وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که بخاطر تجاوز جنسی کچل شد +عکس

دختری که بخاطر تجاوز جنسی کچل شد +عکس

دختری که بخاطر تجاوز جنسی کچل شد

 

دختر جوان تصور نمیکرد استرس و سکوتش پس از این رنج طاقت فرسا ، مثل خوره به جان موهایش بیافتد ! به گزارش ایران ناز این دختر جوان در روز تولدش  مورد تجاوز قرار گرفت اما سکوت کرد  و غصه ی این مشکل را به تنهایی روی دوش خود کشید و در خلوت خود تنها گریست .این غصه خوردنها اما کار دست دختر جوان داد . به گزارش ایران ناز زن پس از ريختن موهايش با مراجعه به پزشک دريافت که به خاطر آزار و اذيت با مشکل مو مواجه شده است.

 

ماجرا ازین قرار بود که به گزارش ایران ناز «استفاني گيئورگي» در روز تولد‌ 27 سالگي خود از سوي راننده اي که او را از مهماني تولدش به منزل برمي‌گرداند مورد تجاوز قرار گرفت. روز بعد از اذيت و آزار جنسي او از ترس آبرويش تصميم گرفت به جاي اين‌که از دست مرد متجاوز شکايت کند و موضوع را با کسي در ميان بگذارد، سکوت اختيار کند و از اتفاقي که شب گذشته افتاده با هيچکس حرفي نزند.

دختری که بخاطر تجاوز جنسی کچل شد +عکس

 

در روز 18 جولاي امسال گيئورکي متوجه شد که موهايش شديدا شروع به ريزش کرده و مخصوصا با هر بار دوش گرفتن مقدار زيادي از موهاي خود را از دست مي‌داد.

 

با بيشتر شدن شدت ريزش موهايش او متوجه شد که اين موضوع غير عادي بوده و از نظر سلامتي مشکلي براي او پيش آمده است.به همين علت تصميم گرفت تا به دکتر مراجعه کند و راز ريزش موهايش را فهميد.

 

به همين خاطر تصميم گرفت تا موهاي سرش را بتراشد تا ديگر بيش از اين از مشاهده ريزش موهايش عذاب نکشد.حالا گيئورکي با نگاهي به گذشته بر اتفاق ناگواري که برايش روي داده بود، تاسف مي‌خورد که چرا پس از آن اتفاق سکوت اختيار کرد و از راننده متجاوز شکايت نکرد.

 

او مي‌گويد: «از فرداي روز مورد اذيت و آزار جنسي قرارگرفتن توسط راننده تبهکار، صدايي در گوش من نجوا مي‌کرد که چرا از خودت دفاع نکردي و آن مرد را به سزاي عمل پلیدش نرساندی

 

 

مطالب مرتبط:

 

تجاوز وحشیانه به بازیگر زن مشهور + عکس بازیگر

 

مرگ دختر والیبالیست تیم ملی ایران بخاطر فرار از تجاوز