وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دامپزشکی شبانه روزی تهران + شماره دامپزشکی

دامپزشکی شبانه روزی تهران + شماره دامپزشکی

دامپزشکی شبانه روزی + معرفی بهترین دامپزشکی

 

دامپزشکی شبانه روزی یکی از مراکز مهم برای صاحبان پت به شمار می‌آید زیرا در بسیاری از مواقع امکان دارد که حیوانات خانگی در نیمه‌های شب دچار مشکل شوند و صاحبان آن‌ها به دنبال مراکزی هستند که بتوانند در هر ساعت از شبانه روز خدمات درمانی مربوط به حیوانات خانگی ارائه دهند.

 

دامپزشکی شبانه روزی تهران + شماره دامپزشکی

 

البته باید این نکته را در نظر داشت که قبل از مراجعه به دامپزشکی شبانه روزی باید نکات مهمی بررسی شود تا صاحبان پت اطمینان پیدا کنند که مرکز مورد نظر می‌تواند، سلامت حیوان دلبندشان را تضمین کند در ادامه قصد داریم تا یک دامپزشکی شبانه روزی تهران را معرفی کنیم که تمامی بخش‌های به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی است.

 

 

شماره تماس 24 ساعته:

021-22384800

 

آدرس سایت:

Taghipourhospital.com

 

آدرس پیج اینستاگرام:

Instagram.com/dr.taghipour.pethospital

 

آدرس دامپزشکی:

تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمال، نرسیده به میدان بهرود، خیابان صبحی، پلاک 42، بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور

 

دامپزشکی شبانه روزی تهران

 

بیمارستان دامپزشکی دکتر تقی پور یک مرکز شبانه روزی در تهران است که به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی تمامی بخش‌های آن فعال بوده و پزشکان متخصص در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما همراهان عزیز هستند در ادامه به نکات مهمی اشاره می‌کنیم که قبل از مراجعه به دامپزشکی باید به این نکات توجه کنید.

 

قبل از مراجعه به دامپزشکی شبانه روزی تهران باید به چه نکاتی توجه کرد؟

• یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از مراجعه به دامپزشکی شبانه روزی باید به آن توجه کنید، تخصصی بودن مرکز مورد نظر است. در واقع مرکز مورد نظر باید برای تمامی پت ها که شامل سگ، گربه، پرندگان، خزندگان و … می‌شود، پزشکان متخصص در همان حوزه را در اختیار داشته باشد تا ویزیت و معاینه حیوانات با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.

 

• فعال بودن تمامی بخش‌ها، بسیار از مراکز شبانه روزی تمامی بخش‌هایشان به صورت 24 ساعته فعال نیست و صرفا در بخش‌های از موارد محدود آماده خدمت رسانی شبانه روزی هستند به همین دلیل توجه به این نکته اهمیت فراوانی دارد زیرا در بسیاری از شرایط برای درک بهتر وضعیت پت نیاز است تا آزمایش و یا روند خاصی طی شود تا بهترین تصمیم گیری برای درمان پت انجام شود به همین دلیل قبل از مراجعه به مراکز درمانی حیوانات به این نکته توجه داشته باشید که تمامی بخش‌های آن مرکز به صورت 24 ساعته فعال باشد.

 

• تمیز و استریل بودن مرکز یکی دیگر از نکات مهم است زیرا حیوانات خانگی می‌توانند به شدت آسیب پذیر باشند و با کوچک ترین آلودگی و یا باکتری به بیماری‌های جدید مبتلا شوند به همین دلیل استریل بودن مرکز درمانی حیوانات اهمیت فراوانی دارد.

 

• امکانات و تجهیزات اهمیت دارند! یک بیمارستان دامپزشکی باید تمامی بخش‌های مورد نیاز برای بررسی و درمان پت را در اختیار داشته باشد تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن مراحل لازم طی شود. این نکته بسیار مهم است که برای انجام آزمایش و یا عکس‌برداری و … نیاز به خروج از بیمارستان و مراجعه به مرکز دیگری نباشد.

 

بیمارستان دامپزشکی دکتر تقی پور مجهزترین و تخصصی ترین مرکز درمانی حیوانات خانگی در ایران است که با در اختیار داشتن پزشکان متخصص و دایر بودن تمامی بخش‌ها به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما همراهان عزیز است.

 

بخش‌ها و خدمات مهم یک دامپزشکی شبانه روزی

 

• بخش داخلی

• جراحی

• رادیولوژی

• سونوگرافی

• آزمایشگاه

• مراقبت‌های ویژه icu

• تزریقات و پانسمان

• سرم تراپی

• دندانپزشکی

• ریکاوری

• صدور گواهی سلامت و کاشت میکروچیپ

• پانسیون و نگهداری VIP

• داروخانه و پت شاپ

 

چکاپ و ویزیت‌های دوره ای

قطعا سلامتی حیوانات خانگی برای صاحبان آن‌ها اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل برای جلوگیری از مشکلات احتمالی انجام ویزیت‌های دوره ای و چکاپ برای تمامی حیوانات ضروری است زیرا با انجام این کار می‌توان تا حد قابل قبولی از سلامت پت اطمینان پیدا کرد.

 

در واقع با انجام چکاپ و ویزیت‌های دوره ای می‌توان از بیماری‌های جدی و خطرناک جلوگیری کرد و در صورت مشاهده و تشخیص بیماری به سرعت فرآیندهای درمان آغاز شود. به همین دلیل این مورد را جدی بگیرید تا بتوانید از بسیاری از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

 

پانسیون و نگهداری VIP

توجه داشته باشید که بسیاری از کلینیک‌ها و پانسیون‌ها از تجهیزات کامل درمانی برخوردار نیستند، در صورتی که قصد دارید حیوان خود را برای مدتی به پانسیون بسپارید باید به فکر بیماری و درمان به‌موقع پت باشید. اگر حیوان دلبندتان در زمان نگهداری در پانسیون به بیماری مبتلا شود بایستی سریعا به بیمارستان انتقال یابد.

 

در بیمارستان دکتر تقی پور شرایط پانسیون و نگهداری به صورت VIP بوده که این امر از انتقال بیماری به حیوانات دیگر جلوگیری می‌کند و در صورتی که حیوان نیاز به معاینه و حتی آزمایش‌های تخصصی و جراحی داشته باشد در کمترین زمان از پانسیون به بخش‌های دیگر منتقل می‌شود، به همین خاطر صاحبان حیوانات دیگر نگرانی از بابت بیماری و درمان حیوان خود در موارد پانسیون نخواهند داشت.

 

آزمایشگاه

در بسیاری از مواقع برای تشخیص درست و دقیق بیماری نیاز است تا آزمایش‌هایی از حیوان گرفته شود، آزمایشگاه بیمارستان دامپزشکی دکتر تقی پور با به‌ روزترین تجهیزات و با بهره از متخصصین با تجربه این امکان را فراهم کرده تا بعد از معاینه و در کمترین زمان آزمایش انجام پذیرد و جواب آن به دکتر منتقل شود. این امر نه‌تنها سرعت تشخیص بیماری را بالا می‌برد بلکه صرفه ‌جویی در وقت و هزینه صاحبان حیوانات را در پی خواهد داشت.

 

سخن پایانی:

همان طور که می‌دانید، انتخاب یک دامپزشکی شبانه روزی ارتباط مستقیمی با سلامت پت دلبندتان دارد به همین دلیل حتما برای بحث درمان آن وقت بگذارید و از یک مرکز معتبر استفاده کنید تا خیالتان از بابت وضعیت سلامت پت راحت باشد.

 

در این مقاله تلاش کردیم تا تمامی نکات مهم قبل از مراجعه به دامپزشکی را بیان کنیم تا بتوانید بر اساس آن بهترین تصمیم گیری را انجام دهید. همچنین برای مشاوره و رزرو زمان معاینه می‌توانید با ما در تماس باشید.