وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ادعای جالب فاکس نیوز ازحضور بن لادن در ایران

ادعای جالب فاکس نیوز ازحضور بن لادن در ایران
شبکه فاکس نیوز وابسته به طیف فکری محافظه کاران تندرو در آمریکا با استناد به یک فیلم درصدد القای این ادعا است که "اسامه بن لادن" سرکرده گروه تروریستی القاعده که خود دست پرورده سیا است در ایران حضور دارد.
فاکس نیوز با طراحی یک سناریو و برای جنجال سازی جدید رسانه ای علیه ایران اعلام کرد: تصور بر این می رفت که اسامه بن لادن هر روز صبح در غاری تاریک در شمال پاکستان از خواب بیدار می شود و با ترس به صدای هواپیماهای بدون سرنشین که وی را جستجو می کنند گوش می دهد، اما یک تصویر جدید و کاملاً متفاوت از زندگی وی طی چند سال اخیر ظاهر شده؛ آن این است که وی هر روز صبح از رختخوابی نرم و راحت در یک مجمتع تحت حفاظت در شمال تهران بیدار می شود و همسر و بچه های وی در اطرافش هستند.
فاکس نیوز در تارنمای اینترنتی خود با هدف انحراف اذهان از اهداف پشت پرده سناریوی خود می نویسد: ایده حضور بن لادن در ایران با نمایش مستندی تحت عنوان "Feathered Cocaine" تقویت شد که در آن "آلن پاروت" سوژه فیلمی را مطرح می کند که در آن بن لادن در ایران زندگی می کند.
در این فیلم به اصطلاح مستند آلن پاروت یکی از قدیمی ترین علاقمندان پرنده های شکاری عنوان می کند که بن لادن به عنوان یک فرد علاقمند به شکار پرنده حداقل از سال 2003 و در سلامت کامل در ایران زندگی می کند و آزادانه به ورزش می پردازد.
این رسانه تندرو که از ارکان شناخته شده وزارت دفاع آمریکا است درادامه سناریوی از پیش طراحی شده خود و درمسیرجوسازی همیشگی پنتاگون علیه نیروهای دفاعی و انقلابی ایران مدعی شده که بن لادن تحت محافظت ایران است.
در این سناریو اشاره شده که پاروت زمانی با شاه مخلوع ایران و خانواده سلطنتی عربستان و امارات متحده عربی کار می کرده و هنوز قراردادهایی در ایران و دنیای پرندگان شکاری دارد.
در فیلمی که فاکس نیوز بر اساس آن سناریوی خود را طراحی کرده است یک نفر در شمال ایران و با لباس مبدل و صورت پوشیده عنوان می کند که وی بن لادن را از مارس سال 2003 تاکنون (2008) شش بار در ایران دیده است. وی مدعی است که سرکرده القاعده در ایران است و آزادانه به همراه 4 محافظ خود مسافرت می کند.