وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعدام مدعی خدایی در خوزستان !!

اعدام مدعی خدایی در خوزستان !!
این فرد پس از فعالیت‌های گسترده خود و اغفال برخی جوانان استان خوزستان كه مشكلاتی را هم برای خانواده ها و ساكنین این مناطق فراهم آورد در چنگال عدالت گرفتار شد، اما برخی از مریدان وی به عنوان پیامبر و فرستاده ویژه این مدعی خداوندی یك بار دیگر دور جدید تبلیغات خود را آغاز كرده‌اند و برای گسترش دامنه فعالیت های خود، علاوه بر نقاطی از استان خوزستان نیروهایی را به برخی كشورهای حاشیه خلیج فارس نیز اعزام كرده‌اند تا از این طریق برای خدای تقلبی خود هوادار جمع كنند!

سید علی غرابات معروف به ‘صائد’ كه مدتی پیش در یكی از شهرهای استان خوزستان ادعای خدایی را مطرح كرده و تعدادی از مردم با پذیرفتن این عنوان مضحك به پرستش و عبادت این فرد روی آورده بودند، اعدام شد.   

 به گزارش مشرق، سید علی غرابات از مدعیان خدایی و ارتباط با امام دوازدهم شیعیان با حكم دادگاه به اتهام ارتداد و همین طور ترغیب به فساد (طبق مواد 513، 639 و 640 قانون مجازات اسلامی) به اعدام محكوم شد.
وی پس از اعلام ادعای ارتباط با امام دوازدهم شیعیان در شهر سوسنگرد بازداشت شد و پس از صدور حكم اعدام در فردای اربعین حسینی در بامداد چهارشنبه 6 بهمن ماه جاری در زندان كارون اهواز به دار آویخته شد.

 این فرد پس از فعالیت‌های گسترده خود و اغفال برخی جوانان استان خوزستان كه مشكلاتی را هم برای خانواده ها و ساكنین این مناطق فراهم آورد در چنگال عدالت گرفتار شد، اما برخی از مریدان وی به عنوان پیامبر و فرستاده ویژه این مدعی خداوندی یك بار دیگر دور جدید تبلیغات خود را آغاز كرده‌اند و برای گسترش دامنه فعالیت های خود، علاوه بر نقاطی از استان خوزستان نیروهایی را به برخی كشورهای حاشیه خلیج فارس نیز اعزام كرده‌اند تا از این طریق برای خدای تقلبی خود هوادار جمع كنند! كه متاسفانه در این راه به موفقیتهایی نیز دست پیدا كردند.

گفتنی‌است، ادعای خدایی در حالی از سوی این فرد مطرح شد كه ادعا در این سطح تاكنون بسیار كم‌سابقه بوده و مدعیان معمولاً با در نظر گرفتن سطح شعور فریب‌خوردگان، تنها به طرح ادعای ارتباط دائم با امام مهدی(عج) یا برانگیختگی به عنوان پیامبری جدید اكتفا می‌كردند.

خواندن مناجاتی به زبان عربی مشابه عبارات مناجات‌های اهل بیت(ع) با خداوند از جمله " یا الهی و ربی! یا رب العالمین! یا من خلَقَنی! یا عُدتی فی شدتی! و یا مونسی فی وحشتی! " و سجده دسته‌جمعی مریدان به سوی این مدعی خدایی صحنه های تكان دهنده ای را رقم زده بود.

كم حرفی از ترفندهای این فرد بوده و از ترس اینكه ممكن است حرفی بزند و تهی بودنش را افراد بفهمند سعی می‌كند اصلا حرف نزند.

مشرق چندی پیش فیلمی از جشن تولد این به اصطلاح خدا را كه در برخی مناطق خوزستان بصورت بلوتوث ردوبدل می شود را برای تنویر افكار عمومی منتشر كرده بود.