وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکات بسیار ضروری و مهم در مورد تزریق ژل لب

نکات بسیار ضروری و مهم در مورد تزریق ژل لب

نکات بسیار ضروری و مهم در مورد تزریق ژل لب

 

گروه پزشکی ایران ناز: در مورد تزریق ژل لب یا هیالورونیک نکات مهمی وجود دارد که قبل از تزریق باید آنها را مطالعه نمایید. این مقاله به این مطلب میپردازد:

 

1- تزریق ژل لب فقط حدود 10 تا 15 دقیقه طول میکشد در مورد لب این عمل بعد از تزریق بیحسی موضعی انجام میشود چون تزریق ژل در لب بدون بیحسی بسیار دردناک است. اگر به لیدوکایین حساسیت دارید حتماً به پزشکتان گوشزد کنید.

 

2- نتیجه تزریق ژلهای هیالورونیک بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است البته لبها بعد از تزریق معمولاً تورم دارند و برای رسیدن به فرم ایدهآل یک تا دو هفته زمان لازم است.

 

3- معمولاً بعد از تزریق ژلهای هیالورونیک به استراحت نیازی نیست یعنی شما می توانید بلافاصله بعد از تزریق به سرکار و زندگی روزانه خود بازگردید. در مورد ژلهای هیالورونیک به ندرت کبودی ایجاد میشود در صورت کبودی معمولا طی یک تا هفت روز مرتفع می شود.

 

4- بهتر است هفت روز قبل از تزریق ژل لب از مصرف فرآورده هایی که انعقاد خون را به تاخیر می اندازند ( یا به اصطلاح خون را رقیق می کنند ) مانند آسپیرین و داروهای مثل بروفن و ژلوفن خودداری نمایید تا از احتمال خون مردگی یا خونریزی محل تزریق کاسته شود.در صورتی که وارفارین مصرف مینمایید حتماً با پزشکتان درمیان بگذارید.

 

5- بسیار مهم : عدم تقارن لبها و وجود توده در لب بعد از تزریق طبیعی بوده و طی یک یا دو هفته از بین میرود.بهتر است تا چند روز از لمس و دستکاری محل تزریق خودداری کنید.

 

6- بعد از تزریق ژل لبممکن است برخی واکنشهای موقتی مانند قرمزی ، درد ، یا تورم در محل دیده شودکه معمولا در عرض یک هفته اول بعد از تزریق ، از بین می روند. برای بهبود این علایم میتوانید از کیسه یخ استفاده نمایید.

 

7- با توجه به بازار آشفته این نوع محصولات در ایران و به منظور جلوگیری از مصرف ژل های بیکیفیت که به طور غیرقانونی وارد می شود ، باید از نوع ژلی که برای شما مصرف می شود مطمئن شوید.ژلهای بی کیفیت ارزانتر هستندولی ممکن است بسیار گران برای شما تمام شود!!!

 

ژلهای ارزان قیمت ممکن است گلوله شود یا از جای خود حرکت کنند و منظره بدی را به وجود آورد. از از طرف دیگر بسیاری از این ژل ها به علت موادی که در ترکیب خود دارند باعث واکنش سیستم ایمنی فرد شده و درنهایت میتواند موجب ایجادگرانولوما شود.

 

درمان گرانولوما ماهها یا حتی سالها طول میکشد.حتماً نام ژل تزریقی را از پزشکتان بپرسید و جعبه آنر ا در خانه نگهداری نمایید.

 

8- برای انجام تزریق ژل لبدر دو یا چند مرحله ممکن است پزشکتان ژل را به شما بدهد تا در خانه نگهداری نمایید. در این صورت باید ژل هیالورونیک اسیدرا در یخچال (نه در فریزر) قرار دهید.

 

9- بعضی از افراد این نگرانی را دارند که بعد از اینکه مدت دوام ژل به پایان رسید فرم لبها به هم بخورد. مطالعات نشان داده که ژلهای هیالورونیک اسید در محل تزریق باعث تولید کلاژن نوع یک میشوند به همین دلیل بعد از جذب شدن خود ژل لبها یا به حالت قبلی برمیگردند یا فرم بهتر از حالت قبل از تزریق دارند.

 

10- جدای کیفیت ژلهای تزریقی مهارت پزشک تزریق کننده نیز بسیار مهم است. بهتر است تا وقتی که به مهارت پزشک و کیفیت موادی که مصرف می کند مطمئن نشده اید ازانجام این کار خودداری کنید. بهترین راه اطمینان از مهارت پزشک ، دیدن نتیجه کار(عکسهای قبل و بعد) در افرادی است که قبلا به وی مراجعه کرده اند.

 

11- ژلهایی که از جنس هیدروکسی آپاتایت هستند ( معروفترین آنها ردیس Radiesse است ) به هیچ وجه برای تزریق در لب مناسب نیستند.

 

12- درصورتی که تزریق به هر دلیلی مشکل داشته باشد، درصورتی که از هیالورونیک اسید استفاده شده باشد، درمان آن مشکل نیست ولی اگر از ژلهای دیگر استفاده شده باشد درمان بسیار مشکل است.لطفاً برای مشاهده عکسهای قبل و بعد تزریق ژل لب اینجا را کلیک کنید.

 

پانوشت:
تمامی فیلرها یا ژل های معتبر دارای برچسب هایی هستند که مشخصات مهم فیلر مثل نام فیلر، شماره تولید، تاریخ انقضا و حجم فیلر برروی آن درج شده است. اگر به سلامتتان اهمیت میدهید حتما از پزشکتان بخواهید که برچسب فیلر را در اختیار شما قرار دهد و آنرا در جایی نگهداری کنید.

 

حتی اگر فیلر شما برچسب ندارد، میتوانید جعبه آنرا دریافت کنید و عکس جعبه یا خود آن را نگهداری کنید.داشتن این اطلاعات در آینده برای شما مفید است از طرف دیگر با این کار از اینکه به شما فیلرهای بی کیفیت یا فله ای تزریق شود جلوگیری میکنید.برای کمک به سلامت جامعه در انتشار این پیام کوشا باشید.

 

نکات ضروری تزریق ژل لب، نکات مهم تزریق ژل لب، تزریق ژل لب، ژل لب

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره