وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهی برای داشتن ابرو و مژه هایی جذاب

راهی برای داشتن ابرو و مژه هایی جذاب

به گزارش ایران ناز فرم ابرو می تواند شما را زیبا یا زشت کند ، می تواند ظاهر مدرن و یا آشفته ای به شما بدهد ، دقت در این مورد یکی از نکات کلیدی داشتن یک چهره طبیعی و زیباست .آیا دوست دارید ابروهای ستاره های فیلمها را داشته باشید ؟ اندازه ابروی مناسبشکل صورت شما به ویژگی های ظاهریتان بستگی دارد .

 

اگر ابرو به ۳قسمت تقسیم شده باشد قسمت پهن آن باید ازکنار خط بینی آغاز شود ، قوس آن در وسط باشد و انتهای باریک آن در گوشه چشم شما قرار داشته باشد .ابروهای خالی یا پراکنده را با مداد و یا سایه ابرو پرکنید . اگر شما سبزه هستیدابروهایتان را دو درجه روشنتر از موهایتان رنگ کنید و اگر بلوند روشن هستید

 

راهی برای داشتن ابرو و مژه هایی جذاب

 

و یا موهای نقره ای دارید ابروهایتان باید دو درجه تیره تراز موهایتان باشد و اگر خیلی مطمئن نیستید رنگ خاکستری مایل به قهوه ای تقریبا در همه افراد مناسب است .بعد از استفاده از مداد یا سایه ابرو,قوس ابروهایتان را برای پاک کردن رنگ اضافی آن دست بکشید و با برس ابرو روی آن را بکشید .

 

بازیگر کامیلا بلا میگوید : نیاز نیست که ابروهایتان کمان بلند وبسیار نازک باشد تا مدرن به نظر برسید .آیا شهامت این را داریدکه برای ۳ماه ابروهایتان را رها کنید؟ بعد از آن آنها را به شکل طبیعی و بسیار زیبا و حرفه ای شکل دهید و مرتب کنید ، در این مدت می توانید از مداد یا سایه ابرو استفاده کنید .

 

راهی برای داشتن ابرو و مژه هایی جذاب

 

ابروی عالی بر اساس ساختار منحصربه فرد صورت شماست . تتو یک ظاهر ساختگی به ابرو می دهد که ممکن است نتایجش را دوست نداشته باشید . استفاده ازتتوی نامناسب برای ابرو ممکن است نگاهتان را خشمگین , متعجب , کج و یا مسن تر کند .بهتر است مدل ابرویتان را به صورت طبیعی و شبیه ابروی خودتان مرتب کنید تا زیباتر جلوه کند ..

 

اگر شما در رنگ مویتان تغییر چشمگیری ایجاد کنید ابروهایتان نیز باید تغییر کند . آیا شما در خانه ابرویتان را رنگ می کنید؟ حتی اگر واقعا کارتان خوب باشد ، بهتر است از یک آرایشگر کمک بگیرید ، آیا عجله دارید ؟ برای اینکار از ریمل ابرو استفاده کنید تا هر زمان که خواستید فورا ابرویتان را روشنتر یا تیره تر کنید .

 

راهی برای داشتن ابرو و مژه هایی جذاب

 

کارشناسان موچین های صاف و نوک تیز را توصیه می کنند. شما می توانید به آسانی آنها را در دست خود نگه دارید و موهای بلند را بکنید. برای موهای کوتاه هم با تغییر زاویه موچین می توانید با نوک تیز آن آنها را بکنید .قلم موی ریمیل باید تمیز باشد تا خط و حالت مژه را خوب نشان دهد، نگذارید ریمل روی آن جمع شود و بچسبد،

 

شما نمیخواهید که چشمتان مانند عنکبوت ترسناک به نظر برسد .قلم موی ریملتان را در لوله ریمل فرو برید و سپس با یک حوله یا دستمال کاغذی آن را پاک کنید تا از شر ریملهای اضافی خلاص شوید .در پایان روز ریزش ریمل را روی گونه خود می بینید ؟پس از ریمل ضد آب استفاده کنید، فرمول های ضد آب دوام بیشتری دارند و نمی ریزند , برای شستن آن از آب گرم استفاده کنید .