وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این بیماری ها باعث کاهش میل جنسی میشوند

این بیماری ها باعث کاهش میل جنسی میشوند

این بیماری ها باعث کاهش میل جنسی میشوند

 

ابتلا به برخی بیماری ها باعث کاهش میل جنسی در انسان میشود و زندگی جنسی طرفین (زن و شوهر) را تحت تاثیر قرار میدهد. در واقع کاهش میل و توان جنسی آشکارترین عوارض بیماری ها محسوب میشود. ایران ناز، پس اگر دچار کاهش میل جنسی شده اید و در روابط زناشویی تان هر اختلالی را مشاهده کردید، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید تا علت اصلی آن تشخیص داده شود و این مشکلات برطرف گردد. در ادامه به بیماری هایی که باعث می شود میل جنسی تان تحت تاثیر قرار گیرد اشاره می کنیم …

 

کاهش میل جنسی با ابتلا به دیابت
در اغلب موارد سردی بین زوجین به دلیل بیماری دیابت است که با مسائل دیگری چون آسیب های عصبی و بیماری های عروقی همراه می شود. زنان مبتلا به این بیماری میل جنسی شان کاهش می یابد. البته این عارضه با کنترل قندخون، فشارخون و میزان کلسترول خون جبران می شود.

 

کاهش میل جنسی با ابتلا به ام اس
ابتلا به بیماری ام اس باعث تخریب سیستم عصبی مرکزی می شود و عملکرد آمیزشی را تحت تاثیر قرار می دهد. نارضایتی از رابطه و کمبود میل جنسی در زنان می تواند به دلیل ابتلا به بیماری ام اس باشد. البته دیگر بیماری های عصبی چون پارکینسون نیز تاثیرات مشابه با ام اس خواهد داشت.

 

کاهش میل جنسی با ابتلا به بیماری های عروقی
اختلالات عروقی در روابط زناشویی نمود پیدا می کند و باعث می شود رگ های خونی تحت تاثیر قرار گیرند، شریان های خونی سخت و باریک شوند و به همین دلیل خون رسانی با شدت کمتری به اندام تناسلی انجام شود.

 

کاهش میل جنسی با ابتلا به افسردگی
افسردگی در زندگی زناشویی زوجین اختلالاتی ایجاد می کند. در صورتی که مواد شیمیایی مغز یا هورمون های عصبی در شرایط متعادلی نباشند، میل جنسی کاهش می یابد و حتی مصرف داروهای ضد افسردگی نیز باعث کاهش میل جنسی می شود.

 

کاهش میل جنسی به دلیل آپنه
آپنه یا خفگی در خواب عارضه ای است که در طی آن تنفس برای 10 ثانیه قطع می شود و این حالت مداوم در خواب تکرار می شود. به گفته پزشکان آپنه می تواند در زندگی زناشویی مردان مشکلاتی به وجود آورد.

 

کاهش میل جنسی با ابتلا به  اختلالات تیروئیدی
تیروئید غده ای در جلوی گردن است و نقش موثری در حیات و سلامت فرد دارد. کنترل سوخت و ساز بدن و سلامت روابط زناشویی از وظایف غده تیروئید است.

 

کاهش میل جنسی با ابتلا به کیست های تخمدان
اگر آمیزش دردآوری دارید می تواند به دلیل کیست تخمدان باشد. علاوه بر آن بیماری التهاب لگن و سرطان لگن نیز باعث کاهش میل جنسی می شود. در حالت کلی نباید آمیزش های دردآور را نادیده گرفت.

 

کاهش میل جنسی با ابتلا به آندومتریوز
بیماری آندومتریوز علائمی چون گرفتگی دردناک شکم، قاعدگی شدید، درد مزمن لگن دارد و روابط جنسی را به سختی فراهم می کند و در حین رابطه جنسی تجربه ی ناخوشایندی خواهید داشت.

 

کاهش میل جنسی به دلیل یائسگی
یائسگی باعث تغییراتی در هورمون ها می شود و میل جنسی را کاهش می دهد. کاهش مقدار هورمون استروژن باعث خشکی واژن و درد آور شدن رابطه جنسی می شود. هورمون تستوسترون باعث تغییر در میل زناشویی زن و مرد می شود، با کاهش فعالیت تخمدان های زنان کاهش می یابد و این مساله باعث کاهش میل جنسی می شود.

 

کاهش میل جنسی به دلیل عوارض داروها
مصرف بعضی داروها مثل داروهای ضدافسردگی، داروهای فشارخون و داروهای ضدبارداری باعث کاهش میل جنسی می شود و زندگی جنسی تان را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

منبع: آکاایران