وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گوگل (google) جذاب‌ترین كارفرمای جهان

گوگل (google) جذاب‌ترین كارفرمای جهان
در جدیدترین فهرست شركت مشاوره یونیورسام، گوگل هدف شغلی شماره یك دانشجویان بازرگانی شناخته شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی انجام گرفته از 130 هزار جوینده كار دارنده تحصیلات بازرگانی یا مهندسی، گوگل جذاب‌ترین كارفرمای جهان است كه این جایگاه را برای دومین سال متوالی حفظ می‌كند، در حالی كه مایكروسافت كه رقیب این شركت است، در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

مایكروسافت نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته سه پله سقوط كرده اما هم‌چنان دومین شركت مهندسی جذاب است. در رتبه‌بندی جداگانه یونیورسام از شركت‌های مهندسی، مایكروسافت پس از گوگل قرار گرفت و IBM، سونی، BMW، اینتل، جنرال الكتریك، زیمنس، پروكتر اند گمبل و اپل نیز جزء 10 شركت برتر از این نظر قرار گرفتند.

سیسكو به‌عنوان جذاب‌ترین كارفرمای مهندسی در رتبه یازدهم قرار گرفت و سایر فروشندگان IT كه در این فهرست قرار داشتند، شامل هیولت پاكارد در رتبه سیزدهم، دل بیست و دوم و اوراكل در رتبه سی و یكم بودند.

گوگل كه به تازگی دوازدهمین سال تاسیس خود را جشن گرفت، تا نیمه اول سال 2010 و پس از افزودن دو هزار كارمند در ظرف شش ماه، 21 هزار و 805 كارمند تمام وقت دارد.

مایكروسافت 80 هزار كارمند دارد اما از سال 2009 پنج هزار كارمند را اخراج كرده كه شاید یكی از دلایل سقوط مایكروسافت به جایگاه هفتم باشد.

اپل نیز 34 هزار كارمند دارد اما هر سه این شركت‌ها پس از IBM قرار دارند كه حدود 400 هزار نفر را در جهان در خدمت دارد.