وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تایید مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا (عکس)

تایید مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا (عکس)

تایید مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا (عکس)

 

به گزارش ایران ناز پس از سکوت طولانی مدت یا تکذیب علت فوت پرستار گیلانی بر اثر ویروس کرونا , سرانجام پس از یک هفته از درگذشت نرجس خانعلی زاده جواب آزمایش وی مثبت اعلام شد. تأیید مرگ پرستار گیلانی بر اثر ابتلا به کرونا با یک هفته تاخیر؛‌ باعث بروز نگرانیهایی شده اتس . جهان نگران مخفی‌کاری مقامات ایران است

 

نرجس خانعلی‌زاده هفته پیش در لاهیجان جان خود را از دست داد.

 

خبر مثبت بودن تست کرونای پرستار جوانی که در بیمارستان لاهیجان جان باخت سرانجام با یک هفته تاخیر اعلام شد و البته همین تاخیر انتقاد‌های زیادی را برانگیخته است.

 

تایید مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا (عکس)

 

سازمان نظام پرستاری شرق گیلان روز دوشنبه ۱۲ اسفند تائید کرد که مرگ نرجس خانعلی‌زاده، پرستار بیمارستان لاهیجان، بر اثر کرونا بود. در شرایطی که انتشار خبر جان‌باختن این پرستار جوان هفته پیش در شبکه‌های مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت، مقامات رسمی در آن زمان گزارش‌های مربوط به درگذشت او بر اثر ابتلا به کرونا را تکذیب کرده بودند.

 

تایید مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا (عکس)

 

 

پرستاران می‌گویند تجهیزات لازم از سوی وزارت بهداشت برای آنها تامین نشده است.

 

اکنون تائید خبر جان‌باختن پرستار گیلانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید با یک هفته تاخیر نیز در فضای مجازی بازتاب داشته است.

 

برای نمونه، کاربری به نام بابک در توئیتر نوشت: «به دلیل نبود کیت، تست کرونای پرستار مملکت ۷ روز بعد از فوتش مثبت اعلام میشه. اونوقت مسئول مملکت صبح ساعت ۸ تب میکنه، ساعت ۱۰ تستش مثبت میشه، ظهر قرنطینه، شب هم خبر سلامتیش رو توییت میکنه.»

 

به دلیل نبود کیت , تست کرونای پرستار مملکت 7 روز بعد از فوتش مثبت اعلام میشه . اونوقت مسئول مملکت صبح ساعت 8 تب میکنه , ساعت 10 تستش مثبت میشه , ظهر قرنطینه , شب هم خبر سلامتیش رو توییت میکنه

 

در روزهای اخیر چندین مقام حکومت ایران از بیماری کرونا خبر دادند. خبرگزاری مهر در گزارشی از مثبت بودن تست کرونای دست‌کم ۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد. این خبرگزاری روز یکشنبه ۱۱ اسفند نوشت، تست کرونای معصومه آقاپور علمشاهی نماینده شهرستان شبستر، قاسم میرزایی نکو نماینده دماوند، و یکی از نمایندگان تبریز، آذرشهر، و اسکو در مجلس مثبت اعلام شده است.

 

پیش از این، محمود صادقی و مجتبی ذوالنوری از جمله نمایندگانی بودند که نتیجه آزمایش آنها مثبت اعلام شده بود.

 

مردم می‌گویند در حالی که مقامات به راحتی به تست کرونا دسترسی دارند، این امکان برای آنها یا پرستارهایی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند وجود ندارد.