وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر نمیخواهید این کارها وقتتان را تلف کند بخوانید!

اگر نمیخواهید این کارها وقتتان را تلف کند بخوانید!

اگر نمیخواهید این کارها وقتتان را تلف کند بخوانید!

 

موفق شدن بی هزینه نمیشود و باید با برنامه بریم جلو و تاوان های سنگین بدیم.همه ی ما آرزو داریم کـه در زمینه اي خاص در زندگی خود موفق شویم . ممکن اسـت این موفقیت در زمینه تجارت ؛ ورزش ؛ هنر، ساخت و ساز، موسیقی و یا کشاورزی باشد . این فعالیت ها مستلزم تلاش ؛ تمرکز و سطح بالای عملکرد ما هستند.

 

مسیر موفقیت همیشه با پیروزی ؛ شکست ؛ حواس پرتی و هدر رفتن زمان همراه اسـت ودر بیشتر مواقع ؛ دلیل شکست ما حواس پرتی و هدر رفتن زمان اسـت.

 

این دو عامل ویرانگر ترین عوامل در مسیر موفقیت هستند ودر صورت عدم نظارت این عوامل حتی موفق ترین افراد هم در رسیدن بـه اهداف خود شکست می ‎خورند . امروزه در محل هاي‌ کار شاهد تلف وقت و حواس پرتی هستیم …

 

دراین قسمت از رازهای موفقیت در تالاب بـه انواع مختلف حواس پرتی و تلف وقت کـه مانع موفقیت افراد و گروه ها می ‎شوند ؛ می ‎پردازیم .

 

اگر نمیخواهید این کارها وقتتان را تلف کند بخوانید!

 

1-امروز و فردا نکن

-بـه تعویق انداحتن کار‎ها ، قاتل زمان اسـت . بـه تعویق انداختن یعنی کار امروز را بـه فردا انداختن و با بـه تعویق انداختن کار ها شخص شروع بـه تنبلی می ‎کند و این امر باعث از بین رفتن شانس موفقیت او می ‎شود.

 

-برای پیش گیری از تعلل ،بـه سادگی کارها‎ي بزرگ را بـه کار‎هاي‌ کوچک تقسیم بندی کنید و با توجه بـه اهمیت هر یک از اینبخش هاي‌ کوچک انجام دادن ان ‎ها را برای خود الویت بندی کنید .

 

-برای مثال می ‎توانید روز خودرا با انجام مهم‌ترین و حساس ترین قسمت شروع کنید زیرا بدن انسان در صبح از انرژی بیشتری برای انجام کار ها برخوردار اسـت و پس از ان می‎ توانید بـه انجام کار ‎هاي‌ کم اهمیت تر بپردازید و با انجام کار‎هاي‌ بزرگ دربخش هاي‌ کوچک ؛ می ‎توانید در مدت زمانی کوتاه کار‎هاي‌ زیادی انجام دهید .

 

2-گوش دادن به همه نظرات

متخصصان جوان و یا کارافرینان طبق معمول دراین دام می ‎افتند . این‌که از افراد زیادی بخواهید کـه درباره سرمایه گذاری ‎تان نظر بدهند کار کاملا اشتباهی اسـت زیرا فقط تعداد کمی از این افراد حرفه اي و وارد هستند، در حالی کـه اکثریت ان ‎ها برای شـما مضرند.

 

دریافت بازخورد در مورد اقدامات خود بسیار مهم اسـت و با این وجود باید بدانید کـه چگونه توصیه هاي‌ مفید و کارآمد را از توصیه هاي‌ اشتباه فیلتر کنید.

 

پذیرفتن یک نظر اشتباه در مورد فعالیت هاي‌ ‎تان ممکن اسـت باعث بـه وجود آمدن شک در شـما شود و شـما را از هدف اصلی و رسیدن بـه موفقیت بازدارد و برای جلوگیري از این امر، فقط تعداد مشخصی از افراد را انتخاب کنید کـه بتوانید در مورد تصمیمات و اقدامات حرفه اي خود از ان‎ ها مشورت بخواهید .

 

3-پیام های غیر ضروری

یکی از روش هاي‌ ارتباط برقرار کردن مدرن در محل هاي‌ کار ایمیل اسـت اما متاسفانه ما وقت زیادی را صرف جستجوی ایمیل ها می ‎کنیم و اینکار نه تنها وقت ما را هدر می ‎دهد بلکه از هدف اصلی خود دور خواهد کرد و طبق مطالعات انجام شده ، خواندن ایمیل هاي‌ بی ربط باعث کاهش تمرکز کارمندان و کاهش بازدهی ان ها حین کار می ‎شود و علاوه بر این در اکثر موارد بیشتر ایمیل هاي‌ ارسال شده دریک دفتر کار معمولی مربوط بـه کارکنان همان دفتر اسـت و این بدان معنی اسـت

 

کـه اطلاعاتی کـه در ان ها وجوددارد می ‎توانست بـه روشی متفاوت ابلاغ شود و خوشبختانه یک راه حل مناسب برای پیش گیری از تلف وقت ایمیل ها وجوددارد، کـه بهتر اسـت در شروع کار سراغ ایمیل ها نروید و بعد از حداقل 1 ساعت کار مفید نگاهی بـه صندوق ورودی ایمیل خود بی‎اندازید.این امر بـه شـما امکان می ‎دهد تا بـه جای غرق شدن در صندوق ورودی ایمیلتان ؛ تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشید.

 

اگر نمیخواهید این کارها وقتتان را تلف کند بخوانید!

 

4-اینترنت گردی

یکی از عواملی کـه باعث ایجاد ساعت ها حواس پرتی از کار در کارمندان می ‎شود اینترنت اسـت . رفتن بـه اینترنت برای جست‌وجو رسانه هاي‌ اجتماعی خود ، حواس پرتی بزرگی اسـت کـه ما با ان سر و کار داریم . طبق تحقیقات صورت گرفته 80% از زمانی کـه کارمندان در اینترنت می ‎گذرانند ؛ هیچ ارتباطی با کار حرفه اي ان‎ ها ندارد .

 

اینترنت سایت هاي‌ جذابی مانند صفحات رسانه هاي‌ اجتماعی ؛ سایت هاي‌ ورزشی، پرتال ‎هاي‌ خبری . . . . دارد کـه برای جلوگیري از این حواس پرتی می ‎توانید از برنامه هایي کـه می ‎توانند این امکان را برای شـما فراهم کنند کـه هرروز مقدار مشخصی از زمان خودرا صرف گشت و گذار در اینترنت کنید ؛ استفاده نمایید .

5-بی برنامه بودن

یکی از راه هایي کـه بـه وسیله ان می‎توانید زمان خودرا در طول روز مدیریت کنید، برنامه ریزی اسـت. برنامه یک راهنمای گام بـه گام در مورد چگونگی انجام وظایف خود در طول روز اسـت.