وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در قرن 22 طول عمر انسان به 130 سال می رسد !

در قرن 22 طول عمر انسان به 130 سال می رسد !

در قرن 22 طول عمر انسان به 130 سال می رسد !

80 سال دیگر نوه های شما به طول عمر 130 سال می رسد. به گزارش ایران ناز محققان در بررسی‌های جدید خود دریافتند طول عمر انسان ها روند افزایشی پیدا کرده و تا سال ۲۱۰۰ رکورد پیرترین فرد جهان به ۱۳۰ سال خواهد رسید.

 

آمارها نشان می‌دهد طی چند دهه قبل تعداد افرادی که بیش از ۱۰۰ عمر می‌کنند افزایش پیدا کرده است و افراد ۱۰۰ ساله حدود نیم میلیون نفر از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، اما فقط تعداد کمی از این افراد توانستند ۱۱۰ سال یا بیشتر عمر کنند. ژان کالمان (Jeanne Calment) فرانسوی با عمر ۱۲۲ سال لقب پیرترین فرد جهان را به خود اختصاص داده بود و در سال ۱۹۹۷ نیز فوت کرد. هم‌اکنون کانه تاکانا (Kane Tanaka) ژاپنی با ۱۱۸ سال به عنوان پیرترین فرد زنده جهان شناخته می‌شود.

 

افزایش طول عمر انسان ها به ۱۳۰ سال

مایکل پیرس (Michael Pearce)، دانشجوی دکترای رشته آمار در دانشگاه واشنگتن و آدریان رافتری (Adrian Raftery)، استاد جامعه‌شناسی و آمار با استفاده از مدل‌های آماری توانستند حداکثر طول عمر انسان ها را اندازه‌گیری کنند. این دو محقق به کمک آمار بیزی (Bayesian) که ابزاری معمول در آمار مدرن محسوب می‌شود پیش‌بینی کردند رکورد عمر ۱۲۲ سال فعلی شکسته می‌شود و در آینده حداقل یک نفر می‌تواند ۱۲۵ تا ۱۳۲ سال عمر کند.

 

رافتری و پیرس که برای محاسبه طول عمر افراد در آینده از داده‌های موسسه‌ مکس‌پلانک استفاده کردند بر این باورند که به احتمال صد درصد رکورد فعلی پیرترین فرد جهان شکسته می‌شود. آنها پیش‌بینی کردند احتمال رسیدن به سن ۱۲۴ سال حدود ۹۹ درصد، احتمال رسیدن به عمر ۱۲۷ سال حدود ۶۸ درصد و احتمال رسیدن به عمر ۱۳۰ سال حدود ۱۳ درصد است. همچنین در این مقاله آمده است احتمال رسیدن به سن ۱۳۵ سال محال خواهد بود.