وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وام سیم کارت 100 میلیون تومان

وام سیم کارت 100 میلیون تومان

وام سیم کارت بدون نیاز به ضامن

 

وام سیم کارت ، یک روش بسیار ساده و فوری برای دریافت تسهیلات روی خطوط ۰۹۱۲ محسوب می‌شه و این امکان رو برای شما فراهم می‌کنه تا به‌اندازه ارزش سیم کارتتون، وام فوری دریافت کنین؛ اما دریافت وام سیم کارت چه شرایطی داره؟

 

در این مطلب، در مورد سیم کارت اقساطی و وامی که از طریق سیم کارت ۰۹۱۲ به متقاضیان داده می‌شه، اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه می‌دیم و درباره شرایط و مدارک موردنیاز برای دریافت این نوع وام، توضیح می‌دیم.

 

وام سیم کارت 100 میلیون تومان ، وام سیم کارت بدون نیاز به ضامن

 

وام سیم کارت چیست؟

دریافت وام سیم کارت به این صورته که شما می‌تونید با توجه به ارزش سیم کارتتون، 90 درصد اون رو وام بگیرید. مدت پرداخت اقساط این وام می‌تونه طی 4 ماه تا ۱۰ ماه ادامه داشته باشه؛ همچنین این اقساط دارای بهره ناچیزی هستن.

 

توجه داشته باشید که تنها سیم کارت‌های 0912 واجد شرایط دریافت این نوع وام بوده و ارزش وام سیم کارت نیز مطابق با رندی شماره و همچنین پس‌ شماره‌های بعدی اون تعیین می‌شه.

 

یکی از سؤالاتی که به‌طور فراوون از سوی کاربران پرسیده می‌شه، اینه که دریافت این وام طی چه مدت‌زمانی انجام می‌شه؟

 

در پاسخ به این سؤال باید بگیم که مبلغ این وام، در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی زیر یک ساعت به‌حساب بانکی شما واریز خواهد شد؛ البته درصورتی‌که تمام مدارک موردنیاز رو از قبل آماده کرده باشین.

 

مدارک لازم برای دریافت وام سیم کارت

حتماً تا حالا نسبت به دریافت وام‌های مختلف اقدام کردید و دیدید که دریافت بعضی از اون‌ها به مدارک متعددی نیاز داشته و روند بسیار پیچیده و طاقت‌فرسایی داره.

 

با این ذهنیت، ممکنه در ابتدا تصور کنید که دریافت وام با سیم کارت هم به مدارک مختلفی نیاز داشته باشه و با دشواری‌هایی همراه باشه؛ اما خبر خوب اینه که دریافت این نوع وام بسیار ساده بوده و به مدارک چندان زیادی احتیاج نداره. شرایط و مدارک دریافت این وام عبارت‌اند از:

 

• حضور مالک سیم کارت در دفتر

• همراه داشتن کارت ملی

• همراه داشتن سیم کارت

 

مواردی که مطرح شد، تنها شرایط و مدارک موردنیاز برای دریافت این نوع وام هستن؛ به این صورت که پس از ارائه اون‌ها، درخواست شما مورد رسیدگی قرار می‌گیره و پس از گذشت حدوداً یک ساعت (یا حتی کمتر) مبلغ درخواستی به‌حساب شما واریز می‌شه.

 

مراحل دریافت وام سیم کارت

همون‌طور که می‌دونید، برای دریافت هر نوع وامی باید یه سری مراحل رو یکی پس از دیگری پشت سر بذارین؛ وام 0912 نیز از این قاعده مستثنا نیست و متقاضیان باید برای دریافت اون، یک‌سری مراحل رو طی کنن. در این بخش، این مراحل رو به‌ ترتیب توضیح دادیم:

 

1. در اولین مرحله، باید با کارشناس وام سیم کارت محبی تماس بگیرید تا سیم کارت شما ارزش‌گذاری بشه.

2. در مرحله بعد، باید پرس‌و‌جو کنید که چه مدارکی برای دریافت این نوع وام موردنیاز هستش. (در بخش قبل، به‌طور مفصل به این موضوع پرداختیم)

3. گرفتن وقت قبلی برای دریافت وام و تسهیلات سیم کارت، سومین مرحله از دریافت وام محسوب می‌شه.

4. سپس باید مدارک موردنیاز رو آماده کنید و به دفاتر وام سیم کارت محبی برید.

5. در مرحله بعد، امور دفتری و اداری مربوط به درخواست وام انجام می‌شه.

6. مرحله ششم آخرین مرحله بوده و طی اون، وام به فرد متقاضی داده می‌شه.

 

پس از پشت سر گذاشتن این مراحل، می‌تونید نسبت به دریافت وام خود اقدام کنید.

 

زمان باز پرداخت وام سیم کارت

 

زمان باز پرداخت وام سیم کارت

دریافت تسهیلات سیم کارت بسیار آسون و به‌صرفه ست؛ به این صورت که متقاضی می‌تونه خودش زمان بازپرداخت این وام را مشخص کنه و بازه‌ای بین 4 تا ۱۰ ماه رو در نظر بگیره.

 

پس از تموم شدن اقساط، سیم کارت مجدداً به نام شخص زده می‌شه و اون فرد، دوباره مالک سیم کارت خودش می‌شه. در طول این مدت، فروشنده اجازه فروش سیم کارت رو نداشته و سند، فقط در رهن وام سیم کارت محبی قرار می‌گیره.

 

معمولاً زمان مواجهه با مسائل و مشکلات مالی، اولین گزینه‌ای که به ذهن افراد می‌رسه، فروش اموال و دارایی‌ها هستش؛ اما دریافت وام با سیم کارت، یکی از روش‌هاییه که می‌شه از طریق اون، بدون فروش و یا سرمایه‌گذاری، سریعا صاحب مبلغی به‌اندازه تقریبی ارزش سیم کارت شد.

 

این نوع وام رو می‌شه از شرکت‌های بزرگ و مطرح وام‌دهنده دریافت کرد؛ همچنین لازم به ذکره که برای دریافت این وام، شخصی که سیم کارت به نام اوست باید به‌صورت حضوری اقدام کرده و زمان باز پرداخت وام رو با توجه به وضعیت مالی خود مشخص کنه.

 

مزایای دریافت وام سیم کارت

امروزه، استفاده از خدماتی مثل خرید سیم کارت اقساطی و همچنین دریافت وام 0912 محبوبیت بسیار بالایی نزد افراد داره. دلیل این محبوبیت هم مزایای متعددی هستش که این نوع وام از اون‌ها برخوردارن.

 

در این بخش از مقاله، به مهم‌ترین این مزایا و ویژگی‌ها اشاره کردیم. اصلی‌ترین ویژگی این نوع وام، فوری و بدون ضامن بودن اونه و این امر موجب شده تا بتوان پس از ارائه مدارک لازم و عقد قرارداد، وام رو دریافت کرد.

 

دومین مزیت این وام، آسون بودن شرایط دریافت اون هستش؛ به این صورت که فرد متقاضی، نیازی به چک، سفته یا ضامن نداشته و می‌تونه به راحت‌ترین شیوه ممکن نسبت به دریافت وام اقدام کنه.

 

از دیگر مزایای وام با سیم کارت می‌تونیم به متغیر بودن و انعطاف‌پذیر بودن اون اشاره کنیم؛ به‌موجب این ویژگی، شخص متقاضی می‌تونه تعداد اقساط و مبلغ پرداختی رو با توجه به شرایط و وضعیت مالی خودش تعیین کنه.

 

دریافت وام سیم کارت؛ روشی ساده برای دریافت وام با ارزش بالا

 

دریافت وام سیم کارت؛ روشی ساده برای دریافت وام با ارزش بالا

در این مطلب، درباره وام 0912 اطلاعاتی به شما کاربران گرامی ارائه دادیم.

 

ارائه این وام، اگه شما هم دارای خط 0912 هستید، می‌تونید از طریق طی کردن مراحل گفته‌شده در این مقاله، نسبت به دریافت وام با ارزشی معادل ارزش سیم کارت خود اقدام کنید؛ همچنین می‌تونید تعداد اقساط و طول مدت پرداخت اون‌ها را به‌دلخواه خودتون انتخاب کنید.

 

اما توجه داشته باشید که که دریافت وام سیم کارت فقط و فقط از طریق نمایندگی همراه اول انجام دهید که در این راستا وام سیم کارت محبی با بیش از دو دهه فعالیت مستقیم در خدمات شما عزیزان می باشد.