وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اشد مجازات برای سعید طوسی قاری جنجالی قرآن

اشد مجازات برای سعید طوسی قاری جنجالی قرآن

اشد مجازات برای سعید طوسی قاری جنجالی قرآن

 

سعید طوسی قاری جنجالی قرآن که با اتهام سوء استفاده و اذیت و آزار جنسی پسران  قاری قرآن روبروست این روزها سوژه یک بیانیه از طرف انصار حزب الله نیز شده است . به گزارش ایران ناز انصار حزب الله تقاضای اشد مجازات برای سعید طوسی نمود.به گزارش ایران ناز به نقل از روزنامه شرق بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از رسانه‌ای‌شدن ماجرای «سعید طوسی»، انصار حزب الله بیانیه‌ای درباره فساد اخلاقى سعید طوسى و حامیان او منتشر کرده که «حسین الله‌کرم»، رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله هم آن را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرده است.

 

در بیانیه انصار حزب‌الله درباره سعید طوسی آمده است: چندى است صداى آمریكا، BBC و… با پرداختن به فساد اخلاقى فردى به نام سعید طوسى تلاش دارند از یك‌سو مكیت اسلام و قرآن را زیر سؤال برده و از طرف دیگر دفتر رهبرى را حامى متخلف معرفى كنند. گرچه طرح و گسترش فحشا در مكتب اسلام حرام است؛ اما به‌خاطر مقابله با اتهامات گسترش‌یافته توجه همگان را به نكات زیر جلب مى‌نماییم.

 

١- سعید طوسى قارى قرآن و وابسته به شورای‌عالى قرآن است كه در آموزش نوجوانان فعال بوده، متهم می‌باشد كه در سفر به مسابقات تركیه با یكى از نوجوانان ارتباط جنسى گرفته است. این در حالى است كه مقررات شورای‌عالى قرآن اجازه سفر بدون خانواده را به نوجوانان نمى‌دهد.

 

٢- پرونده شكایت خانواده نوجوان فوق به اتهام فاعلیت طوسى در قوه قضائیه تشكیل مى‌شود كه متهم طى مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى، تجدید نظر و… تبرئه مى‌شود.

 

٣- خانواده‌هاى شاكى نوجوانان دیگرى به پرونده مى‌پیوندند یا پرونده دیگرى مبنى ‌بر سه اتهام فاعلیت، تشكیل خانه فساد و دعوت به فحشا علیه طوسى تشكیل مى‌شود كه در مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى و… طوسى از دو اتهام اول تبرئه و در اتهام سوم به چهار سال زندان محكوم مى‌شود. این پرونده در مراحل تجدید نظر و… در حال دنبال‌شدن است.

 

٤- بى‌تردید رسیدگى به این پرونده مانند دیگر پرونده‌ها در قوه قضائیه به نتیجه خواهد رسید؛ اما لازم است مدعى‌العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مكتب اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده دیگرى علیه حامیان وى تشكیل دهد، زیرا كلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با كاهش حضور نوجوانان روبه‌رو است و خانواده‌هاى تحت‌ تأثیر مطالب فوق‌الذكر ممانعت دارند. ضمن اینكه دشمن مى‌كوشد با ارتباط‌دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبیت رهبرى را كاهش دهد. آنها به‌خوبى مى‌دانند كه مشروعیت دفاع از سوریه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حكم رهبرى است، ازاین‌رو مدعى‌العموم را دعوت به انجام مطالب زیر داریم.»

 

در ادامه این بیانیه آمده است: «الف- اگر فردى در دفتر رهبرى با سوءاستفاده از دفتر به حمایت از طوسى برخاسته و یا در ایام محاكمه او را در مجالسى با حضور رهبرى یا در افتتاحیه مجلس كنونى و… شركت داده‌، به اتهام وهن دفتر رهبرى محاكمه گردد.

 

ب- شورای‌عالى قرآن یا هر دستگاهى از جمله صداوسیما، مجلس كنونى و… اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمایت از وى و اجراى برنامه توسط طوسى داشته‌اند را به اتهام وهن مكتب اسلام و قرآن محاكمه نماید».

 

 

مطالب مرتبط:

 

سعید طوسی قاری جنجالی در پیاده روی اربعین +عکس

 

متن نامه شاکیان پرونده طوسی به رئیس قوه قضاییه