وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صفر تا صد آرایش لاته + ویدئوی آموزشی

صفر تا صد آرایش لاته + ویدئوی آموزشی

صفر تا صد آرایش لاته +ویدئوی آموزشی

 

آرایش لاته (latte makeup) یکی از آن آرایش‌های بسیار گیرا، زیبا و تاثیرگذار است که بسیار ساده هم انجام می‌شود و هر کسی می‌تواند برای چشیدن طعم دلچسب آن چه در تنهایی خود، چه در مهمانی و چه در محل کار امتحان کند. در این مقاله از سایت زیبانیوز قصد بررسی دقیق این ترند آرایشی جذاب را داریم.

 

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه این سبک داشته باشیم، باید بدانیم که آرایش به سبک نود (Nude) با رنگ‌هایی نزدیک به تناژ طبیعی پوست، طی صدها سال و در فرهنگ های مختلف به طور پراکنده وجود داشته است.

 

اما اگر بخواهیم تنها تاریخ معاصر را در نظر بگیریم، این ترند در دهه ۹۰ میلادی شکوفا شد (یعنی دوره‌ای که رژ لب مدادی قهوه‌ای وارد کیف آرایش تمام خانم‌ها شد!).

 

آرایش نود قهوه‌ای در کنار کار تلاش‌های میکاپ آرتیست معروف، کوین اوکوئین در کانتورینگ سوپرمدل‌های مشهور آن زمان به محبوبیت رسید.

 

اوج‌گیری محبوبیت این ترند بسیار شگفت‌انگیز و غیرمنتظره بود، به ویژه اینکه این سبک به طور کامل در تضاد کامل با ترندهای آرایشی دهه قبل از آن (یعنی دهه ۸۰میلادی) به نظر می‌رسید.

 

در ادامه با فرارسیدن دهه ۲۰۱۰، این ترند دوباره ظهور کرد و در قالب شیفتگی جهانی به کانتورینگ تکامل یافت. حالا در آستانه سال ۲۰۲۴ ما طرفدار انواع متفاوتی از سبک‌ها هستیم، کاملا آزادی انتخاب داریم.

 

اخیرا انتخاب‌های ما حاکی از تلاش برای نشان دادن چهره واقعی‌تر، طبیعی‌تر و (البته) آسیب‌پذیرتری از خودمان به دنیای بیرون است؛ چه از طریق استفاده از سبک‌های آرایشی نود، جه از طریق تحریم کامل مواد آرایشی و چه از طریق نپوشیدن سوتین یا حتی نتراشیدن موهای زیر بغل!

 

آرایش لاته چیست؟

 

آرایش لاته چیست؟

 

آرایش لاته به معنای بخشیدن رنگی زیبا، برنزه و گرم به پوست، مشابه رنگ دلچسب یک کافه لاته است. این آرایش با ترکیب طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای، همراه با رنگ‌های برنزه و طلایی باهدف القای حس گرما و بُعد به پوست ایجاد می‌شود.

 

اگرچه محدودیتی برای استفاده از این آرایش در طول فصول سال وجود ندارد، اما در تابستان طرفدار بیشتری دارد چراکه در این فصل همه می‌خواهند پوستی زیبا، برنزه شده و تابستانی داشته باشند.

 

مزیت دیگر میکاپ به سبک لاته این است که رنگ‌های قهوه‌ای با هر نوع لباس یا سبک مد جور در می‌آید ، بنابراین این ظاهر هم برای رفت‌وآمد روزمره و هم برای مواقع خاص مناسب است.

 

رنگ‌های قهوه‌ای می‌توانند سرد یا گرم باشند و عمق‌های متفاوتی دارند، بنابراین برای هر کس با هر تناژ پوستی یک طیف رنگ قهوه‌ای می‌توان یافت که برای میکاپ لاته مناسب باشد.

 

آیا آرایش لاته برای همه رنگ پوست‌ها مناسب است؟

پاسخ کوتاه: بله ، فقط کافی است رنگ و زیرتون‌های محصولاتی را که انتخاب می‌کنید، تغییر دهید. ی ک قانون کلی برای انتخاب محصولات آرایشی چشم و گونه این است که به دنبال محصولاتی باشید که ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد.

 

اگر پوست بسیار روشنی دارید به دنبال رنگ‌های نود، برنزه و کارامل روشن باشید. اگر تناژ پوست متوسطی دارید، می‌توانید از رنگ‌های کاراملی تیره‌تر، قهوه‌ای متوسط و رنگ زیتونی استفاده کنید و اگر پوست تیره‌تری دارید، می‌توانید سراغ قهوه‌ای تیره و کاراملی پررنگ بروید.

 

چگونه آرایش لاته داشته باشیم؟

۱. آرایش لاته بیشتر متمرکز بر رنگ‌های نواحی گونه‌ها، لب و چشم‌هاست، پس نگران انتخاب کردن کرم پایه نباشید و همان کرم پایه معمول خود را می‌توانید استفاده کنید.

 

البته اگر از احساس سنگینی کرم‌های پایه روی پوست (به خصوص در تابستان) خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از پوشش‌دهنده‌های سبک‌تر پوست استفاده کنید. با ااین محصولات می‌توانید رنگ پوست یکنواخت‌تری داشته باشید و در عین حال اجازه تنفس بیشتری به پوست خود خواهید داد.

 

۲. بعد از کرم پایه، نوبت به برانزر (یا برنزه کننده) می‌رسد. برانزر را به همه نواحی صورت و گردن که آفتاب به طور طبیعی به آنجا می‌تابد، بمالید: یعنی گونه‌ها، پل بینی، پیشانی و بالای سینه .

 

۳. سپس لایه‌ای از رژ گونه را روی برانزر اعمال کنید، مخصوصاً روی برآمدگی گونه‌ها. از رنگ‌های صورتی سنتی دوری کنید و رنگی را انتخاب کنید که نود باشد با تناژی از قهوه‌ای، زیتونی، برنزه یا زرد.

 

۴. اما در مورد آرایش چشم‌ها گزینه‌های متفاوتی پیش روی شماست. اگر طرفدار سبک‌های مینیمالیسم هستید، می‌توانید همان برانزر خودتان را روی تمام پلک بمالید و بیشتر روی ترسیم خطوط تاریک‌تر دور چشم تمرکز کنید تا چارچوب چشمان را متمایز کنید.

 

اگر هم ظاهری جذاب‌تر می‌خواهید، می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای و نود را برای ایجاد چشمان اسموکی امتحان کنید؛ ابتدا رنگ‌هایی با فینیش مات انتخاب کنید، سپس رنگ نود براق‌تری را در گوشه‌های داخلی و زیر ابرو اضافه کنید تا تمایز ایجاد شود.

 

۵. رنگ لب هم باید طبیعی باشد. آرایش لاته داری تم تناژ قهوه‌ای خنثی است، بنابراین یک رنگ لب نود بهترین انتخاب است.

 

۶. مرحله آخر استفاده از یک برق لب شفاف است. براقیت لب باعث می‌شود لب‌ها برجسته به نظر برسند و آرایشتان کامل شود.

 

لینک ویدئوی آرایش لاته

 

صفر تا صد آرایش لاته +ویدئوی آموزشی

 

منبع: zibanews.com