وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلایل علاقه ی مردان به رابطه جنسی مقعدی چیست

دلایل علاقه ی مردان به رابطه جنسی مقعدی چیست

دلایل علاقه ی مردان به رابطه جنسی مقعدی چیست

 

مشکلی که بسیاری از خانم ها با آقایان دارند پیشنهاد رابطه مقعدی به خانم ها است. در این مقاله پزشکی می خوانیم علت علاقه بیش از حد آقایان به رابطه مقعدی چیست.چرا مردان رابطه مقعدی را دوست دارند؟ آیا زنان به رابطه مقعدی تمایل دارند؟ آیا به عوارض رابطه مقعدی فکر کرده اید؟ رابطه مقعدی یا سکس مقعدی نوعی از رابطه جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی زنانه استفاده می‌شود.

 

رابطه مقعدی

در کشور ما آمار دقیقی از رابطه جنسی مقعدی وجود ندارد. رابطه مقعدی با محدودیت‌ های اجتماعی ومذهبی روبروست. رابطه مقعدی بین دختر و پسر جوان در دوران نامزدی از سوی خانواده و جامعه پذیرفته نیست و با مشکل زیادی روبرو میباشد

 

به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

 

 

این مطلب حذف گردید.

 

 

اگر شوهر یا نامزد اصرار به رابطه مقعدی داشت چه کنیم؟

دادن اطلاعات در مورد عوارض جسمی این رابطه برای زنان ، احترام به خواسته جنسی شوهر یا نامزد، پیشنهاد راههای جایگزین مثل عشق بازی و رعایت اصول بهداشتی ، یکی از کارهایی است که می توان پیشنهاد داد.از نظر سکسولوژی ، به منظور حفظ سلامتی جسمی خود همیشه و هنگام انجام رابطه جنسی به هر طریق و با هر فرد ، حتما بهتر است از کاندوم استفاده کنید.

 

به طور طبیعی، مقعد محل تراکم عوامل بیماری زا است. بدین ترتیب تماس هر عضو از بدن با آن می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.در دوران نامزدی نوازش اندام های جنسی و بیان کلمات تحریک آمیز می تواند جایگزین رابطه مقعدی باشد.