وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ثروتمندترین و فقیرترین مردم اروپا !

بر اساس آمار و ارقام اتحادیه اروپا، میزان ثروت شهروندان لوکزامبورگ دو و نیم برابر بیشتر از میانگین ساکنان اتحادیه اروپا است و بلغارستانی ها فقیرترین شهروندان این بلوک به شمار می آیند.

این سطح اختلاف در ثروت کشورهای عضو اتحادیه اروپا در تازه ترین آمار و ارقام موسسه آمار و ارقام اروپایی یورواستات نشان داده شده است که بر اساس تولید ناخالص داخلی هر شهروند و قدرت خرید مردم در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدست امده است.

آمار و ارقام مقدماتی این موسسه در سال دو هزار و هشت شاخص تولید ناخالص داخلی هر فرد را از دویست و پنجاه و سه درصد میانگین اروپا در لوکزامبورگ گرفته تا چهل درصد میانگین اروپا در بلغارستان نشان می دهد.

ثروت ایتالیایی ها معادل میانگین اتحادیه اروپا است که به عنوان تولید ناخالص داخلی هر سکنه در استانداردهای قدرت خرید بیان می شود. استانداردهای قدرت خرید یک واحد رایج مصنوعی است که اختلاف سطح قیمت ها را بین کشورها حذف می کند.

این تحقیق نشان می دهد ثروتمندترین شهروندان اروپا در لوکزامبورگ، ایرلند، هلند و اتریش ساکنند و فقیرترین آنها در اروپای مرکزی و شرقی هستند.

یورواستات اعلام کرد سطح بالای تولید ناخالص داخلی هر سکنه در لوکزامبورگ تاحدی به دلیل حضور گسترده خارجیانی است که در این کشور کار می کنند. اما در محاسبه تولید ناخالص کشورها این کارگران به دلیل آنکه خارجی هستند مورد بررسی قرار نمی گیرند.

بر این اساس میزان ثروت ساکنان کشورهای اتحادیه اروپا بر اساس میانگین این بلوک به شرح زیر است:

لوکزامبورگ: دویست و پنجاه و سه

ایرلند: صد و چهل

هلند: صد و سی و پنج

اتریش: صد و بیست و سه

سوئد: صد و بیست و یک

دانمارک: صد و نوزده

انگلیس: صد و هفده

فنلاند: صد و شانزده

آلمان: صدو شانزده

بلژیک: صد و پانزده

فرانسه: صد و هفت

اسپانیا: صد و چهار

ایتالیا: صد

یونان: نود و پنج

قبرس: نود و پنج

اسلوونی: نود

جمهوری چک: هشتاد

مالت: هفتاد و شش

پرتغال: هفتاد و پنج

اسلواکی: هفتاد و دو

استونی: شصت و هفت

مجارستان: شصت و سه

لیتوانی: شصت و یک

لهستان: پنجاه و هفت

لتونی: پنجاه و شش

رومانی: چهل و شش

و بلغارستان: چهل