وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دانلود قسمت نهم سریال عاشقانه

دانلود قسمت نهم سریال عاشقانه

دانلود قسمت نهم سریال عاشقانه (قانونی)

 

با وجود بسیاری از شایعات درمورد پخش نشدن قسمت جدید سریال عاشقانه ،‌ این سریال بسیار جذاب طبق زمان اعلام شده‌ روز دوشنبه ( 18 اردیبهشت ماه) توزیع شد.

 

دانلود قسمت نهم سریال عاشقانه (قانونی)

 

خرید و دانلود با کیفیت 360p با قیمت 1000 تومان

 

خرید و دانلود با کیفیت 480p با قیمت 1500 تومان

 

خرید و دانلود با کیفیت 720p با قیمت 1800 تومان

 

خرید و دانلود با کیفیت 1080p با قیمت 2000 تومان

 

منوچهر هادی – کارگردان مجموعه عاشقانه – به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و در مورد وضعیت فیلمبرداری این پروژه گفته است: طی یکی، دو روز گذشته قسمت‌های مربوط به حسین یاری، فرزاد فرزین و ساره بیات در این پروژه فیلمبرداری شد و این سه بازیگر نیز بازی‌ خود به طور کامل به پایان رسید.

 

او ادامه داد: تا آخرین روز فیلمبرداری این سریال، بازی محمدرضا گلزار، هومن سیدی و سارا رسول زاده ادامه خواهد داشت و سکانس پایانی  نیز با حضور این بازیگران مقابل دوربین خواهد رفت.

 

هادی اظهار کرد: پس از وقفه کوتاهی که در فیلمبرداری به وجود آمد خوشبختانه با همراهی صمیمانه بازیگران، سرمایه گذاران و عوامل پشت دوربین، این وقفه جبران شد و در نهایت مشکلی نیز برای توزیع قسمت‌های آینده سریال عاشقانه وجود نخواهد داشت.

 

کارگردان سریال عاشقانه در پایان گفت: تمامی عوامل پروژه «عاشقانه» تلاش کردند تا اثری شایسته مخاطب تولید کنند و خوشبختانه با بازخوردهایی که تاکنون نسبت به مجموعه داشتیم اکثر مخاطبان از محتوا و بازی بازیگران رضایت کامل داشتند که این جای خوشحالی دارد. با این حال امیدوارم مخاطبان تا قسمت پایانی «عاشقانه» همراه ما باشند و از اتفاقات غافلگیر کننده ای که تا قسمت ١۵ مجموعه رخ می‌دهد، لذت ببرند.

 

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، یکتا ناصر، سارا رسول زاده و مهناز افشار بازیگران سریال «عاشقانه» هستند.

 

دانلود قسمت نهم سریال عاشقانه (قانونی)

 

همچنین هومن کبیری و مهدی گلستانه (تهیه کنندگان)، محمد رضا نادری و میلاد علینقی( سرمایه گذاران) این مجموعه هستند. صبح امروز – دوشنبه – با مراجعه به برخی محل‌های عرضه سریال عاشقانه، با این جمله که سریال هنوز عرضه نشده است مواجه شد که در ادامه و حدود ظهر در پیگیری مجدد قسمت جدید این مجموعه نمایش خانگی را عرضه‌شده دید.

 

دانلود قسمت نهم سریال عاشقانه (بصورت کاملا قانونی)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره