیرین از بازی های کلاسیک در بین کاربران است. این بازی مشهور در طول بیست ساله گذشته مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت و همچنان در حال پیشرفت و گسترش است.

 

بازی PCSX2 Bios حاصل کمپانی معروف سونی است و با قیمت اولیه 299 پوند وارد بازار های اروپایی شد.

 

اجرای بازی های پلی استیشن با PCSX2

 

پلی استیشن توانست نام خود را در رده بازی های کامپیوتری جاودانه نماید و شرکت سونی را به عنوان نقش اول در صنعت بازی های ویدئویی معرفی کند.

 

فروش نهایی این بازی رکورد قابل توجهی کسب کرد و به صد میلیون دستگاه رسید. بازی های پلی استیشن یک در دیسک های سیاه عرضه می شد و چنان محبوبیتی در بین کاربران پیدا کرد که تا سال 2006 همچنان تولید می شد.

 

بازی Stider Hiryu عنوان آخرین بازی این کنسول بود که عرضه شد. پلی استیشن 1 توانست با عرضه 3000 عنوان بازی مختلف و با فروش 962 میلیون نسخه رکورد بزرگی را برای شرکت سونی به ارمغان آورد.

 

از دلایل موفقیت آن می توان به گرافیک و موسیقی فوق العاده آن اشاره کرد که به دلیل حافظه 650 مگابایتی آن بود. کنترلر پلی استیشن یک دارای گرافیک سه بعدی است که بازی با چهار دکمه ضربدر، دایره، مثلث و مربع انجام می گردد.

 

بهترین عنوان بازی پلی استیشن یک Gran Turismo بود که در طی حدود پنج سال و در یک تیم پنج نفره ساخته شد و توانست لقب بهترین بازی قرن 21 را در سال 2000 از آن خود کند.

 

بازی های معروف Pokemon Black Rom

نسل طلایی بازی های پلی استیشن یک، مجموعه ای عظیم از خاطرات خوش بازی های کامپیوتری است که در ذهن بسیاری از ما نقش بسته است.

 

کمپانی معروف سونی که با ارائه بازی های بی نظیر در قالب پلی استیشن توانست این خاطرات شیرین را برای ما رقم بزند که یکی از معروف ترین آن های Pokemon Black Rom بود.

 

اجرای بازی های پلی استیشن با PCSX2

 

این کنسول خانگی 32 بیتی اولین بار در سال 1994 در ژاپن عرضه شد و در کوتاه ترین زمان ممکن توانست شهرت بسیاری را در سراسر جهان پیدا کند.

 

PS2 Roms  با عرضه بازی های جدید توانست تعریف جدیدی از صنعت بازی سازی را ایجاد کند. این اپلیکیشن یکی از بهترین کنسول های تاریخ است که با قدرت پردازش بالا و بهره مندی از بازی های سه بعدی بی نظیر توانست خیلی زود محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کند.

 

در اینجا به شرح چند بازی معروف آن می پردازیم. بازی Resident Evil بازی معروفی در سبک ترسناک است که توسط شرکت کپ کام ساخته شده است.

 

داستان آن در شهر ویران شده توسط طاعون اتفاق می افتد که بازیکن باید راهی برای خروج از آن پیدا کند. محل بازی عمارت بزرگی است که توسط اشباح در بر گرفته شده است و زامبی ها را به تصویر می کشد.

 

گرافیک بازی از شخصیت های سه بعدی تشکیل شده است. بازیکن باید به حل معما های آسان و متوسط و پیدا کردن اشیا و جای گذاری یا ترکیب آنها برای استفاده بعدی و از بین بردن زامبی ها بپردازد.

 

بازی Crash Bandicoot بازی سه گانه که توسط شرکت ناتی داگ عرضه شد که در آن باید فردی را کنترل کنید که باید خالق و دانشمند شیطانی خود را از تصاحب جهان شکست دهد. ویژگی های شخصیتی Crash Bandicoot و داستان سرگرم کننده آن باعث محبوبیتش در بین کاربران شد.