وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كلاهبرداری‌های گسترده در نظام بیمه آمریكا

كلاهبرداری‌های گسترده در نظام بیمه آمریكا
 
پلیس فدرال آمریكا (اف بی‌ آی) اعلام كرد: با كشف كلاهبرداری 50 میلیون دلاری در شبكه بهداشت این كشور عده‌ای را در فلوریدا، میشیگان و كلرادو دستگیر كرده است.

به گزارش بی.بی.سی، اف بی آی از دستگیری 53 نفر به اتهام تقلب در تشكیلات بیمه دولتی‌‌كه به سالخوردگان و معلولان خدمت می‌كند، خبر داد. پزشكان ظاهرا به بیماران پول می‌دادند تا اسنادی را امضا كنند كه در آنها نوشته شده بود مورد درمان قرار گرفته‌اند در حالی كه كاری برای آنان انجام نشده بود. كادر پزشكی، بیمار‌‌و مدیران شركت بیمه از جمله متهمان هستند.

پلیس یك روز پیش از این 8 نفر را در میامی دستگیر كرد كه در كلاهبرداری دیگری با استفاده از درمانگاه‌های قلابی برای صدور صورتحساب‌های قلابی در حدود 100 میلیون دلار دست داشتند.

پلیس فدرال اعلام كرد مشغول بررسی حدود 2500 پرونده دیگر است. به ادعای پلیس مالیات‌دهندگان آمریكایی سالانه میلیاردها دلار بابت این‌گونه كلاهبرداری‌ها زیان می‌كنند. افرادی كه در دولت و كنگره آمریكا برای اصلاح نظام بیمه بهداشتی كار می‌كنند می‌گویند قبل از هر چیز بهتر است برای جلوگیری از این نوع كلاهبرداری‌ها تدابیری اندیشیده شود. باراك اوباما رئیس جمهور‌ آمریكا در حال حاضر تلاش می‌كند تغییرات گسترده‌ای در این نظام ایجاد كند.