وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکشی پسر 11 ساله بخاطر شوخی دوست دخترش (عکس)

خودکشی پسر 11 ساله بخاطر شوخی دوست دخترش (عکس)

خودکشی پسر 11 ساله بخاطر شوخی دوست دخترش (عکس)

 

به گزارش ایران ناز خودکشی پسربچه 11 ساله باعث ایجاد جنجال بزرگی در رسانه ها شد ! علت خودکشی این پسربچه نیز بسیار غم انگیز است ! تظاهر دوست دختر وی به خودکشی باعث شد این پسر ، مرگ دوست دخترش را باور کند و دست به خودکشی بزند!

 

خودکشی پسر 11 ساله بخاطر شوخی دوست دخترش (عکس)

 

تایسون ۱۱ ساله وقتی در یکی از شبکه های اجتماعی تصویر دخترموردعلاقه اش را دید که دست به خودکشی زده است، تصمیم گرفت به زندگی خود پایان بدهد.او اما خبر نداشت که این تصویر یک شوخی اینترنتی بیش نیست.

 

حدود 20روز پیش بود که مادر تایسون وقتی وارد اتاق پسرش شد با پیکر حلق‌آویز شده او روبه‌رو شد.آنها در شهر مارکت ایالت میشیگان آمریکا زندگی می‌کردند و زن جوان به محض دیدن این صحنه به کمک پسرش شتافت و ماجرا را به اورژانس خبر داد.

 

آن روز تایسون 11ساله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت اما در نهایت تلاش پزشکان برای نجات جانش بی‌فایده ماند و نوجوان 11ساله جانش را از دست داد.

 

پس از این حادثه بود که علت مرگ پسرنوجوان جنجال بزرگی در رسانه‌های آمریکا به‌پا کرد. به گفته مادر تایسون، پسرنوجوان او از مدتی قبل به دختری 13ساله علاقه‌مند شده و از طریق شبکه‌های اجتماعی با او در ارتباط بود. روز حادثه اما، تایسون تصویری از دخترموردعلاقه‌اش دریافت کرد که نشان می‌داد او دست به‌خودکشی زده است.

 

پسر نوجوان پس از دیدن این تصویر چنان متاثر و ناراحت شد که تصمیم گرفت به زندگی خود پایان بدهد و به همین دلیل با استفاده از طناب خودش را در اتاقش حلق‌آویز کرد اما پس از این حادثه مشخص شد تصویری که دختر نوجوان برایش ارسال کرده بود، جعلی بوده و او قصد داشته با تایسون شوخی کند.

 

به گزارش آسوشیتدپرس، مادر تایسون می‌گوید: زندگی پسرم از زمانی تغییر کرد که او مخفیانه از یکی از دوستانش یک گوشی موبایل خرید و دور از چشم ما به عضویت شبکه‌های اجتماعی درآمد و با یکی از دخترانی که در مدرسه آنها درس می‌خواند، دوست شد.

 

من هرگز این دختر را ندیدم اما هربار که پسرم را به مدرسه می‌بردم، وی مرا می‌دید. با این حال اصلا متوجه نشدم که بین آنها رابطه دوستی وجود دارد و هنوز از این ماجرا گیج و عصبانی هستم. من از آن دختر شکایت کرده‌ام، به‌خاطر اینکه شوخی اینترنتی او جان پسرم را گرفت و دلم می‌خواهد به سزای عملش برسد.

 

براساس این گزارش، تحقیقات پلیس نیز نشان می‌دهد که تایسون دقایقی پس از دیدن تصویر جعلی که دختر موردعلاقه‌اش برای او ارسال کرده بود، دست به‌خودکشی زده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره