وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عاقبت رانندگی با سرعت بالا(+عکس)

عاقبت رانندگی با سرعت بالا(+عکس)
تصادف شدید پژو 206 با گاردیل منجر به آتش‌سوزی خودرو و مرگ دلخراش راننده آن شد.
 

 وقوع یك فقره حریق خودرو در نزدیكی پمپ بنزین حافظیه واقع در كیلومتر 45 آزادراه تهران ـ قم در ساعت 14:08 روز گذشته به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران گزارش شد و در پی آن آتش‌نشانان ایستگاه 50 به محل حادثه اعزام شدند.

 

عاقبت رانندگی با سرعت بالا(+عکس)

حجت‌اله قاسمی ـ معاون فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به این عملیات ـ در رابطه با این خبر اظهار كرد: یك خودرو سواری پژو 206 كه از شهر قم به سمت تهران در حركت بود، در یك كیلومتری پمپ حافظیه به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و پس از برخورد شدید با نرده‌های محافظ وسط آزادراه و شكستن بیش از 50 متر از این نرده‌ها، در برخورد با تیر چراغ برق دچار حریق شد.
 

عاقبت رانندگی با سرعت بالا(+عکس)

وی ادامه داد: شدت برخورد به حدی بود كه تیر چراغ برق فلزی از انتهای آن شكست و در میان بزرگراه افتاد و وقوع این حادثه زودتر به محل رسیده بودند، عملیات اطفای حریق و ایمن‌سازی محل را انجام دادند و آتش‌نشانان ایستگاه 50 نیز با تجهیزات ویژه ایمنی، جسم سوخته راننده را از خودرو بیرون آورده و در اختیار ماموران نیروی انتظامی مستقر در محل قرار دادند.
 

عاقبت رانندگی با سرعت بالا(+عکس)

قاسمی خاطرنشان كرد: خودروی سواری كه در جریان این حادثه جمع‌آوری و به پایگاه پلیس حافظیه منتقل شد.
به گفته وی علت وقوع این حادثه دلخراش ازسوی پلیس راه منطقه در دست بررسی قرار دارد.
همچنین حسین عرب عامری ـ مسوول آتش‌نشانی ایستگاه حسن‌آباد ـ در رابطه با این حادثه به ایسنا گفت: حریق خودرو پژو 206 سفید رنگ به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها یك ربع پس از وقوع حادثه در ساعت 14:20 به این ایستگاه اعلام شد كه آتش‌نشانان حسن‌آباد هفت‌دقیقه بعد در محل حادضر شدند.
وی با اشاره به این كه چهار دقیقه پیش از حضور ایستگاه حسن‌آباد، آتش‌نشانان ایستگاه شهرك صنعتی شمس‌آباد در محل حادثه واقع در كیلومتر 45 آزادراه تهران ـ قم حاضر شده‌ بودند، افزود: زمانی كه آتش‌نشانان ایستگاه به محل موردنظر رسیدند مشاهده كردند كه خودرو به طور كامل سوخته است.
عرب‌عامری با بیان این كه این خودرو پس از برخورد با گاردیل و شكافتن نزدیك به شش متر از میله‌های آن با تیر چراق برق برخورد كرد، افزود: این تصادف به حدی بود كه منجر به سقوط تیرچراق برق به روی خودرو 206 و وقوع حریق شد. همچنین این خودرو بعد از برخورد با تیرچراق برق با خودروهای سمند و تویتا در لاین مخالف آزادراه ـ قم تصادف كرد كه البته این خودروها خسارت چندانی ندیدند.
وی خاطرنشان كرد: به دلیل شدت حادثه جسد راننده قابل شناسایی نبود و آتش‌نشانان تنها از روی گردنبند و گوشواره‌ راننده متوجه شدند كه وی یك زن است.