وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

التهاب پوست در چه مواقعی رخ می دهد؟

التهاب پوست در چه مواقعی رخ می دهد؟

در بعضی مواقع پوست دچار التهاب میشود اما چرا؟شستن بیش از حد دست ها با استفاده از آب و صابون پوست را از چربی های طبیعی اش نیز محروم می کند و ممکن است منجر به زبری شدید شود. در ابتدا ممکن است پوست خشک و ترک خورده به نظر برسد.

 

اما اگر این وضعیت طولانی شود و درمان صورت نگیرد ممکن است پوست شکننده شده و خونریزی کند. آب و صابون ساده در صدر این فهرست قرار دارند. این عوامل به طور ویژه ای در جوامع امروز که از جرم و کثیفی واهمه دارند، مشکل اسز است زیرا مردم احساس می کنند

 

که باید تمیز باشند ولی هیچ تلاشی برای محفاظت از پوستشان نکنند. سایر محرک های مرتبط عبارتند از مایع ظرفشویی، صابون ها و شوینده های بدن.لباس ها به ویژه الیاف زبر و خشن مانند پشم ممکن است برای افرادی که از یک مشکل پوستی به نام درماتیک آتوپیک (شایع ترین شکل اگزما) است رنج می برند، مشکل ساز باشد.

 

التهاب پوست در چه مواقعی رخ می دهد؟

 

آکادمی درماتولوژی آمریکا برآورد می کند که ۱۰ ۲۰ درصد از کودکان و ۱ ۳ درصد از افراد بزرگسال دچار این بیماری می شوند.اکثر افراد می دانند که پاک کننده های خانگی برای پوست ساخته نشده اند و مواد شیمیایی موجود در آنها می توانند یک تاثیر التهاب آور بر روی بدن داشته باشند.

 

این محرک ها شامل پاک کننده های چند منظوره، شوینده های ظروف و لباس، پاک کننده های پنجره، جلادهنده مبلمان و مواد ضدعفونی کننده دستشویی است. پوشیدن دستکش محافظ قبل از کار کردن با این مواد همیشه توصیه می شود.سماق سمی، بلوط سمی و پیچک سمی سه عامل شایع درماتیت تماسی آلرژیک در ایالات متحده است.

 

تمامی این گیاهان حاوی روغنی به نام اوراشیول هستند که واکنش آلرژیک به صورت یک جوش دارای خارش را تشدید می کند. یک واکنش ملایم ممکن است ۵ تا ۱۲ روز طول بکشد در حالی که یک واکنش شدیدتر ممکن است ۳۰ روز یا بیشتر طول بکشد.برخی افراد بیش از حد به لاتکس (لاستیک طبیعی که در هر چیزی از دستکش گرفته تا کاندوم یافت می شود)

 

التهاب پوست در چه مواقعی رخ می دهد؟

 

حساسیت دارند. اگر به لاتکس حساسیت دارید ممکن است جای بند کفش یا کش بند کمر روی بدنتان بماند. به علاوه افرادی که به لاتکس حساس اند ممکن است در برابر میوه های گرمسیری مانند موز و کیوی نیز واکنش نشان دهند.پوست صورت با منافذ عمیق اش به راحتی قابل نفوذ است.

 

به همین دلیل باید دقت بیشتری در مورد کرم ها و فرآورده های مراقبت از پوست داشته باشید. به ویژه اگر در هنگام استفاده از آنها پوست تان می سوزد یا احساس سوزش دارید. این محصولات ممکن است شامل کرم های ضدچروک، پاک کننده ها و لایه بردارهای پوستی می شوند.

 

حساسیت های عطری بسیار شایع هستند. حدود ۵ هزار رایحه وجود دارند که از بسیاری ترکیبات مختلف استفاده می کنند. بنابراین ممکن است خلاص شدن از شر این مواد شیمیایی آزاردهنده کار مشکلی باشد. برخی افراد ممکن است در برابر عطر مشک دچار جوش یا کهیر شوند در حالیکه سایرین در برابر اسانس های وانیلی نیز واکنش نشان می دهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره