وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این ۱۳ روش عمر تشک طبی را ۱۰ سال افزایش دهید!

با این ۱۳ روش عمر تشک طبی را ۱۰ سال افزایش دهید!

با این ۱۳ روش عمر تشک طبی را ۱۰ سال افزایش دهید!

 

شاید برایتان غیر قابل باور باشد؛ اما با چند اقدام ساده می‌توانید عمر تشک طبی خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. آمار‌ها نشان می‌دهند عمر و ماندگاری متوسط انواع تشک طبی فنری از ۵ تا ۱۰ سال یا بیشتر است؛ اما شما می‌توانید با رعایت چند نکته مهم برای مدت زمان بیشتری از این تشک‌‌ها استفاده کنید.

 

به طور کلی نحوه نگهداری و مراقبت از تشک‌های طبی در سلامت و دوام آن‌ها بسیار مؤثر بوده و می‌تواند طول عمر تشک را کوتاه‌تر یا طولانی‌تر کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید به ازای هزینه‌ای که برای خرید تشک کرده‌اید برای سالیان متمادی بتوانید خواب راحتی را تجربه کنید، باید مراقبت از تشک‌‌های طبی را جدی بگیرید.

 

از محافظ تشک استفاده کنید

در قدم اول توصیه می‌کنیم برای تشک یک نفره یا دو نفره خود محافظ تشک تهیه کنید. این کار از بهترین و ساده‌ترین راه‌های افزایش عمر تشک طبی است.

 

محافظ تشک می‌تواند طول عمر و دوام تشک موردنظرتان را تا چندین برابر افزایش دهد. این محافظ‌ها ضدآب بوده و از نفوذ رطوبت به داخل تشک جلوگیری می‌کنند.

 

علاوه بر این میزان آلودگی و گردوغباری که روی تشک تجمع می‌یابد را کاهش می‌دهند. شما می‌توانید بعد از مدتی استفاده محافظ را از تشک جدا کرده و بعد از شستشو، دوباره استفاده کنید.

 

علاوه بر این زمانی که به طور ناگهانی تشک شما کثیف می‌شود، تمیز کردن آن بسیار آسان بوده و تنها کافی است محافظ را از تشک جدا کنید.

 

نمونه‌های جدید محافظ تشک طبی به نرمی‌ و راحتی یک روتختی دورکش هستند و می‌توانند به خوبی به سلامت و دوام بیشتر تشک طبی شما کمک کنند.

 

با این 13 روش عمر تشک طبی را 10 سال افزایش دهید!

 

تشک را به شکل منظم بچرخانید

از دیگر راه‌های افزایش عمر تشک طبی باید به چرخاندن تشک اشاره کنیم که کمک می‌کند تنها یک قسمت از تشک دچار فرورفتگی و نرمی‌ نشود.

 

بسیاری از متخصصان معتقد هستند که لازم است هر ۲ الی ۶ ماه یکبار تشک طبی را ۱۸۰ درجه از سر تا پا بچرخانید و این موضوع به ویژه در دو سال اول استفاده اهمیت بسیاری دارد.

 

از پریدن روی تخت خودداری کنید

شاید پریدن روی تشک به خصوص برای کودکان کار هیجان انگیزی به نظر برسد؛ اما معایب بسیاری به دنبال دارد؛ زیرا این کار می‌تواند فشار زیادی را به تشک اعمال کرده و به تخریب سلول‌های فوم درون تشک یا ایجاد فرورفتگی در بعضی از قسمت‌ها منجر شود.

 

از آنجایی که تشک‌های طبی به ضربه بسیار حساس هستند و این موضوع به آن‌ها آسیب می‌زند، بهتر است به این نکته مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

از خوابیدن حیوانات خانگی روی تشک جلوگیری کنید

از دیگر مواردی که در بیشتر شدن عمر تشک طبی اهمیت دارد باید به این موضوع اشاره کنیم که پریدن و حرکت حیوانات خانگی همچون سگ و گربه روی تخت می‌تواند منجر به خرابی سریع‌تر تشک‌های طبی شود.

 

علاوه بر این حیوانات ممکن است همانند انسان‌ها آلودگی‌هایی همچون بزاق د‌هان، مو و غیره را روی تشک ریخته و در این حالت نیاز باشد مجدداً تشک شستشو داده شود.

 

به طور کلی به جهت رعایت نظافت و بهداشت بهتر است حیوانات خانگی محل خواب جداگانه‌ای از انسان داشته باشند.

 

تشک طبی ارتوپدیک

 

در هنگام جابه‌جایی تشک مراقب باشید

حتماً دقت کنید زمانی که لازم است تشک جابه‌جا شود، این کار در نهایت احتیاط انجام شده و ضربه‌ای به تشک وارد نشود. توصیه می‌کنیم در زمان حمل تشک آن را در حالت مسطح قرار دهید. در غیر این صورت تشک را به جایی تکیه داده و هرگز آن را روی زمین نکشید یا هل ندهید.

 

همچنین دقت کنید رویه یا کاور تشک به هنگام جابه‌جایی پاره نشود؛ زیرا امکان دارد فوم یا فنر‌ها از محل پارگی بیرون بزنند و چهره ناخوشایندی در تشک ایجاد کنند.

 

در مصرف خوشبوکننده‌های شیمیایی زیاده‌روی نکنید

به جهت افزایش عمر تشک طبی توصیه می‌شود بیش از اندازه از خوشبوکننده‌های شیمیایی روی تشک استفاده نکنید؛ زیرا امکان دارد سبب بروز آسیب به تشک شما شوند.

 

همچنین برخی از این خوشبوکننده‌ها ممکن است به بروز برخی حساسیت‌ها منجر شوند؛ زیرا در ارتباط مستقیم با بدن شما قرار دارند.

 

در تشک جریان هوا ایجاد کنید

یکی از راهکارهای بیشتر شدن عمر تشک طبی این است که در حالت عادی یا زمانی که سفری پیش رو دارید، هر چند وقت یکبار دور تشک طبی و روی آن را خالی کنید تا هوا جریان پیدا کرده و از بروز بوی نامطبوع جلوگیری شود.

 

ملحفه‌‌ها را مرتب بشویید

طبق گفته اکثر متخصصان حوزه بهداشت و درمان لازم است شما هر دو هفته یکبار به منظور شستشوی ملحفه‌ها و پتوهای تخت خود اقدام کنید. همچنین در زمان استفاده از محافظ تشک نیز تمیز نگه داشتن ملحفه‌‌ها موضوع بسیار مهم و ضروری است.

 

توجه داشته باشید غذا خوردن در تختخواب و تعریق پوست و مو می‌تواند باعث ورود باکتری‌هایی به داخل تشک‌های طبی شود؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در بازه‌های زمانی مختلف ملحفه‌ها، پتو و محافظ تشک خود را بشویید.

 

تشک طبی فوم

 

ساس را به خانه خود راه ندهید

ساس‌ها جزو موجوداتی هستند که می‌توانند در کمتر زمان ممکن به کاهش عمر تشک طبی و خراب شدن آن منجر شوند. متأسفانه بعد از نفوذ ساس خلاص شدن از شر آن‌ها امر بسیار دشواری است.

 

زمانی که بعد از مدتی به خانه برمی‌گردید، حتماً تخت را از لحاظ وجود ساس بررسی کرده و چمدان‌ها را از روی زمین دور نگه دارید. متخصصان حوزه تشک توصیه می‌کنند در آپارتمان‌ها یا مناطقی که این موجودات رایج هستند، از محافظ تشک ضد ساس استفاده کنید.

 

این محافظ‌ها با دیگر محافظ‌های تشک متفاوت هستند؛ زیرا زیپ‌های غیرقابل‌نفوذ داشته و تخت شما را از هر طرف می‌پوشانند تا مانع از نفوذ حشره در تشک طبی شوند.

 

از تناسب سایز تشک و تخت غافل نشوید

همرا‌هان عزیز! حتماً دقت داشته باشید که تشکی را خریداری کنید که با اندازه تخت شما تناسب داشته باشد. خرید یک تشک با عرض ۱۶۰ سانتی متر برای یک تخت با عرض ۱۸۰ سانتی متر کار بسیار غیرمنطقی است.

 

خرید یک تشک با اندازه غیراستاندارد سبب می‌شود تشک روی تخت حرکت کرده و محافظ تشک ساییده و خراب شود.

 

از خوردن و آشامیدن روی تخت اجتناب کنید

هرگز غذا و نوشیدنی را به همراه خود به تختخواب نبرید؛ زیرا در صورت ریختن نوشیدنی و غذا روی سطح تشک ناگزیر خواهید بود آن را بشویید و در غیر این صورت تشک بوی غذا به خود می‌گیرد؛ البته شستشوی زیاد تشک نیز بسیار آسیب زا است.

 

به تابیدن نور روی تشک توجه داشته باشید

یک نکته طلایی در افزایش عمر تشک طبی این است که هر ۱ الی ۲ ماه یکبار در یک روز آفتابی و خشک تشک خود را برای چند ساعت از رختخواب خارج کرده و در معرض نور خورشید قرار دهید.

 

طبق مطالعات انجام شده توسط دانشگاه کینگستون، این موضوع می‌تواند به جلوگیری از رطوبت بیش از اندازه بدن افراد در خواب کمک کند. علاوه بر این، این کار مزیت دیگری نیز داشته و می‌تواند در کنترل جمعیت کنه‌‌های گردوغبار کمک کند.

 

تولیدی تشک رویال؛ انتخابی مطمئن و ایده‌آل

 

به دستورالعمل سازندگان دقت کنید

طول عمر تشک طبی معمولاً بر اساس برند تولید کننده و جنس تشک ممکن است متفاوت باشد؛ اما به طور کلی رعایت برخی موارد می‌تواند به افزایش دوام تشک‌های طبی کمک بسیاری کند. از این رو خرید از فروشگاه‌هایی که محصولات خود را ضمانت می‌کنند کار هوشمندانه‌ای است.

 

بسیاری از تولیدکنندگان تشک‌های طبی دستورالعمل‌هایی را برای از بین بردن لکه و تمیز کردن عمومی‌ تشک ارائه می‌کنند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید؛ اما اغلب تشک‌ها با جاروبرقی تمیز شده و گردوغبار از سطح آن‌ها پاک می‌شود.

 

شما می‌توانید لکه‌های روی تشک را با محلول ملایم آب و صابون از بین ببرید؛ اما حتماً اجازه دهید قبل از مرتب کردن تخت خشک شوند. علاوه بر این تولیدکنندگان توصیه می‌کنند از به‌کارگیری پاک کننده‌های شیمیایی خشن روی فوم‌ها خودداری کنید؛ زیرا ممکن است یکپارچگی کف را از بین ببرند.

 

بنا به میزان گردوغبار، آلرژی یا ترجیحات خود شما لازم است هر ۱ الی ۳ ماه یکبار روی تشک جاروبرقی بکشید و لکه‌های موجود را پاک کنید.

 

تشک نرم یا تشک سفت

 

تولیدی تشک رویال؛ انتخابی مطمئن و ایده‌آل

مجموعه تخصصی تشک رویال با بیش از ۳۰ سال تجربه و افتخار ارائه بهترین محصولات به مصرف کنندگان آماده است تا هرآنچه از یک کالای خواب باکیفیت و مرغوب نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد.

 

محصولات این مجموعه با بهره‌گیری از بهترین متریال، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و در دستان توانمند متخصصان ایرانی تولید می‌شوند.

 

شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت انواع تشک طبی ارتوپدیک، فنر پاکتی، فنر متصل، تشک نوجوان و البته انواع تشک یک نفره و تشک دو نفره را با قیمت فوق‌العاده از تولیدی تشک رویال تهیه کرده و خوابی لذت‌بخش و شیرین را تجربه کنید.

 

مشاوره پیش از خرید، ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و ارائه گارانتی از دیگر خدمات این مجموعه است.