وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دفن این دختر در زیر خاک بعد از برخورد صاعقه به او (عکس)

دفن این دختر در زیر خاک بعد از برخورد صاعقه به او (عکس)

این دختز بعد از اینکه صاعقه به او برخورد کرد او را در یر خاک دفن کردند. آنا بالستروس ۱۸ ساله به خاطر آنکه صاعقه به او زده بود، حدود ۳ روز در حیاط خانه تا زیر گردن دفن شد. نزدیکان او بر این باورند که این کار باعث از بین رفتن انرژی‌ای خواهد شد که صاعقه در او به جا نهاده بود.

 

این دختر نوجوان در حالی‌که چند روز قبل در حال رفتن به دانشگاه دچار صاعقه زدگی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است، او که بشدت از کمردرد می‌نالید، سپس در جلسات «درمان خصلت‌های عجیب» شرکت کرده است که طی آن به مدت سه روز باید در زمین و تا زیر گردن دفن می‌شد.خودش در این باره می‌گوید: «پزشکان بیشتر داروها را بررسی کرده‌اند

 

دفن این دختر در زیر خاک بعد از برخورد صاعقه به او (عکس)

 

نه صاعقه را. می‌دانم که رفتن به درون آن حفره، حالم را بهتر خواهد کرد چرا که باورهای باستانی چنین می گوید.» مادر آنا نیز در این باره گفته است: «محلی‌ها به ما گفتند که پیش از آنکه او را به بیمارستان ببرید، بهتر است برای خارج ساختن انرژی صاعقه از بدنش، او را دفن کنید.» او نمی‌تواند به خوبی راه برود و سوختگی‌های روی پایش به خاطر صاعقه درد زیادی برایش به همراه داشته است.

 

البته هنوز مشخص نمی باشد که آیا این شیوهٔ درمانی که از همین هفته آغاز شده روی او جواب بدهد یا نه.دکتر والتر گومز، یکی از پزشکان کلنیکی در مونتریا این مساله را تأیید کرده است که باورهای باستانی زیادی در بین مردم در این باره وجود دارد که  می‌توان قربانیان طوفان و صاعقه را با کارهایی نظیر دفن آنها درمان کرد ، اما هیچ دلیل علمی‌ای در این باره وجود ندارد که نشان دهد این کار اثری در بهبودی او  داشته باشد.