وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین و جالب ترین ازدواج های دنیا

عجیب ترین و جالب ترین ازدواج های دنیا
طولانی‌ترین زندگی مشترک
یک پیرمرد و پیرزن آمریکایی 84 سال با هم زندگی مشترک داشتند و به همین دلیل رکوردی را در کتاب گینس به ثبت رساندند. هربرت فیشر در سال 1924 با زلمیرا ازدواج کرد و تا سال 2008 میلادی که این رکورد را در گینس به ثبت رساندند، 84 سال از زندگی مشترکشان می‌گذشت. هربرت متولد سال 1905 و زلمیرا متولد سال 1907 است.

همسران همکار!
خیلی‌ها دوست دارند با یکی از همکارانشان ازدواج کنند البته در این میان خیلی‌های دیگر هستند که از این که با همسرشان همکار باشند، متنفرند! به هرحال رکورد بالاترین تعداد همسران همکار متعلق به یک شرکت در آرژانتین است. در این شرکت 38 زوج همسر و همکار هستند!

سن ازدواج چقدر بالا رفته؟
فکر می‌کنید ازدواج در چند سالگی دیگر دیر شده است؟ 35؟ 45؟ 50؟ اشتباه می‌کنید! یک زوج فرانسوی در سن‌های 96 و 94 سالگی برای ازدواج پیمان بستند. این زوج که "فرانکویس فرناندز" و "مادلین فراسینیو" نام داشتند، در اول فوریه سال 2002 ازدواج کردند.

پیرترین مردی که همسرش را طلاق داد که بود؟
همیشه و در هر سنی باید از زندگی مشترک مواظبت کرد که مشکلی پیش نیاید و کار به طلاق نکشد! هری بیدول که در انگلستان زندگی می‌کرد در سن 101 سالگی همسر 65 ساله‌اش را طلاق داد!

کمترین فاصله سنی همسران!
این یعنی ازدواج با تفاهم بسیار زیاد؟! یک زوج آمریکایی هم رکورد کمترین فاصله سنی را به ثبت رساندند این زوج 2 دقیقه فاصله سنی دارند. آلن و الیزابت در سال 2000 ازدواج کردند..