وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا میتوان بدون نیاز به شرکتهای لوله بازکنی، گرفتگی فاضلاب را باز کرد؟

آیا میتوان بدون نیاز به شرکتهای لوله بازکنی، گرفتگی فاضلاب را باز کرد؟

آیا میتوان بدون نیاز به شرکتهای لوله بازکنی ، گرفتگی فاضلاب را باز کرد؟

 

گرفتگی لوله های فاضلاب مسئله ای است که هر یک از ما برای یکبار هم که شده در زندگی با آن مواجه شده ایم، مسدود شدن لوله های فاضلاب ممکن هست به علتهای مختلفی ایجاد شود باز کردن این گرفتگی ها با توجه به نوع گرفتگی و میزان سختی آن از روش های مختلف لوله بازکنی استفاده میشود بعضی از مواقع گرفتگی لوله فاضلاب خیلی سطحی است و توسط برخی از راهکارهای خانگی مشکل گرفتگی برطرف میشود اما بعضی مواقع لوله فاضلاب به وسیله اشیاء و مواد ساختمانی سخت مانند قیر، خاک و شن و …. مسدود شده که در این صورت فقط متخصص لوله بازکنی می تواند این مشکل را برطرف کند.

 

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

 

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

قبل از هر چیزی به دلایل گرفتگی لوله فاضلاب بپردازیم تا با رعایت کردن یکسری موارد از مسدود شدن و گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری شود

 

رسوبات ناشی از مواد غذایی باقیمانده در هنگام شستشوی ظرفها

موی بلند

مصالح ساختمانی مانند قیر ، شن ، خاک

برگ درختان

شکستگی لوله فاضلاب

ایجاد لجن داخل لوله

افتادن دستمال کاغذی ، پارچه ، پلاستیک درون لوله فاضلاب توالت

افتادن در شامپو ، تیغ ، مو داخل کفشوی حمام

نداشتن شیب مناسب در لوله های فاضلاب

روش های ساده لوله بازکنی

 

اگر با گرفتگی سطحی لوله فاضلاب در منزل یا محل کار خود مواجه شدید یکسری راهکارهای خانگی وجود دارد که به راحتی میتوانید مشکل را برطرف کنید.

 

1: استفاده از حجم بالای آب جوش

در این روش ابتدا اگر سینک ظرفشویی پر از آب هست و به خاطر گرفتگی امکان تخلیه آب وجود ندارد باید آب داخل سینک را به هر روشی شده است خالی کنید از آنجایی که اکثر گرفتگی های لوله فاضلاب به خاطر رسوبات ناشی از چربی و مواد غذایی است با این روش مشکل شما حل میشود.

 

ابتدا یک کتری آب در حال جوش را مستقیم داخل سینک بریزید و 10 دقیقه صبر کنید اگر مسیر لوله باز شد که موفق شدید در غیر اینصورت این روش را چند دفعه تکرار کنید اگر باز هم این روش موفق نبود باید از روشهای دیگر کمک بگیرید.

 

2: استفاده از محلول آب و سرکه

در این روش ابتدا اگر از درون لوله فاضلاب آب بالا زده است ابتدا آب را باید تخلیه کنید بعد درون لوله فاضلاب ترکیبی از آب و سرکه را داخل لوله فاضلاب بریزید و کمی صبر کنید بعد مقدار زیادی آب با حجم بالا درون لوله فاضلاب بریزید اگر گرفتگی سطحی باشد با این روش مشکل برطرف میشود.

 

3: استفاده از محلول آب و سرکه و جوش شیرین

این روش هم مانند روش قبل هست با این تفاوت که در ترکیب علاوه بر سرکه و آب از جوش شیرین هم استفاده میشود.

 

4: استفاده از قلاب دست ساز خانگی

ابتدا آویز لباس که فلزی هست را با انبر دست صاف کنید و سر یک قسمت آن را به شکل یک قلاب درست کنید و با وارد کردن قلاب درون لوله فاضلاب رسوبات و مو و پرز گیر کرده داخل ابتدای لوله فاضلاب را به بیرون منتقل کنید بدین صورت گرفتگی را برطرف کنید.

 

5:استفاده از محلول های شیمیایی

در این روش از محلول های شیمیایی که مخصوص لوله بازکنی هست را از مغازه تهیه کنید و با اجرای دستور العمل نحوه استفاده از آن که روی محصول درج شده است مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را حل کنید.

 

اگر روشهای ذکر شده باز هم جوابگو نبود و مشکل گرفتگی لوله فاضلاب همچنان پابرجاست دیگر باید از شرکت های لوله بازکنی در تهران استفاده کنید تا این مشکل را خیلی سریع بر طرف کنند.

 

روش های حرفه ای لوله بازکنی

 

استفاده از فنر دستی

در این روش که برای باز کردن گرفتگی های سطحی استفاده میشود ابتدا فنر را به داخل لوله فاضلاب هدایت میشود تا جایی که به گرفتگی برخورد کند بعد با حرکت دورانی دست فنر با چرخیدن خود تمام مو و رسوبات موجود در لوله فاضلاب را به دور خود می پیچید و با بیرون آوردن فنر همراه با رسوبات ، گرفتگی لوله فاضلاب برطرف میشود.

 

استفاده از فنر برقی

این روش هم مانند روش قبل هست با این تفاوت که به جای دست فنر به وسیله دلر برقی هدایت میشود در این روش هم مانند روش فنر دستی ابتدا فنر وارد لوله فاضلاب میشود تا جایی که به گرفتگی برسد بعد با چرخش فنر داخل لوله فاضلاب مواد و رسوبات به دور فنر پیچیده و به بیرون منتقل میشود فقط در این روش باید دقت کنید تا با چرخش فنر به وسیله دلر به لوله ها آسیب وارد نشود.

 

لوله بازکنی با دستگاه

اگر گرفتگی لوله فاضلاب بسیار سخت و پیچیده باشد از دستگاه تراکم هوا استفاده میشود در این روش با وارد کردن حجم زیاد از هوا به درون لوله فاضلاب باعث باز شدن گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

 

لوله بازکنی با دستگاه

 

شرکت لوله بازکنی دکتر لوله در تهران در تمام ساعات شبانه و تمام ایام هفته در خدمت شما عزیزان می باشد اگر با مشکل پر شدن چاه فاضلاب هم مواجه شدید شرکت دکتر لوله با فرستادن تانکر های مکنده با مکش بالا اقدام به تخلیه چاه به صورت فوری میکنند و مشکل شما خیلی سریع حل میشود.

 

مطالعه مقالات سایت ما.

شمال تهران : 22422050

غرب تهران :44434040

شرق تهران :77506005

جنوب تهران :66888080

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره