وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بک لینک خوب چه مشخصاتی دارد؟ ویژگی های بهترین بک لینک

بک لینک خوب چه مشخصاتی دارد؟ ویژگی های بهترین بک لینک

بک لینک خوب چه مشخصاتی دارد ؟ ویژگی های بهترین بک لینک

 

بک لینک یک معیار موقعیت یابی بسیار مهم در الگوریتم گوگل است. بک لینک با افزایش درجه ی اعتبار سایت شما در گوگل و همچنین افزایش میزان بازدید سایت، موجب قرار گیری سایت شما در رتبه های برتر نتایج گوگل می شود.

 

اما یک موضوع مهم در این رابطه اینست که همه بک لینک ها با یکدیگر برابر نیستند، در حالی که برخی بک لینک ها می توانند مفید باشند، اما بک لینک هایی نیز وجود دارند که در خوشبینانه ترین حالت هیچ تاثیری روی افزایش اعتبار قدرت دامنه سایت شما ندارند و در بدترین حالت ممکن است باعث جریمه شدن سایت شما شوند.

 

بک لینک خوب چه مشخصاتی دارد؟ ویژگی های بهترین بک لینک

 

در ادامه به توضیح مشخصات بک لیک خوب و قوی خواهیم پرداخت:

مواردی که ارزش بک لینک را مشخص می کنند عبارتند از:

 

محل قرار گیری بک لینک :

همانطور که میدانید نقاط مختلفی در صفحات وبسایت وجود دارد، از جمله نقاط رایجی که لینک ها را در وبسایت میزبانی می کنند می توان به قسمت هدر سایت، سایدبار، فوتر و در داخل محتوا اشاره کرد.

 

هر یک از این قسمت ها ارزش متفاوتی به بک لینک می دهند، بهترین بک لینک، لینکی است که در محتوا و یا قسمت سایدبار قرار داشته باشد و کم ارزش ترین لینک، بک لینکی است که در فوتر ایجاد شود.

 

فالو یا نوفالو بودن بک‌ لینک‌ :

بک لینک های نو فالو فاقد ارزش برای افزایش رتبه سایت هستند، بنابراین برای کمک به سئو سایت، لینک باید از نوع فالو باشد.

(لینک های نو فالو توسط ربات های گوگل دنبال نمی شوند)

 

انکر تکست

انکر تکست می تواند به انواع مختلفی باشد که در قالب کلمه یا عبارت یک لینک را میزبانی می کند و به نوعی قابل کلیک می  شود.

 

بهترین بک لینک، لینکی است که دارای انکرتکست کلمه کلیدی صفحه مقصد باشد. برای مثال زمانی که می خواهیم به صفحه ای از یک وبسایت با موضوع کتاب های الکترونیک لینک بدهیم، بهتر است به جای عبارت کلیک کنید، از عبارت دانلود کتاب الکترونیک یا خرید کتاب  الکترونیکی استفاده کنیم.

 

دریافت بک لینک از  وب‌سایت‌های با دامنه معتبر (Domain Authority) :

وبسایت معتبر وبسایتی است که دارای رتبه خوبی در فهرست نتایج گوگل باشد. با دریافت بک لینک از اینگونه وبسایت ها علی رغم از بین بردن ریسک جریمه توسط گوگل، می توان مطمئن بود که در کمترین زمان ممکن شاهد صعود رتبه سایت خود در نتایج گوگل و دیگر موتورهای جست و جو باشیم.

 

میزان ترافیک سایت :

یکی دیگر از ویژگی های بهترین بک لینک، میزان ترافیک سایت میزبان لینک است. برای گرفتن بهترین و تضمینی ترین نتیجه، بک لینک های سایت شما باید در سایت هایی با میزان بازدید بالا قرار گیرد،در غیر این صورت بک لینک ها به میزان کم بودن بازدید هر سایت، کم ارزش تر خواهند بود.

 

ارتباط سایت :

اگر قرار بود برای این سوال که بک لینک خوب چه مشخصاتی دارد فقط یک پاسخ ارائه دهیم، قطعا موضوع ارتباط سایت را مطرح می کردیم. ارتباط وبسایت مبدا و مقصد بک لینک مهم ترین موردیست که ارزش بک لینک را مشخص می کند.

 

اگر وبسایت شما در مورد آموزش برنامه نویسی تحت وب باشد و از یک وبسایت خرید کالا بک لینک دریافت کنید، ارزش این بک لینک به اندازه زمانی نخواهد بود که بک لینک شما در سایتی با موضوع طراحی سایت قرار گیرد.

 

هچنین قرار گیری بک لینک در سایت های خارجی کم ارزش تر از ایجاد بک لینک در سایت های هم زبان خواهد بود.

 

دائمی یا موقتی بودن بک لینک

و اما مورد آخر که در مورد بک لینک ها مهم است دائمی یا موقتی بودن آن هاست. در حالی که بک لینک های دائمی اثر بسیار پایداری برای سایت دارند،بک لینک های موقتی نمی توانند آن طور که باید به سئو سایت شما کمک کنند.

 

درست مانند یک فرد بدنساز که نمی تواند با انجام تمرینات برای یک دوره کوتاه مدت،به اندام ایده آل خود برسد، ایجاد بک لینک برای سئو سایت نیز یک کار متداوم و پایدار است که باید به صورت دائمی انجام شده و بک لینک هایی که ایجاد می کنیم به صورت دائمی باشند.