وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای درگیری خیابانی مرد مشهدی با تبر

ماجرای درگیری خیابانی مرد مشهدی با تبر

ماجرای درگیری خیابانی مرد مشهدی با تبر

 

به گزارش ایران ناز ماجرای درگیری دو نفر در یکی از خیابانهای مشهد به سوژه ی این روزهای فضای مجازی مبدل شده است .ماجرا ازین قرار است که شب گذشته مردی در منطقه پیروزی مشهد با تبر به ماشینی حمله میکند و اقدام به تخریب اموال و ضرب و جرح یک مرد مینماید .اما فضای مجازی  با سوژه کردن خبر ، شایعه حمله مرد تبر به دست به ماشینهای منطقه پیروزی را داده بود . به گزارش ایران ناز این درگیری شخصی بوده و مرد تبر به دست تنها به  یکی از طرفین نزاع  حمله برده است .

 

ماجرا زاین قرار بود که دیشب خبری مبنی بر حمله مردی با تبر به خودروهای سواری در منطقه پیروزی مشهد شنیده شد که معاون دادستان مشهد در این خصوص، گفت: دو نفر با یکدیگر اختلاف مالی داشتند و یکی از طرفین نزاع از خودرو خود پیاده شده و با تبر به فرد مقابل حمله می‌کند، اما به سایر خودروهای در محل حمله‌ای نشده است.

 

 «محمد بخشی‌محبی» در خصوص جزئیات این حادثه، اظهار کرد: این موضوع مربوط به اختلاف مالی دو نفر بوده و این افراد از منطقه وکیل‌آباد با خودروهای خود نزاع را آغاز کرده‌اند و در منطقه پیروزی با یکدیگر درگیر شده‌اند. وی ادامه داد: پس از این‌که یکی از خودروها راه خودروی دیگر را سد می‌کند درگیری آغاز شده و یکی از طرفین نزاع از خودرو خود پیاده شده و با تبر به فرد مقابل حمله می‌کند.

 

معاون دادستان مشهد با بیان این‌که در این حادثه خودروی مذکور تخریب می‌شود، تصریح کرد: این فرد پس از تخریب خودرو و زخمی کردن صاحب آن از محل متواری می‌شود،اما عده‌ای از همشهریان وی را تعقیب کرده و در یکی از آپارتمان‌های مشهد خودروی این فرد را شناسایی می‌کنند.

 

بخشی‌محبی یادآور شد: با اطلاع‌رسانی مردم متهم مورد نظر شناسایی و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل می‌شود، هم‌اکنون نیز متهم با قرار تأمین و به این دلیل که نزاع شخصی بوده آزاد شده است.

 

وی در خصوص مجازات متهم برای حمل سلاح سرد، تصریح کرد: طبق ماده 617 قانون مجازات اسلامی حمل سلاح سرد مجازات حبس را در پی دارد، چون حمل سلاح سرد دارای جنبه عمومی بوده و مجازات محسوب می‌شود.معاون دادستان مشهد از مردم خواست در صورتی که شاهد این حادثه‌ها بودند اقدامات اولیه را انجام دهند و از عواقب آن ترسی نداشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

 

درگیری مرگبار دو معتاد بر سر میز ریاست!

 

قطع آلت تناسلی با تبر بخاطر رقابت بر سایز آلت جنسی