وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین مدل مو مردانه و پسرانه

بهترین مدل مو مردانه و پسرانه

بهترین مدل مو مردانه و پسرانه

 

برای خیلی از مردم هنوز هم مدل موی ساده مردانه قدیمی در ذهن‌هایشان گنجانده‌شده و همچنان بسیاری از مردم متصور هستند که مردان نمی‌توانند مدل‌های متفاوتی داشته باشند درصورتی‌که مردان دارای انواع مدل‌ها برای موهای خود می‌باشند.

 

شفیع رسالت بزرگترین آموزشگاه آرایشگری مردانه برای آموزش کراتین مو و آموزش گریم داماد در تهران می باشد.

 

بهترین مدل مو مردانه و پسرانه

 

آیا مردان همانند زنان دارای مدل موهای متفاوتی می‌باشند؟

در جواب به این سؤال باید بگویم بله مردان و پسران از بهترین مدل موهای پسرانه و مردانه برخوردارند، وهم نمونه‌های زیادی از مدل‌های مو را دارا هستند که در کل به سه نوع کلی تقسیم می‌شوند: مدل موهای کلاسیک، مدرن، سنتی که در هر یک از این موارد بسیاری مدل قرارگرفته است.

 

مردان هم با توجه به مدل موی انتخابی‌شان می‌توانند تغییر چهره بی‌نظیری داشته باشند برای مثال برای سننی نشان داده صورت خود می‌توانند از مدل‌های سنتی بهره بگیرند.

 

در مدل‌های موی مردانه علاوه بر قد مو سایه‌هایی که در اطراف سر جلو، عقب، چپ و همچنین راست سرزده می‌شود بسیار می‌تواند متفاوت از یکدیگر باشد. حتی کوتاهی‌های مویی که برای مردان در آرایشگاه‌ها صورت می‌گیرد متفاوت می‌باشد و حالت‌دهی هر یک از آن مدل‌ها با یکدیگر فرق می‌کنند.

 

در آرایشگاه‌های مردانه نیازی نیست مدل موی انتخابی خود را با اسم خاصش به آرایشگر بگویید زیرا که آرایشگر قادر نیست تمام این نام‌ها را بلد باشد شما عزیزان حتی با نشان دادن عکس مدل موردنظرتان می‌توانید آرایشگر را متوجه مدلی که می‌خواهید کنید.

 

در ادامه چند نمونه از پرطرفدارترین و خاص‌ترین مدل موها را خدمتتان معرفی خواهیم کرد البته ناگفته نماند که این تنها چند نمونه معروف از پر درخواست‌ترین مدل‌ها میان مردان می‌باشد و انواع بسیار زیاد دیگری مدل نیز هست که در این مقاله ظرفیت گنجایش ندارد.

 

انواع مدل موی مردانه

مدل مو باز BUZZ

یک مدل ساده و بی‌دردسر از بهترین مدل مو پسرانه و مردانه این مدل مو از کوتاه‌ترین مدل موها میان مردان می‌باشد و درواقع رسیدگی زیادی نیاز ندارد زیرا در این مدل موها به‌شدت کوتاه می‌شوند و برای افرادی که مشغله زیادی دارند بسیار مناسب می‌باشند البته ناگفته نماند این‌گونه از مدل موها سر تاس نیست تنها قد موها بسیار کوتاه می‌باشد.

 

جلو این مدل مو یعنی بالای ابروها و روی پیشانی مقدار بسیار کمی قوس وجود دارد و با تغییر کوچکی در موهای جلوی سرتان می‌توانید پیشانی خود را بلندتر نشان دهید، البته در این خطی را با استفاده از تیغی در کناره‌های سر یعنی سمت چپ یا راست می‌کشند و در برخی از موارد این خط را در ناحیه ابروها نیز ادامه می‌دهند تا همسو با خط کنار سر شود و جلوه خاص‌تری داشته باشد.

 

مدل مو ماهوتی

مدل موی ماهوتی کمی بلند از مدل BUZZ می‌باشد و تنها دو نوع تفاوت مهم میان این مدل با مدل قبلی دیده می‌شود و آن قد موها می‌باشد در مدل ماهوتی قد موها کمی بلندتر از مدل BUZZ هست و کناره‌های سر سمت چپ و راست موها به‌شدت کوتاه می‌باشند و به‌طوری‌که پوست بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد ولی این مدل مو امکان این را ایجاد کرده که بتوانید جلوی موی بلندتری نیز داشته باشید.

 

مدل مو سزار

این مدل مو به دست جولیو سزار ساخته‌شده است و حالت این مدل مو به این شکل است که درکل مدل موی کوتاهی می‌باشد و دارای چتری‌های کوتاهی در جلوی سر نیز هست، این نوع از مدل‌ها برای موهای نازک بسیار شکیل‌تر می‌باشد چراکه باعث ضخیم‌تر دیده شدن موهایتان می‌شود.

 

زمینه این مدل مو همانند مدل موی ماهوتی می‌باشد و تنها چیزی که مدل موی سزار را متمایز از دیگر مدل موهای ماهوتی و BUZZ نشان می‌دهد بلندتر بودن موها در این مدل هست.

 

مدل موی شرقی آیوی لیگ

مدل موی شرقی آیوی لیگ به جرت از بهترین مدل مو پسرانه و مردانه می‌باشد، این مدل کناره‌های بلندتری دارد یعنی در سمت راست و چپ سر قد موها کمی بلندتر هست و جلوی مو رو به بالا حالت می‌گیرد اگر بخواهیم این مدل را سنتی در نظر بگیریم باید جلو موها تا حد امکان کوتاه‌تر باشد ولی در جوامع امروز بیشتر مردان و پسران ترجیح می‌دهند جلو موی بلندتری داشته باشند.

 

مدل مو میخی

مدل موی میخی از بهترین مدل مو پسرانه و مردانه به شمار می‌رود و به شکلی مدرنیته‌تر از بقیه مدل موها می‌باشد و در اصل طرفداران بسیار زیادی هم دارد و بیشتر طرفداران این مدل جوانان می‌باشند، در این مدل موها جلو سر جلوتر از پیشانی قرار می‌گیرد و به هر حالتی درمی‌آید و جذابیت به‌شدت زیادی را دارد مدل موی میخی مناسب موهای ضخیم می‌باشد و البته موهایی که حالت گیری خوبی را دارند می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد.

 

مدل مو بافت گندمی

این نمونه از بهترین مدل مو پسرانه و مردانه برای مردان و پسرانی که موهای فر و ضخیمی دارند بسیار مناسب می‌باشد و با استفاده از مواد و دستگاه‌هایی موهای خود را صاف‌کرده و به‌اصطلاح مانند شاخه‌های گندم درمی‌آورند در این مدل مو اطراف سر سایه می‌خورد و هر چه به مرکز سر نزدیک‌تر می‌شویم قد و پرپشتی مو بیشتر می‌شود البته ناگفته نماند این مدل از مو بیشتر مناسب افرادی است که موهای ضخیم و پرپشتی دارند هر چه ضخامت مو در این مدل بیشتر باشد خاص‌تر به نظر می‌رسد.

 

مدل موی فرق وسط

شاید بسیاری تصور کنید این مدل مو دیگر خواهان ندارد و کاملاً از رده خارج‌شده است اما کاملاً برعکس بسیاری این مدل مو را به‌عنوان مدل موی جانی دپ، امو، قارچی می‌شناسند و انواع افراد با انواع قد مو می‌توانند تجربه‌اش کنند و اگر موهای بلندی دارید و از این مدل استفاده کردید و برایتان تکراری شد قابلیت این را هم دارید که موهایتان را دم‌اسبی ببندید.

 

مدل مو با قد متوسط

از بهترین مدل مو پسرانه و مردانه که بسیار میانشان رایج است مدل موهای ساده کلاسیک می‌باشد در این مدل موها نه بلند هستند و نه کوتاه و قد موی مناسب صورتشان دارند البته این مدل هم به خیلی از صورت‌ها می‌آید و سن خاصی ندارد و همه آقایان و پسران در همه سنین می‌توانند از آن استفاده بکنند در این حالت اگر موها به یک‌طرف شانه بشوند حجم‌ها را زیاد می‌کند.

 

مدل مو پوش داده‌شده

این مدل مو شاید به‌نوبه خود از بهترین مدل مو پسرانه و مردانه به شمار به رود مخصوصاً زمانی که در جلوی مو از مواد روغنی و براق‌کننده‌ای استفاده‌شده باشد در این مدل موهای متوسط یا بلند پوش داده می‌شوند و پف‌کرده روی سر قرار می‌گیرند این مدل کلاسیک و مدرن می‌باشد و طرفداران خاص خودش را نیز دارد.

 

مدل مو کوفی (حلقه‌ای)

مدل مو کوفی از خاص‌ترین مدل‌ها در دسته بهترین مدل موهای مردان و پسران می‌باشد و جهت این مدل مو به سمت جلو سر می‌باشد و کل موهای جلو سر به سمت بالا داده می‌شود و جهت موها در این مدل شباهت زیادی به مدل میخی دارد ولی تفاوتش این است که در این مدل جلوی موها تیز نیست و به سمت بالا حالت می‌گیرد و اکثر افراد را جذب خود می‌کند.