وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده دستگاه الكترونیكی برتر سال 2009

ده دستگاه الكترونیكی برتر سال 2009
مجله تایم به عنوان یكی از معتبرترین مجلات دنیا در پایان هر سال با انجام یك نظرسنجی از خوانندگان خود و همچنین نظر یك هیئت داوران به معرفی 10 برتر در حوزه های مختلف می پردازد. یكی از این حوزه ها كه مورد توجه بسیاری قرار دارد معرفی 10 برتر محصولات الكترونیكی كوچك است. در ادامه 10 برتر این مقوله معرفی می شوند:

1- موتورولا دیروید
این تلفن همراه با سیستم عامل منابع باز "آندروئید" گوگل عمل می كند. Droib در حقیقت اولین چالش بزرگ سیستم عامل "آندروئید" با "آی- فن" اپل است.
این تلفن همراه هوشمند دارای یك صفحه لمسی روشن و با حساسیت بسیار بالا است كه تمام صفحه كلید و عملكردهای دستگاه را با یك لمس ساده انگشت به كاربر عرضه می كند. "دیروید" از سوی شبكه های نسل سوم اپراتور "وریزون" آمریكا حمایت می شود و قیمت آن 300 دلار است.

2- نوك
نوك (Nook) یك پخش كننده كتاب الكترونیك است كه شباهت زیادی به كتاب الكترونیك "كیندل2 -" محصول آمازون دارد. صفحه نمایشگر این كتاب الكترونیك كاملا لمسی بوده و از اتصالات بی سیم "وای- فای"، كارتهای "اس. دی" و حمایت كننده فایلهای "پی. دی. اف" برخوردار است. سیستم عامل این پخش كننده "آندروئید" گوگل است. این محصول به قیمت 260 دلار عرضه می شود.

3 -پنكه بدون پره Multiplier Air Dyson
شركت "سر جیمز دیسون" چندی پیش اختراع جدیدی با عنوان " Multiplier Air Dyson" را معرفی كرد. این اختراع جدید در حقیقت نسل آینده پنكه است كه بدون پره كار می كند. این پنكه بدون پره بسیار ایمن بوده، به راحتی تمیز می شود و 15 برابر كارآمدتر از پنكه های كنونی است. مهندسان دیسون پس از چهار سال مطالعه موفق شدند فناوری كاملا نوآورانه و جدید این پنكه را توسعه دهند.
این پنكه بدون پره یك حلقه بزرگ پلاستیكی روی یك پایه است كه جریان هوا را به طور مداوم تولید كرده و به این ترتیب هوای تازه و ثابت را در محیط پیرامون خود تضمین می كند.
Multiplier Air Dyson پس از 127 سال از اختراع پنكه توانست یك نوآوری در ساخت این دستگاههای خنك كننده ایجاد كند. قیمت این دستگاه بین 300 تا 330 دلار است

.
4 -آی- فن 3GS
نسل جدید تلفن همراه "آی- فن" با عنوان 3GS iPhone است كه یك رایانه قابل حمل كوچك و كامل است در واقع تلفن همراه هوشمندی است كه دنیای تلفنهای همراه را دگرگون خواهد كرد. دوربین سه مگاپیكسلی و تمام برنامه های لازم برای ویرایش فیلم به علاوه ارسال مستقیم كلیپ ها از راه "میل"، "ام ام اس" و روی وب و حتی یوتیوب از اولین ویژگیهای این تلفن همراه است.
خصوصیات دیگر این "آی- فن" جدید هدایتهای صوتی است كه امكان استفاده از تمام عملكردهای صوتی را تنها با یك كلید لمسی ساده و ارسال و دریافت پیامهای چندرسانه ای را  فراهم می كند.
همچنین این تلفن همراه مجهز به قطب نمای دیجیتالی، موقعیت یاب جهانی "تام تام" با جهت یابی صوتی، صفحه كلید لمسی، سیستم جستجو و یك باتری است كه زمان مصرف آن بیش از 18 ساعت به طول می انجامد. همچنین دارای یك عملكرد بسیار ساده است كه "تلفن همراه من كجاست؟"نام دارد.
عملكرد "تلفن همراه من كجاست؟" زمانی مورد استفاده قرار می گیرد كه دستگاه گم شده باشد. با فعال كردن این سیستم، دستگاه در زمان سرقت و یا مفقود شدن غیرفعال و قفل می شود. حافظه داخلی این دستگاه در دو نوع 18 و 32 گیگابایتی عرضه می شود. به ویژه این تلفن همراه مجهز به سیستم عامل جدید 0.3 OS است كه امكان خرید فیلم از روی "آی- تیونز" – فروشگاه "آنلاین اپل" – را فراهم می كند. قیمت متغیر این دستگاه بین 200 تا 300 دلار است.

5- دوربین دیجیتالی IV Mark 1D-EOS Canon
این دوربین دیجیتالی 16 مگاپیكسلی كانن مجهز به شات vibeo HD بوده و در هر ثانیه 30 فریم فیلم تهیه می كند. سیستم اتوفوكوس 45 نقطه از دیگر ویژگیهای این دوربین است. IV Mark 1D قادر است با ایزوی 102،400 در نور شب عمل كند. قیمت این دوربین 5 هزار دلار است.

6- رایانه قابل حمل "آدامودل XPS"
ضخامت XPS Abamo Dell بسیار كم بوده و تنها 0/41 اینچ و صفحه نمایشگر آن "ال. ای. دی" عریض آن  13/4 اینچ است. قیمت این محصول هزار و 799 دلار است.

7- دوربین W1 3D Real FinePix
شركت فوجی فیلم اولین دوربین تمام دیجیتال خود را در سال 1988 ساخت. این شركت در سال 2009 اولین دوربین سه بعدی دیجیتال خود را معرفی كرد. این دوربین 10 مگاپیكسلی دو لنز دارد. زمانی كه كاربر با این دوربین سه بعدی عكس می گیرد در واقع دوربین با دو لنز خود دو تصویر مجزا تهیه كرده است كه آنها را در قالب یك تصویر سه بعدی واحد با هم تركیب می كند. این تصویر در ویزور پشت دوربین قابل مشاهده است. این دوربین به قیمت 600 دلار عرضه می شود.

8-ساعت 1-GW7900B Shock-G محصول كاسیو
این ساعت نه تنها مورد توجه مردم عادی است بلكه با استقبال زیاد قهرمانان ورزشی نیز مواجه است. این ساعت مجهز به پانلهای خورشیدی است كه بدون توقف، انرژی مورد نیاز باتری ساعت را تامین می كنند. همچنین این دوربین دارای یك سیستم گیرنده رادیویی است كه سیگنالهای تنظیم زمان را از 6 ایستگاه فرستنده در سراسر دنیا دریافت كرده و به طور خودكار با تغییر موقعیت كاربر و تغییر زمان، خود را تنظیم می كند. همچنین چهار نقطه حفاظتی روی بدنه ساعت، این دستگاه را نسبت به ضربه های محیط بسیار مقاوم كرده است. قیمت این ساعت 150 دلار است.

9- هدفن Dre .Dr dy Solo Beats
نسل دوم هدفنهای Dre .Dr dy Solo Beats با حذف اصوات اضافی، صدا را با یك كیفیت بالا و بسیار واضح عرضه می كند. این هدفن برای پخش كننده های MP3 مثل "آی- پاد" بسیار مناسب است. همچنین این هدفن در كنار یك میكروفن می تواند به یك هندزفری برای تلفنهای همراه و یا رایانه ها تبدیل شود. قیمت این هدفن 200 دلار است.

10- تلویزیون پلاسمای HDTVs محصول پاناسونیك
HDTVs plasma of series G10 مصرف انرژی كمتری نسبت به مدلهای قبلی تلویزیونهای پلاسمای پاناسونیك دارد و همچنین از استاندارد THX نیز برخوردار است. این بدان معنی است كه این دستگاه می تواند كیفیت فیلمهایی كه برای مثال روی "یو تیوب" عرضه می شوند ارتقا داده و روی نمایشگر تلویزیون همانند یك فیلم "دی. وی. دی" با كیفیت بالا نشان دهد. قیمت این دستگاه بین هزار و 200 تا دو هزار دلار است.