وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خونخوارترین، خبیث ترین و سنگدل ترین زنان تاریخ در جهان + تصاویر

خونخوارترین، خبیث ترین و سنگدل ترین زنان تاریخ در جهان + تصاویر

خونخوارترین، خبیث ترین و سنگدل ترین زنان تاریخ در جهان + تصاویر

در این مطلب از سایت ایران ناز با سنگدل ترین زنان تاریخ در دنیا آشنا خواهید شد. در تاریخ همانطور که زنان مهربان و ناجی فراوانی بوده اند اما زنانی نیز هستند که از آنها به عنوان سنگدل ترین زنان تاریخ یاد می شود، در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد. بی رحمی و خشونت می تواند در هر شکل و ابعادی انجام شود. خانم ها ، آقایان و حتی کودکان همگی ممکن است از خودشان خشم نشان دهند.

 

الیزابت باتوری Elizabeth Bathory تولد ۱۵۶۰ – مرگ ۱۶۱۴

 

خونخوارترین، خبیث ترین و سنگدل ترین زنان تاریخ در جهان + تصاویر

سنگدل ترین زنان

 

اصیل ترین قاتل زنجیره ای مجارستان، باتوری از خودش با لقب کنتس خونین یاد میکرد. با مرگ همسرش علاقمند به اسرار جادوگری شد. در میان شایعات راجع به او مورد شرکت در مراسم هایی که در آن حیواناتی همچون اسب قربانی میشدند نیز به چشم می خورد.

 

کنتس خونین وقتی به چهل سالگی رسید دچار استرس ناشی از پیر شدن و از دست دادن زیبایی اش شد.

 

یکروز طی حادثه کوچکی به جواب پرسشش رسید. خدمتکار جوان کنتس مشغول شانه زدن موهای او بود. و از روی سهو شانه در سر کنتس فرو رفت درد باعث عکس العمل شدید او شده سیلی محکم کنتس بر صورت دختر جوان فرود آمد. شدت ضربه به حدی بود که خون از صورت دخترک بردست کنتس باتوری پاشید. کنتس به این فکر افتاد که زیبایی و جوانی دختر حتما به خونش منتقل گشته و با این فکر عجیب به ملازمش دستور داد خون دختر جوان را تا قطره آخر در وان حمام بریزند تا او بتواند در آن حمام کند!

 

اندکی بعد کنتس خونین کاملا راه جانیان را در پیش گرفت. او ۶۱۲ دختر جوان زیبا و باکره را بوسیله خدمه آماده به امرش دزدید. آنها را به قلعه شکنجه گاه خود برد. از سقف آویزان کرد و زیر خون هایی که از سقف روان بود دوش گرفت!

 

مردم به رفتار او مشکوک شدند و در نهایت توسط نیروهای پادشاهی دستگیر و در قصر خود پشت درهای بسته یکی از اتاق ها زندانی شد. او در نهایت در سال ۱۶۱۴ وقتی حکم حبس در منزل داشت فوت کرد. کنتس باتوری بعد از قاتل خونخوار ولاد دومین شخصیت جانی و خطرناکی است که در ادبیات از او نام برده شده است.

 

کاترین نایت (Katherine Knight ) متولد ۱۹۵۶

 

خونخوارترین، خبیث ترین و سنگدل ترین زنان تاریخ در جهان + تصاویر

سنگدل ترین زنان

 

کاترین در تاریخ استرالیا اولین زنی است که به حبس ابد محکوم شده است. کاترین شوهران سابق و بچه هایش را اول شکنجه می کرد سپس با چاقوی آشپزخانه مجروح کرده گاها از اجساد خوراک تهیه کرده میل می نمود!

 

ایرما گرس( Irma Grese) تولد ۱۹۲۳ – مرگ ۱۹۴۵

 

خونخوارترین، خبیث ترین و سنگدل ترین زنان تاریخ در جهان + تصاویر

سنگدل ترین زنان

 

در جنگ جهانی دوم مسئول ۳۰.۰۰۰ زن در کمپ های آشویتز، برگن بلسن، راونسبورگ بود. ایرما وقتی کودکی بیش نبود مادرش خودکشی کرد. مدرسه را به خاطر رویای پرستاری رها کرد اما نتوانست پرستار شود. در جنگ جهانی دوم در کمپ ها به عنوان نگهبان تقاضای کار داد. بعد از پایان جنگ همراه چند افسر اس اس به جای فرار ترجیح داد در کمپ بماند. طی دادگاهی به جرم شکنجه، قتل برای لذت شخصی، رها کردن سگ های گرسنه به انسان های بی پناه و همینطور فرستادن اسیر ها به اتاق گاز محکوم شد. بعد از رئیس کمپ ژوزف کرامر دومین فردی که بیشترین جنایات از او سر زد. و مورد اتهام قرار گرفت ایرما گرس بود. که طی حکم دادگاه به اعدام محکوم شد. اما به علت اشتباه در محاسبه جلاد بعد از حلق آویز شدن گردنش شکسته نشد. و سه دقیقه عذاب آور را به آرامی گذراند تا خفه شود.

 

بل گانس (Bell Gunness) تولد ۱۸۵۹ – مرگ ۱۹۰۸

 

خونخوارترین، خبیث ترین و سنگدل ترین زنان تاریخ در جهان + تصاویر

سنگدل ترین زنان

 

در اوایل قرن بیستم در ایندیانای آمریکا سه فرزند خود به اضافه ۱۴ نفر دیگر را به قتل رساند. بل اصلیتی نروژی داشت و قدش به ۱۸۳ سانتی متر می رسید، و به غیر از سه فرزندش باقی قربانیان را به خاطر پول کشته بود. سیستم عجیب او برای شکار قربانی با اعلامیه دادن در روزنامه شروع میشد. او اعلامیه ای با مضمون زن تنهای نروژی هستم که به این کشور مهاجرت کرده ام، و برای ازدواج بدنبال مردی ترجیحا نروژی می گردم! میداد و منتظر می ماند تا فرد مناسب سر و کله اش پیدا شود. با آمدن اولین قربانی نروژی که ثروتمند بود ازدواج انجام و بعد از مدتی مجلس ختم مرد برگزار میشد!

 

ملکه کاستیل ایزابلا ( QueenIsabella of Castile) تولد ۱۴۵۱ – مرگ ۱۵۰۴

ملکه اسپانیا، بررگ ترین حامی کریستوف کلمب در سال ۱۹۵۱ به امر او پاکسازی دینی در اسپانیا آغاز شد. به دستور ایزابلا مسلمانان و یهودی ها از اسپانیا به بیرون مرزها فرستاده شدند. ۲۰۰ هزار نفر از اسپانیا اخراج شدند. و آنهایی هم که ماندند مجبور به تغییر دین بودند. عده زیادی از آنها با حکم دادگاه تفتیش عقاید به امر ملکه اعدام شدند. در سال ۱۹۷۴ پاپ تقاضای قدیس شمردن ایزابلا را کرد. و طی حکم پاپ ایزابلا زن مقدس جهان مسیحیت اعلام گشت . بنا به روایتی مهره ملکه در شطرنج ایزابلا را تمثیل میکند!

 

گرترود بانیسزوسکی

این خانم یک مطلقه هندی است که به مادر شکنجه معروف است ، زیرا شکنجه های زیادی انجام داد ودختر نوجوان خود را به قتل رساند. بعد ها مشخص شد که بسیاری از قتل ها و انواع مختلف شکنجه ها ، مخصوصا شکنجه نوجوانان و کودکان در محله او زیر نظر این خانوم انجام شده است. اولین قتل او در سال ۱۹۶۵ انجام شد و به بدترین جرم در تاریخ هند تبدیل شد.

 

الیزابت باتوری

الیزابت هم یک زن بلغارستانی است که قتل های زنجیره ای و سریالی را انجام داده است. او در اواخر قرن شانزدهم و ابتدای قرن هفدهم ، ۱۵۰ دختر را شکنجه داد و آن ها را به قتل رساند. او به شدت تمایل به جنگ و خونریزی داشت و باور داشت که چنین اقداماتی باعث جوان نگه داشتن او شده است.

 

ما بارکر

این خانوم یکی از خشن ترین زن ها در تاریخ آمریکا محسوب می شود و رهبر گروه بارکر بود که پسرانش این گروه را تشکیل می دادند. او دزدی ، قتل و آدم ربایی زیادی را در آمریکا انجام داد و در سال ۱۹۳۵ در فلوریدا به قتل رسید.

 

میرا هیندلی

این خانوم برندِ منزجر ترین زن در انگلستان را به خود اختصاص داده است و اطرافیان از اقدامات و جرم های بسیار وحشتناک او شوکه می شدند. او قبل از کشتن افراد آن ها را شکنجه می داد. حتی ۵ کودک بین سن ۱۰ الی ۱۷ سال را هم در اطراف منچستر به قتل رساند. او در نهایت در نوامبر سال ۲۰۰۲ در ۶۰ سالگی از دنیا رفت ، علت آن هم مشکل تنفسی و حمله قلبی بود.

 

گریسلدا بلانکو

این خانوم یکی از خشن ترین و مخرب ترین انسان ها محسوب می شود که در سال ۱۹۴۳ متولد شد و جرم های زیادی را انجام داد و حتی داروهای روانگردان هم تولید می کرد که باعث ایجاد خشونت در انسان های دیگر می شد. یکی از افرادی که این دارو را مصرف کرده بود ، در نهایت به دشمن خودش تبدیل شد. این خانم تقریباً مسئول مرگ ۲۰۰ انسان در کلمبیا است.

 

ماری تودور

این خانم تنها فرزند کینگ هری است که تا سن جوانی زنده ماند. او اولین ملکه انگلستان است. او به شدت تشنه خون انسان ها بوده و در تاریخ انگلستان جزء بی رحم ترین زنان شناخته می شود . عقاید مذهبی بسیار خشنی از پروتستان را با خودش همراه داشت.

 

داگمای اوربای

این خانوم یک قاتل زنجیره ای است که بیش از ۲۵ کودک را که کودک خودش هم جزء آن ها بود ، در یک دوره هفت ساله یعنی از سال ۱۹۱۳ تا ۱۹۲۰ به قتل رساند. شغل او پرستار بچه بود. بعد از ازدواج هم این شغل را ادامه داد اما در مارس سال ۱۹۲۱ به قاتل زنجیره ای معروف شد و ادامه زندگی اش را در زندان سپری کرد و در نهایت در همان زندان در سن ۴۲ سالگی مرد.

 

کریستیانا ادمورد

این خانوم یک قاتل زنجیره ای بود و از لحاظ ذهنی بیماری داشت زیرا به شدت به کار های خاصی علاقه نشان می داد. مثلا از مغازه شکلات می خرید ، سپس آن ها را سمی می کرد و دوباره به مغازه پس می داد و افرادی که این شکلات ها را می خریدند ، بیمار می شدند. در سال ۱۸۷۱ یک پسر بچه ۴ ساله به دلیل خوردن همین شکلات ها مسموم شد و در نهایت جان خود را از دست داد.

 

راناوالونا اول

این خانوم یکی از بی رحم ترین رهبران سیاسی در کل تاریخ است. او باعث شد که جزیره ماداگاسکار در آفریقا به مدت ۳۳ سال به غیر از ترور ، ترس ، خشونت و وحشت هیچ چیز دیگری برای مردمش نداشته باشد. هزاران نفر به دلیل دستورات و سیاست های او به قتل رسیدند و شکنجه شدند.

 

ایرما گرس

این خانم هم یکی از خشن ترین اعضای گروه نازی بود و قتل های بسیار زیادی انجام داده بود. در سال ۱۹۴۳ کنترل ۳۰۰۰۰ زن زندانی به دست او سپرده شد. بسیاری از این خانم ها از لحاظ عاطفی و جسمی مورد شکنجه قرار گرفتند. او پوتین های بسیار سنگینی پا می کرد و همیشه در دست خود اسلحه داشت و عاشق این بود که با اسلحه به زندانیان شلیک کند.

 

آملیا دایر

این خانوم در سال ۱۸۳۷ در بریتانیا متولد شد و یکی از قاتلان زنجیره ای در تاریخ محسوب می شود. او در طول ۳۰ سالی که در بریتانیا بود ، تقریباً ۳۰۰ نوزاد را کشت. در حالی که مسئول نگهداری از آن ها بود.

 

در آن زمان انگلستان درگیر شیوع یک بیماری عفونی بود ، به همین دلیل قتل های او خیلی به چشم نمی آمد و مر گ و میر در آن زمان به شدت رایج بود. در نهایت در سال ۱۸۶۹ در ماه آوریل دستگیر شد و دو ماه بعد اعدام شد.

 

بل گونس

این خانم به بیوه سیاه معروف است و یکی از خطرناک ترین قاتلان زنجیره ای در آمریکا محسوب می شود. او ۱۸۳ سانتی متر قد داشت. وزن او بیش از ۹۱ کیلوگرم بود. از لحاظ جسمی بسیار قوی بود و هم شوهر و هم تمام فرزندانش را در دوره های مختلف به قتل رساند. تمام کسانی که با او در ارتباط بودند ، مثل خواستگاران ، دوستان و دخترش را هم به قتل رساند. تقریباً ۲۵ تا ۴۰ نفر توسط او کشته شدند.

 

کلارا مایورووا

این خانوم دو پسر خودش را مورد شکنجه قرار می داد و جزء گروه های سادیسمی بود. حتی پسرانش را مجبور می کرد که چیزهای کثیف بخورند. این دو پسر بین ۸ و ۱۰ سال سن داشتند و مورد شکنجه های بسیار شدید جنسی قرار گرفتند. او حتی پسران خودش را بدون لباس داخل زیرزمین سرد حبس می کرد.

 

کارلا هومولکا

او یکی از خشن ترین قاتلان سریالی در کانادا است. همراه با همسرش به نام پاول برنادو آدم ربایی می کردند. آن ها حداقل سه دختر را در اوایل سال ۱۹۹۰ به قتل رساندند. اولین قربانی آن ها کوچکترین خواهرش بود که ۱۵ سال سن داشت.

 

میریا مورنو کارئون

این خانم داروهای روانگردان مصرف می کرد و یکی از اولین زنانی بود که نامش در کشور مکزیک ترس را به جان دیگران می انداخت. او به دلیل داروهایی که تولید کرده بود ، بسیاری از افراد را به کام مرگ کشانده بود که در نهایت توسط پلیس دستگیر شد و چندین تن دارو از او به دست پلیس رسانده شد.

 

تیلی کلیمک

او یک قاتل زنجیره ای فعال در شیکاگو در نیمه اول قرن بیستم است و پروژه های بسیار خشونت آمیزی در ذهن خود داشت و مسئول مرگ افراد زیادی بود. بین سال ۱۹۱۲ و ۱۹۲۳ حداقل ۲۰ نفر را به قتل رساند. بعضی از قربانیان می توانستند از زیر دست او زنده بیرون بیایند.

او چهار بار ازدواج کرد و هر چهار همسرش را کشت و در نهایت در سن ۶۰ سالگی در زندان مرد.

 

کارلین کالگو

او همراه با همسرش جنایت ها ، شکنجه ها و قتل های بسیار زیادی را به انجام رساندند. ان ها بین سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۹ فعالیت می کردند. هر دو بیماری های سادیسمی بودند و در نهایت شوهر این خانم به دلیل نشت گاز از دنیا رفت اما خودش در زندان سرطان گرفت و مرد.

 

دِلفین لالایوری

این خانوم یک فعال اجتماعی بسیار ثروتمند بود اما بعدها به یک قاتل زنجیره ای تبدیل شد که بردگان سیاه پوست را شکنجه می کرد. تعداد زیادی از بردگان محبوس در شیروانی خانه او با سخت ترین شکنجه ها یافت شدند. در نهایت افرادی به او کمک کردند تا بتواند به فرانسه فرار کند و دست پلیس نیفتد.

 

دریا سالتیکووا

این خانم روسی یکی از قشنگ ترین قاتلان در قرن ۱۸ محسوب می شود و بیش از ۱۴۰ مورد از خدمتکاران خودش را مورد شکنجه و همچنین قتل قرار داد. او به شدت به ریختن خون انسان های دیگر علاقه داشت و جرم های شبیه به الیزابت باتوری داشت.

 

لئوناردو سیانسیولی

این قاتل زنجیره ای ایتالیایی بین سال های ۱۹۳۹ و ۱۹۴۰ سه زن که از همسایگانش بودند را به قتل رساند و از بقایای جسد آن ها یک سوپ درست کرد. به همین دلیل به آشپز جنایتکار سوپ معروف است و در کنار آن جرم های مختلف دیگری هم داشت. علت آن هم این بود که با مردی ازدواج کرده بود که اصلاً به او علاقه نداشت و همین باعث ایجاد خشونت در رفتارش شده بود.

 

کاترین دی مدیسی

این خانوم یکی از خشن ترین زنان تاریخ اروپا است. یک زن ایتالیایی بود که به بیوه سیاه معروف شده بود و افراد بسیار زیادی را به قتل رسانده بود. تقریبا مسئول مرگ ۳۰ هزار انسان به صورت مستقیم و غیرمستقیم بود.

 

آیلین وورنوس

این خانوم یکی از ناشناخته ترین قاتلان زنجیره ای محسوب می شود که در سن نوجوانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود و در سال ۱۹۸۹ اولین قتل خود را انجام داد و مردی را که انتخاب کرده بود به قتل رساند و حداقل پنج مرد دیگر را قبل از دستگیر شدن به قتل رسانده بود.

 

میوکی ایشیکاوا

این خانم ژاپنی یکی از قاتلان زنجیره ای در تاریخژاپن محسوب می شود و بین ۸۵ و ۱۰۹ کودک را به قتل رساند. جالب است بدانید که با وجود همه این جرم ها و قتل هایی که انجام داده بود ، فقط به ۸ سال زندان محکوم شد.