وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین محصولات مراقب پوست – سرم، مرطوب‌کننده، اسکراب

بهترین محصولات مراقب پوست – سرم، مرطوب‌کننده، اسکراب

بهترین محصولات مراقب پوست [سرم، مرطوب‌کننده، اسکراب]

 

نحوه مراقبت از پوست می‌تواند به طور مستقیم بر روی سلامتی بدن اثر بگذارد؛ چراکه پوست شما به عنوان یک محافظ عمل کرده و در برابر عناصر خارجی آسیب‌پذیر است.

 

به همین دلیل بسیاری از متخصصان پوست تنها راه مقابله با عواملی همچون قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید یا سموم شیمیایی و کاهش سرعت پیری پوست را استفاده از محصولات مراقبت از پوست می‌دانند.

 

اگر شما هم قصد دارید برای محافظت از پوست خود محصولاتی مانند سرم پوست، مرطوب‌کننده پوست و اسکراب لایه بردار را خریداری کنید، بهتر است برای انتخاب محصولات مناسب با پوست خود نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه آن‌ها را برایتان بازگو خواهیم نمود.

 

بهترین محصولات مراقب پوست - سرم، مرطوب‌کننده، اسکراب

 

سرم پوست چیست و برای خرید آن باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

سرم پوست یکی دیگر از محصولات مراقبتی پوست است که نسبت به نرم‌کننده‌ها اثرگذاری بیشتری داشته و با استفاده از این محصول شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تری مشکلات پوستی خود را برطرف نموده و به سلامتی و جوان‌سازی پوستتان کمک کنید.

 

سرم‌های پوستی محصولات سبک وزنی هستند که غلظت بالایی از مواد مغذی را برای سلامت پوست در خود دارند. آن‌ها به سرعت جذب پوست شده و از لحاظ کاربرد به دو نوع سرم پوست بر پایه آب و سرم پوست بر پایه چربی تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

سرم‌های پوست بر پایه آب ریز مولکول بوده و به سرعت جذب پوست شده و سرم‌های پوست بر پایه چربی ذرات بزرگ‌تری داشته و برای تغذیه لایه‌های سطحی پوست مناسب هستند. اما اگر می‌خواهید هنگام خرید سرم پوست، محصول مناسبی را انتخاب کنید، بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید:

 

. سرم پوست را با توجه به نوع پوست و ویژگی‌های آن انتخاب کنید. در این راستا برای پوست‌های چرب سرم دارای رتینول یا salicylic acid، برای پوست‌های خشک سرم دارای ویتأمین سی و hyaluronic acid و برای پوست‌های معمولی سرم دارای glycolic acid مناسب است.

 

. دقت کنید که سرم پوست مورد نظر شما از برند معتبری باشد؛ چراکه در غیر این صورت ممکن به پوست شما آسیب وارد شود.

 

اگر قصد خرید سرم پوست را به صورت اینترنتی انجام دهید، به فروشگاه‌های معتبر یا آنلاین شاپ‌های با سابقه که در زمینه محصولات مراقبت از پوست فعالیت دارند، مراجعه کنید از جمله فروشگاه اینترنتی رنگدونه که بهترین انواع سرم‌های پوست را در مجموعه خود گرد‌آوری نموده است.

 

بهترین محصولات مراقب پوست - سرم، مرطوب‌کننده، اسکراب

 

ویژگی‌های یک کرم مرطوب‌کننده خوب و مناسب

کرم‌های مرطوب‌کننده پوست از جمله محصولات مراقبتی هستند که بر پایه روغن تولید شده و عملکرد مسدود‌کننده دارند.

 

با توجه به اینکه کرم‌های مرطوب‌کننده دست و صورت از مواد مختلفی تشکیل شده‌اند، شما باید هنگام خرید این محصول به جنس پوست خود توجه کنید.

 

مثلاً اگر پوست چربی دارید، مرطوب‌کننده‌ای را انتخاب کنید که فقط رطوبت‌رسان باشد، این در حالی است که پوست‌های خشک نیارمند مقدار مناسبی چربی هستند.

 

کرم‌هایی که در ترکیباتشان آنتی اکسیدان‌هایی همچون بابونه، چای سبز و میوه‌های قرمز دارند، به شفاف شدن هر نوع پوستی کمک کرده و از تخریب پوست نیز جلوگیری می‌کنند.

 

اگر به دنبال خرید مرطوب‌کننده پوست مناسبی هستید که از ایجاد چروک‌های ریز پوستی شما جلوگیری کند، بهتر است کرم‌های مرطوب‌کننده‌ای را انتخاب کنید که در آن‌ها از آلفاهیدروکسی اسید استفاده شده باشد، چراکه این کرم‌ها مانع از تشکیل منافذ بسته و ایجاد جوش و آکنه می‌شوند.

 

در صورتی که پوست خشکی دارید، بهتر است مرطوب‌کننده‌هایی با پایه گلیسیرین را انتخاب کنید و اگر هم پوست حساسی دارید حتماً به گیاهان به کار رفته در کرم مرطوب‌کننده دست و صورت مورد نظر خود دقت کنید. با توجه به این مطب می‌توان گفت ویژگی‌های یک کرم مرطوب‌کننده پوست خوب عبارت است از:

 

. رنگ و بوی مطلوبی دارد، از شفافیت و جلای مناسبی برخوردار بوده و ظاهر آن یکنواخت است.

. در پوست ایجاد حساسیت نمی‌کند و هنگام مصرف باعث بروز آلودگی‌های میکروبی و قارچی نمی‌شود.

. ویسکوزیته و قوام مناسبی دارد.

. بعد از هربار شستشوی دست و صورت بتوان به راحتی آن را پاک نمود و پس از مصرف احساس چربی برای پوست به وجود نیاورد.

. بعد از هربار مصرف و ماساژ در پوست دست و صورت قدرت جذب بالایی داشته باشد.

 

بنابراین اگر به دنبال بهترین کرم مرطوب‌کننده پوست هستید تا خشکی پوست شما را از بین ببرد و شادابی پوست دست و صورت را برایتان به ارمغان بیاورد، می‌توانید به منظور خرید مرطوب‌ کننده پوست به فروشگاه اینترنتی رنگدونه مراجعه کنید که انواع کرم‌های مرطوب‌کننده دست و صورت را با قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

بهترین محصولات مراقب پوست - سرم، مرطوب‌کننده، اسکراب

 

دلیل استفاده از اسکراب لایه بردار پوست چیست؟

چربی‌های طبیعی بدن، سلول‌های مرده پوست، گردوغبار و ذرات آلوده موجود در هوا و همچنین استفاده از لوارم آرایشی مواردی هستند که می‌توانند باعث مسدود شدن منافذ پوست شوند.

 

با استفاده از اسکراب لایه بردار شما می‌توانید همه این ذرات روی سطح پوست خود را از بین ببرید تا پوستتان روشن‌تر و شفاف‌تر به نظر برسد. علاوه بر این احساس شادابی و خنکی بیشتری داشته باشید.

 

پوست بدن مدام در چرخه تجدید سلول‌ها قرار داشته و سلول‌های تازه و جدید ساخته شده جایگزین سلول‌های قدیمی و مرده می‌شوند.

 

با استفاده از عمل لایه‌برداری از طریق پاک کردن لایه رویی پوست که حاوی سلول‌های مرده است و ظاهر کردن لایه جدید پوست که زیر آن‌ها قرار دارد، فرایند جایگزینی سلول‌ها بهتر انجام شود.

 

با کمک اسکراب لایه بردار آلودگی و باقیمانده سلول‌های مرده تمیز شده و سلول‌های جدید آزاد می‌شوند. در نتیجه انجام این کار مرطوب‌کننده بهتر می‌توانند جذب پوست شوند.

 

در صورتی که شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که هر روز آرایش می‌کنید و از پنکیک و کرم پودر برای یکنواخت کردن پوستتان استفاده می‌کنید، لازم است که به مجموعه لوازم آرایشی و بهداشتی پوست خود یک اسکراب لایه بردار هم اضافه نمایید.

 

اما برای خرید اسکراب لایه بردار حتماً این نکات را در نظر بگیرید:

 

. یک اسکراب لایه بردار مناسب باید دارای پروانه بهداشت باشد.

. از منشأ گیاهی طبیعی برخوردار باشد.

. فاقد هرگونه عطر و اسانس شیمیایی باشد.

. دارای بسته‌بندی مناسب بوده و تاریخ مصرف بر روی آن درج شده باشد.

. میزان مواد شیمیایی استفاده شده در آن باید نزدیک به صفر باشد.

 

برای خرید اسکراب لایه بردار پوست به صورت اینترنتی و آنلاین می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری همچون رنگدونه مراجعه کنید که بهترین محصولات مراقبت از پوست را در اختیار شما قرار می‌دهد.