وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معاملات فارکس برای مبتدیان

معاملات فارکس برای مبتدیان

معاملات فارکس برای مبتدیان

هر روز حجم هایی به مقدار 5 هزار میلیارد دلار در بازار ارز گردش می کند. مبادله جهانی سود برای بانک ها ، صندوق های مالی و مشاغل بزرگ به همراه دارد. با این حال ، این منبع درآمدزایی نیز برای افراد حقیقی باز میباشد.

 

در دنیا ، معامله گران بازده قابل توجهی از خرید و فروش ارزهای جهانی دریافت می کنند. در اینجا یک مرور کلی برای کمک به شما در شروع کار ارائه شده است.

 

دیدگاه تاریخی به طور خلاصه

قرن ها ارزها رد و بدل شده اند. مسافران و تجار مشغول فعالیت برای پرداخت کالاها و خدمات در خارج از کشورهای خود بودند. بازار سازمان یافته متمرکز بر صرافی تا قرن شانزدهم وجود نداشت.

 

معاملات فارکس برای مبتدیان

 

در ابتدا ، این بازار فقط از موسساتی استقبال می کرد که حجم عظیمی را خریداری و به فروش می رساند. امروز ، فعالیت این ارگانها است که بیشترین سهم معاملات را به خود اختصاص می دهد.

 

از دهه 1990 ، افراد مجاز به پیوستن به این تجارت شدند . با ظهور ابزارهای دیجیتالی مانند MetaTrader 4 ، این تبادل تقریبا برای هر کاربر اینترنتی قابل دسترسی شد .

 

ماهیت نرخ

مقادیر ارزهای مختلف هرگز ثابت نیستند. آنها به بالا یا پایین حرکت می کنند ، که توسط بسیاری از عوامل تغییر یافته است. به عنوان مثال ، Brexit باعث کاهش ارزش GBP شده است و هر افت قابل توجه در قیمت نفت خام روبل روسی را پایین می آورد.

 

از جنگ گرفته تا کمبودهای ذخیره نفتی تا سیاستهای داخلی ، پیگیری چنین تغییراتی کار آسانی نیست. خوشبختانه ، نرم افزار تجارت فارکس مملو از ابزارهای تحلیلی مختلفی است که پیش بینی را تسهیل می کند. برای موفقیت ، یک معامله گر نیازی به نبوغ مالی ندارد.

 

کارگزاران معتبر ، مانند FXTM  ، در هر مرحله از راه ، محتوای آموزشی و راهنمایی کافی دارند. فارکس VPS امنیت و ثبات سیستم های معاملاتی را تضمین می کند. اگرچه ماهیت پیچیده نوسانات نرخ ممکن است دلهره آور باشد ، اما می توانید تجارت سودآوری را یاد بگیرید. زمان و تمرین مهم هستند.

 

چگونه سود ایجاد می شود

سیستم عامل های مدرن به شما امکان می دهد ارز ، سهام ، کالاها و CFD های تجاری را مبادله کنید (قراردادهای اختلاف). تازه واردان فارکس با اصول تجارت ارز شروع می کنند. در اینجا جنبه های اصلی برای یادگیری وجود دارد.

 

ابتدا همه ارزها به صورت جفت فروخته می شوند یا خریداری می شوند. برای مثال ، ترکیب EUR / USD را بگیرید. ارزش (به عنوان مثال ، 1.09) قیمت ارز پایه (یورو) را در نرخ نقل و انتقالات (پیشخوان) (دلار آمریکا) نشان می دهد.

 

در این مثال ، یورو به ارزش 1 دلار 9 سنت است. با این حال ، بیش از یک قیمت در نظر گرفته شده است. هر جفت (این ممکن است “عمده” ، “اختلاف ” یا “غیر عادی “) ارزشهای تقاضا و عرضه را داشته باشد.

 

اینها به ترتیب مربوط به فروش و خرید ارز هستند. برای جفت EUR / USD ، قیمت ممکن برای یک خریدار (تقاضا ) می تواند 1.0664 باشد ، در حالی که فروشنده می تواند 1.0661 (عرضه ) را دریافت کند. مقدار تقاضا همیشه کمی بالاتر از پیشنهاد است.

 

سومین جنبه مهم “گسترش” است. این تفاوت بین دو قیمت همبسته است (در مثال 3000000). در اصل ، این کمیسیونی است که به عنوان واسطه به کارگزار پرداخت می شود.

 

همچنین روی سود یا ضرر معامله گران تأثیر می گذارد. مقدار 0.0003 باید به عنوان “سه پیپ ” خوانده شود ، زیرا هر 0.0001 به عنوان “پیپ ” شناخته می شود.

 

معاملات فارکس برای مبتدیان

 

از کجا شروع کنیم

با انتخاب کارگزار شروع کنید. این شرکت نه تنها حساب معامله گر شما را ثبت می کند بلکه تمام نقل و انتقال و برداشت پول نیز از طریق آنها انجام خواهد شد. به مارک های کاملاً معتبر نگاه کنید و به دنبال بازخورد مشتری واقعی باشید. این شرکت باید مجوز فعالیت تجاری را داشته باشد.

 

برای مطالعه آموزش های ارائه شده توسط کارگزار وقت بگذارید و عملکردهای سیستم عامل خود را کاوش کنید. ممکن است این نرم افزار به صورت آنلاین بارگیری شود و جزئیات ورود به سیستم توسط واسطه تولید شود.

 

قبل از حرکت به تجارت زنده ، زمان تمرین را در حالت بدون ریسک (از طریق یک حساب آزمایشی ) اختصاص دهید.