وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جراحی عجیب سیکس پک کردن شکم در تایلند (عکس)

جراحی عجیب سیکس پک کردن شکم در تایلند (عکس)

جراحی عجیب سیکس پک کردن شکم در تایلند (عکس)

 

بیمارستانی در بانکوک تایلند، اخیرا به دلیل اینکه جراحی پلاستیکی ارائه می دهد که بیماران را فورا دارای سیکس پک می کند، به موضوع داغ این روزها تبدیل شده است. برخلاف چیزی که ورزشکاران به شما خواهند گفت، داشتن سیکس پک خیلی سخت است، و برای بعضی از ما کاملا غیر ممکن است.

 

مهم نیست چقدر تمرین می کنیم، به نظر نمی رسد که بتوانیم آن لایه های چربی روی شکم را از بین ببریم، بنابراین ماهیچه های خوش ترکیب زیر این لایه ها پنهان خواهند ماند. درست همینجاست که جراحی پلاستیک در بیمارستان مسترپیس به کمک ما می آید.

 

جراحی عجیب سیکس پک کردن شکم در تایلند (عکس)

 

بیمارستان مستر پیس می گوید:”ما از هیچ گونه ایمپلنتی استفاده نمی کنیم، زیرا خوب به نظر نمی رسند و عمر زیادی ندارند.ما این کار را در حدود 3 تا 4 سال است که انجام می دهیم و از هرجایی 20 تا 30 مشتری در ماه داریم.

 

نقش اندازی روی شکم، چربی اضافه اطراف شکم مشتری را می مکد تا سیکس پک بیرون بیاید. این روش در حقیقت چیز جدیدی نیست و از سال 1990 جراحان تگزاسی این کار را انجام داده اند.

 

به گزارش ایران ناز جراحِ این روش، “راویت” می گوید که او به خارج از کشور رفته است، تا پروسه های متفاوت را یاد بگیرد و روش های خودش را بهتر کند.او می گوید این عمل دو تا چهار ساعته اصلا خطرناک نیست و درد نیز ندارد.

 

جراحی عجیب سیکس پک کردن شکم در تایلند (عکس)

 

داشتن سیکس پک آن هم خیلی سریع، واقعا مثل رویایی می ماند که به حقیقت پیوسته است، ولی روی هر کسی عملی نیست، شما باید ماهیچه های شکمی خوبی داشته باشید.

 

دکتر “راویت” می گوید که 90 درصد افرادی که برای این کار مراجعه می کنند، معتادین به بدنسازی هستند که نتوانسته اند با ورزش به آن سیکس پک های حسادت برانگیز دست پیدا کنند.

 

یک جراح تایلندی می گوید:” برای داشتن سیکس پک های طبیعی، فرد باید انقدر تمرین کند تا کاملا لاغر شود. بیشتر مشتری هایمان با حجم زیادی از ماهیچه پیش ما می آیند، و فقط می خواهند زمانشان را صرف ماه ها تمرین برای لاغری نکنند.”

 

بیمارستان مسترپیس و پروسه نقش اندازی شکمی، زمانی سوژه داغ رسانه ها شد که یک مدل مرد تایلندی که این کار را انجام داده بود، عکس نتایج کار را پخش کرد.

 

جراحی عجیب سیکس پک کردن شکم در تایلند (عکس)

 

او قبلا سعی کرده بود به شیوه ی قدیمی به سیکس پک برسد، ولی نتوانسته بود از لایه های چربی که سرسختانه پنهان شده بودند، رها شود و نتیجه ی کارش را ببیند بنابراین به سمت جراحی رفته بود.

 

نقش اندازی روی شکم، منحصر به بیمارستان مسترپیس نیست این کار توسط جراحان زیادی در سرتاسر دنیا انجام می شود، ولی برطبق یک تحقیق، ریسک هایی دارد.

 

در مورد عوارض این جراحی باید بگوییم تقریبا یک مورد بین 10 نفر، بعد از عمل پاکتی حاوی مایعی به نام لایه سروزی داشتند که ممکن بود نیاز به تخلیه داشته باشد و یک مورد در 5 نفر با پیچیدگی های کمی مانند نقش اندازی بیش از حد، درگیر بود.