وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودروهای مورد علاقه ستاره های فوتبال جهان را بشناسید!

خودروهای مورد علاقه ستاره های فوتبال جهان را بشناسید!

خودروهای مورد علاقه ستاره های فوتبال جهان را بشناسید!

 

” کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین فوتبالیست جهان که همیشه با قرارداد های کاری خود غوغا بپا می‌کند، در تازه ترین قراردادش با تیم النصر عربستان 400 میلیون یورو پول دریافت کرد و سنگین‌ترین قرارداد فوتبال جهان را امضا کرد”

 

دنیای فوتبالیست های جهان پر از ثروت و هیجان است،  آنها هر آن چیزی را که بخواهند می‌توانند خریداری کنند به دلیل اینکه کلی ثروت و دارایی دارند.

 

خودروهای مورد علاقه ستاره های فوتبال جهان را بشناسید!

 

در جهان فوتبالیست های معروف زیادی وجود دارند که میلیون ها و حتی میلیاردها طرفدار دارند از جمله کریستیانو رونالدو، لئونل مسی، نیمار، بنزما و غیره.

 

بسیاری از علاقمندان این ستاره های فوتبال به دنبال پاسخ این سوال هستند که خودروهای مورد علاقه ستاره های فوتبال چی است و از کدام برندهای خودرو استفاده می‌کنند؟

 

ما در ادامه این متن به بررسی 4 شخصیت معروف فوتبال و خودروهای مورد علاقه ستاره های ورزش جهان و لنت ترمزهای سرامیکی الیگ خواهیم پرداخت.

 

خودروهای مورد علاقه کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو یکی از فوتبالیست های حرفه ای دنیا اهل کشور پرتغال است که تا مدتی قبل در لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد بازی می‌کرد.

 

این ستاره رویایی فوتبال آنقدر حرفه ای بازی می‌کند که تقریباً اکثر مردم دنیا عاشقش هستند البته داستان سخت کوشی و علاقه او به فوتبال، ما را یاد نخبه هایی چون گاندی، گابریل گارسیا مارکز و دیگران می‌اندازد که از تلاش کردن خسته نمی‌شدند تا اینکه به ثروت، شهرت و مقام بالایی دست یافته و زندگی افراد بسیاری را دگرگون کردند.

 

رونالدو با ثروت زیادی که از فوتبال، اسپانسری شرکت های معروف و اینستاگرام بدست می‌آورد تقریباً 200 میلیون یورو ثروت دارد و یکی از خریداران خاص خودروهای لوکس است.

 

خودروهای مورد علاقه رونالدو

خودروهای مورد علاقه کریستیانو رونالدو

 

بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون یکی از گران قیمت‌ترین خودروهای جهان است که بیش از 3 میلیون یورو قیمت دارد، بر اساس آنچه گفته می‌شود رونالدو تقریبا 15 ماشین مدرن دنیا را در محوطه خانه اش پارک کرده است

 

بوگاتی چانتودیچی

این خودرو یکی از زیباترین خودروهای جهان است که چیزی حدود 9 میلیون دلار قیمت دارد که به عنوان یکی از خودروهای مورد علاقه ستاره فوتبال جهان شناخته شده است. کریستیانو رونالدو به این ماشین خود علاقه زیادی دارد و اکثرا برای لذت بردن از هوای شهر با آن سواری می‌کند.

 

لامبورگینی اونتادور

لامبورگینی یکی از خودروهای اسپرت است که و تقریباً بیش از 300 هزار دلار قیمت دارد، البته این به عنوان یکی از ارزان‌ترین خودروهای کلکسیون ماشین رونالدو شناخته شده است اما بسیاری از افراد دنیا آرزوی خرید این ماشین را دارند.

 

قیمت لنت ترمز برای خودروهای مختلف

 

خودروهای مورد علاقه لیونل مسی

لیونل مسی افسانه فوتبال دنیا که همه عاشقش هستند به جرأت می‌توان گفت یکی از با شخصیت‌ترین و آرام‌ترین شخصیت های ورزش دنیا است که برای اکثر مردم دنیا مورد احترام است، در ضمن او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ دنیا شناخته می‌شود.

 

اگر به صفحه رسمی‌اینستاگرام او مراجعه کنید شاهد 358 میلیون دنبال کننده خواهید بود و این نشان می‌دهد که این شخصیت در جهان علاقمندان بیشماری دارد.

 

لیونل مسی با شرکت آدیداس قرارداد دائمی‌بسته است و تخمین زده می‌شود که او در حال حاضر بیش از 600 میلیون دلار ثروت دارد.

 

مسی نیز مانند فوتبالیست های ثروتمند دیگر علاقه شدیدی به خودروهای مدرن دارد به همین دلیل یک کلکسیون 12 تایی از خودروهای معروف جهان را برای خود ساخته است.

 

آئودی Q7

یکی از خودروهای شاسی بلند معروف دنیا که دل همه برده است آئودی Q7 است که لیونل مسی نیز از آن استفاده می‌کند  البته آقای مسی تقریبا 12 ماشین از برندهای مختلف را در گاراژ خانه اش پارک کرده است و هر از گاهی از رانندگی با آنها لذت می‌برد.

 

فراری F430 اسپایدر

فوتبالیست آرژانتینی ما از سوار شدن خودروهای فراری لذت می‌برد. این خودرو یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودروهای ساخت ایتالیا است که قادر به تولید 465 گشتاور می‌باشد.

 

خودروهای مورد علاقه لیونل مسی

 

مزراتی گرن توریسمو MC Stradale

خودرویی که توجه بسیاری از ستاره های آرژانتینی را به خود جلب کرده است، مزراتی گرن توریسمو اسپرت ایتالیایی است که با پیشرانه 4.5 لیتری مجهز شده و طراحی و سرعت فوق‌العاده عالی دارد.

 

خودروهای مورد علاقه نیمار

فوتبالیست برزیلی Neymar JR یکی از مهاجمان تیم باسلونا است که به عنوان یکی از بهترین و معروفترین فوتبالیست های جهان شناخته شده است.

 

نیمار در طول دوران فوتبال حرفه ای خود 333 بازی انجام داده و 200 گل به ثمر رسانده است و بر اساس تحقیقات حدوداً 200 میلیون دلار دارایی خالص دارد.

 

این بازیکن در سال های 2011 و 2012 لقب بهترین بازیکن سال آمریکای جنوبی را از آن خود کرد و بعد از آن نیز به بارسلونا پیوست و جوایز زیادی از سازمانهای ورزشی دنیا دریافت کرد.

 

او یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیاست که دارای یک کلکسیون بزرگی از خودروهای گران‌قیمت جهان می‌باشد.

 

لامبورگینی وننو

لامبورگینی وننو آنقدر خودروی جذابی است که نام خود را در لیست یکی از خودروهای مورد علاقه ستاره های فوتبال جهان ثبت کرده است و برای خرید آن حدوداً باید 5 میلیون دلار پول بپردازید. وننو یک خودروی خاص و متفاوتی است که در لیست بهترین های کلکسیون نیمار قرار دارد.

 

مازراتی MC12s

خودروی جذاب مازراتی آنقدر گران قیمت هستند که فقط 50 دستگاه از آن در جهان وجود دارد و نیمار خوشتیپ یکی از آن 50 نفری است که از این خودروها در کلکسیون خود دارد.

 

آئودی R8 اسپایدر

آقای فوتبال دوست داشتنی دنیا علاقه زیادی به خودروهای شرکت آئودی دارد و یکی از خودروهای سرشناس و محبوب دنیا R8 اسپایدر را در پارکتینگ خانه اش پارک کرده است.

 

خودروهای مورد علاقه محمد صلاح(بازیکن مصری)

محمد صلاح یکی از ستاره های فوتبال مصری است که در باشگاه لیورپول بازی می‌کند و تا حالا جوایز متعددی را از سوی سازمان های جهانی دریافت کرده است و گفته می‌شود در حال حاضر 88 میلیون دلار سرمایه دارد.

 

محمد صلاح بازیکنی است که در بازی های جام جهانی 2018 در دقیقه 95 گل پنالتی را به ثمر رساند و تیم ملی مصر را به جام جهانی صعود داد.

 

این بازیکن مصری بازی خود را از بازی در باشگاه های مصر آغاز کرد و پس از مدتی به چلسی راه پیدا کرد و در نهایت پس از انتقال به دو تیم فیورتینا و رم به تیم بزرگ لیورپول پیوست. محمد صلاح علاقه زیادی با خودروهای مدل جدید دارد.

 

بنتلی

یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین خودروهای این ستاره مصری بنتلی است که  در واقع این خودرو را نیز باید به لیست خودروهای مورد علاقه ستاره های فوتبال انگلستان علاوه کنیم . قیمت بنتلی در بازار جهانی 160 هزار پوند است و دارای طراحی بسیار جذاب و عالی می‌باشد.

 

مرسدس بنز AMJ GLE E-coup

AMJ از گران‌ترین خودرو های شرکت بنز آلمانی است که بیش از 65 هزار پوند قیمت دارد البته بر اساس اطلاعات گفته می‌شود که محمد صلاح خودروی بنز دیگری به نام SLS AMG نیز دارد که از پرطرفدارترین و گرانترین خودروهای شرکت بنز است که نیمار به قیمت حدوداً 170 هزار پوند خریداری کرده است.

 

فروش قطعات خودرو الیگ

قطعات سرامیکی الیگ ساخته شده از جنس سرامیک (که از مقاوم‌ترین مواد برای قطعات خودرو هستند) در بزرگترین کارخانه تولیدی شرکت ژاپنی elig می‌باشد.

 

لنت ترمزهای الیگ با استفاده از تکنولوژی Nano-Neo و رعایت استاندارد های سازمان اکوفرندلی/ سبز جهان تولید و با نازلترین قیمت به بازار عرضه می‌شوند.

 

مجموعه الیگ به طور 24/7 آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخ به سوالات مشتریان عزیز می‌باشد ما اینجاییم تا خرید شما مطمئن انجام شود.

 

برای ارتباط مستقیم با کارشناسان تولید و فروش ما وارد بخش ارتباط  با ما شوید و توسط ایمیل ها و شماره های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

 

مجله الیگ منبع داغ‌ترین و جدیدترین اطلاعات روز

 

تا مقصد همراهتان هستیم

 

نویسنده: سهراب رستمی