وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که همزاد لیونل مسی است +عکس و فیلم

دختری که همزاد لیونل مسی است +عکس و فیلم

دختری که همزاد لیونل مسی است +عکس

 

بازیکن مستعد و اعجوبه ی فوتبال زنان ، این روزها لقب همزاد لیونل مسی را دریافت کرده است ! به گزارش ایران ناز باربارا لاتوره زننده گلی شگفت انگیز در سطح گلهای رونالدو و مسی بود که تعجب پیکه را نیز برانگیخت ! لاتوره که به تازگي گلي شگفت انگيز را به ثمر رسانده است، عنوان همزاد ليونل مسي را به خود اختصاص داد.

 

با اين که نيمار، لوئيز سوارز و ليونل مسي سرخط بيشتر اخبار را از آن خود کرده اند، اما اکنون اين باربارا لاتوره است که به عنوان رقيب اصلي لئو مسي نام خود را بر سر زبان ها انداخته است.لاتوره با گل شگفت انگيزي که در ديدار با تيم اسپانيول به ثمر رساند، مثلث هجومي آبي و اناري پوشان معروف به MSN را به حاشيه راند و نام خود را بر سر زبان فوتبال دوستان در سرتاسر جهان انداخت.   اين دختر 23 ساله که تجربه حضور در تيم هاي زارا گوزا و اسپانيول را در کارنامه دارد، عضو تيم بارسلونا است و ازمهاجمان تواناي کاتالاني ها به شمار مي رود.

 

جرارد پيکه مدافع تيم بارسلونا ديدگاه خود را نسبت به کيفيت گل باربارا لاتوره چنين اعلام کرد: “گل لاتوره به تيم اسپانيول همچون گل لئو مسي به تيم ختافه و گل رونالدو به تيم کامپوستلا بود.”

 

در لینک زیر گل طلایی این فوتبالیست زن حرفه ای را ببینید

 

لینک دانلود

 

 

مطالب مرتبط:

 

انتخاب جوان ترین و زیباترین ستاره فوتبال زنان (عکس)

 

رسوایی اخلاقی برای بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ژاپن