وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبر خوب برای خانم هایی که چال کمر دارند

خبر خوب برای خانم هایی که چال کمر دارند

خبر خوب برای خانم هایی که چال کمر دارند

 

به گزارش ایران ناز این نوع چال که همچنین از روی اسم ونوس ” چال ونوس” نامیده می شود، نسبت به دو نوع چال دیگر (گونه و چانه ) شیوع کمتری دارد. این نوع چال در قسمت پایین کمر قرار دارد

 

در بین زنان بیشتر شایع است که اخیرا مطالب جالبی در موردش منتشر می شود.اگر این “دو گودی ریز” را در قسمت پایین کمر خود داشته باشید، خبرهای خوبی برای شما داریم:

 

همه ما بدن های متفاوتی داریم، اما برخی از افراد ویژگی هایی دارند که دیگران ندارند یکی از این ویژگی های منحصر به فرد، سوراخ هایی در پشت کمرتان است.حالا، قبل از اینکه کمر خود را در آینه بررسی کنید، باید بدانید که این علامت های زیبایی در زنان رایج تر هستند با این حال، افرادی هستند که آن ها را ندارند

 

– و این به این معنا نیست که شما زنانگی ندارید.

این چال های به اصطلاح ونوسی، نتیجه یک رباط کوچک هستند که بین ستون فقرات و پوست کشیده می شود و آن ها احتمالاً از مادرتان به شما منتقل شده اند، زیرا این ویژگی معمولاً ژنتیکی است.

 

تعدادی از تحقیقات تایید کرده اند که زنانی که دارای چال های ونوسی هستند، نسبت به افرادی که این چال ها را ندارند، بیشتر تمایل دارند در طول فعالیت هایشان به اوج خود برسند اما شما احتمالاً این را از قبل می دانستید.

 

چال های آپولوی کمر:

چال های ونوسی نام خود را پس از خدای رومی زیبایی و عشق به دست آوردند و مردان آن ها را دوست دارند. و اگر چه این بیشتر یک ویژگی زنانه است، اما مردانی هم وجود دارند که آن ها را دارند و آن ها “چال های آپولو” نامیده می شوند

 

که نامگذاری شده از خدای رومی (آپولو) لست- و زنان آن ها را دوست دارند.در کنار کشش بین ستون فقرات و پوست کشیده شده، دلیل اینکه چرا مردم آن را دارند به دلیل نوع قرار گرفتن و شکل لگن و ستون فقرات است.

 

شانس بیشتر برای انتشار:

موقعیت استخوان ها و ماهیچه ها در بدن می توانند باعث بهبود گردش خون شده و در نتیجه شانس بیشتری برای انتشار آنها وجود داشته باشد.بعضی از افراد چال کمرشان بیشتر از بقیه است

 

اما اندازه، شکل و ظاهر فرورفتگی آن به شکل و ورزشکاری فرد بستگی دارد و حتی اگر آن ها را نداشته باشید، تمرین هایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند آن ها را به دست آورید.

 

شما باید از کمر خم شوید و ماهیچه های پشت کمر و ماهیچه های مرکزی خود را نیز به کار ببرید. این کار چال کمرها را حتی بیشتر هم می کند، و اگر از قبل آن ها را داشته باشید و بخواهید که مردم آن ها را بفهمند، دو تا انگشتتان را روی آن ها بگذارید – سپس آنها باعث افسون خوش شانسی شما خواهند شد.

 

خاصیت چال ونوس و آپولو در کمر

طبق گزارشات وجود این دو چال کوچک در بدن نشان می دهد که سلامت در شرایط خوب و ایده آلی قرار دارد و سیستم گردش خون عملکردی بسیار مناسب دارد. این دسته افراد در زندگی زناشویی و رابطه های خود نیز بسیار موفق هستند.

 

گفتنی است که این چاله ها را نمی توان با انجام هیچ گونه فعالیت بدنی و ورزشی خاصی ایجاد کرد و در حقیقت وجود آن ها باید از بدو تولد شکل گرفته باشد. دلیل آن این است

 

که این چاله ها در قسمتی از بدن وجود دارند که هیچگونه ماهیچه ای ندارد ولی چنانچه شما کاهش وزن چند کیلوگرمی داشته باشید ممکن است این 2 چاله در کمرتان مشخص شود البته در صورتی که از پیش وجود داشته باشند.