وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ربوده شدن مرد چینی و ماجرای پیدا شدنش بعد از 30 سال

ربوده شدن مرد چینی و ماجرای پیدا شدنش بعد از 30 سال

ربوده شدن مرد چینی و ماجرای پیدا شدنش بعد از 30 سال

 

ربوده شدن مرد چینی مرد چینی که بیش از ۳۰ سال پیش ربوده شده بود، پس از ترسیم نقشه‌ای از روستای دوران کودکی خود و بررسی نقشه، موفق به یافتن روستای مادری خود شد و با مادر بیولوژیکی خود ملاقات کرد.

مردی که توسط یک باند قاچاق کودک چهار ساله در چین ربوده شده بود، پس از ترسیم نقشه ای از روستای زادگاهش که بیش از 30 سال بعد به یادگار کشیده شده بود، دوباره به خانواده اش پیوست.

 

لی جینگوی، اهل استان یوننان، در سال 1989 گرفته شد و به خانواده ای در لانکائو، در حدود 2000 کیلومتری خانه اصلی اش، داده شد.

 

او در شبکه‌های اجتماعی به دوستانش گفت که شب‌های بی‌شماری حسرت خورده و از کودکی در خانه بوده است.او روزی یک بار در خانه عکس می گرفت تا به یاد بیاورد کجا متولد شده است، اما در کشوری با 1.4 میلیارد نفر به نظر می رسید که دیگر هرگز خانواده اش را پیدا نخواهد کرد.

 

با این حال، در سال گذشته، او پس از خواندن در مورد دیگر کودکان ربوده شده که دوباره به خانواده‌هایشان پیوستند، امیدوار شد.

 

آقای لی ویدئویی در برنامه Douyin – معروف به TikTok در خارج از چین – در ماه دسامبر، نقشه ای از روستای خود را به یادگار گذاشت.

 

ربوده شدن مرد چینی و ماجرای پیدا شدنش بعد از 30 سال

 

جزئیات نقشه های او که شامل شکل ظاهری برخی از خانه ها و روش پخت برنج در روستاها بود، بسیاری از بینندگان را شگفت زده کرد.

 

با وجود جزئیات باورنکردنی، پلیسی که او و خانواده اش را دوباره جمع کرد، با مبارزه سختی روبرو شد.آقای لی نام زادگاهش یا نام خیابان های روستا را به خاطر نمی آورد.

 

حدود یک میلیون روستا در چین وجود دارد که حدود یک سوم کل جهان است. هر روستا به طور متوسط ​​916 نفر جمعیت دارد.با این حال، پلیس به طرز باورنکردنی طرح او را با روستای کوچکی در ژائوتنگ، یک شهر کوهستانی در یوننان، در جنوب غربی چین تطبیق داد. در آنجا زنی را نیز پیدا کردند که پسرش را از دست داده بود.

 

به گزارش ایران ناز پس از آزمایش DNA که این ارتباط را تایید کرد، او و مادرش در شب سال نو با هم آشنا شدند.آقای لی در شبکه های اجتماعی گفت: «مادر من به محض اینکه من تلفنی صحبت کردم گریه کرد.»

 

پس از تماس تصویری، در یک نگاه آن را تشخیص دادم. من و مادرم دهان و دندان های مشابهی داریم.تقریباً همه چیزهایی که در طول گفتگو به یاد آورد درست بود، «از جمله خانه نقاشی من که الان هم همینطور است، جز اینکه اشغال نشده است».

 

در مصاحبه ای با شبکه چینی کاغذ او گفت که در سال 1989 توسط یک همسایه کچلی که او را با یک بازی وسوسه کرد دزدیده شد، اما او هرگز از یافتن خانواده واقعی خود دست نکشید.

 

او می‌گوید: «من عادت کردم حداقل یک بار در روز نقاشی بکشم.او گفت که جزئیات خاصی با او باقی مانده است. من درختان، صخره‌ها، گاوها و حتی جاده‌هایی را می‌شناسم که می‌پیچند و آب کجا می‌رود.»

 

ویژگی های خانوادگی همچنان در خاطره او بود. او چهره، چشم ها و پیشانی خود را مانند پدرش توصیف کرد.او گفت که پس از ربوده شدن، زن و شوهری 40 ساله برای او لباس‌های نو خریدند و قبل از اینکه خانواده‌ای را به او بدهند، او را به یک سفر روزانه و شبانه با قطار بردند.

 

بسیاری از کودکانی که پس از ربوده شدن در چین به خانواده های اصلی خود ملحق شدند، به دلیل بزرگ شدن، تمایلی به اقدام قانونی علیه والدین خوانده خود ندارند.او می گوید: «اصول کودکی را به من آموختند تا بتوانم سخت درس بخوانم و در آینده با استعداد تبدیل شوم.

 

آقای لی به پدرش گفته بود “برو” اما او یک برادر کوچک در خانه دارد. و یکی دیگر از اعضای خانواده نیز در کودکی ربوده شد.او می گوید: «من یک خواهر شوهر هم دارم که از کودکی در خانه من زندگی می کند و هر روز با من بازی می کند.

 

“من قبلا فکر می کردم او خواهر بزرگتر من است. او نیز ربوده شد، اما زمانی که ربوده شد و بعد در خانه اش پیدا شد، کتاب می‌خواند.

 

در ابتدا به عنوان نقشه ای از دست مرد ترسیم شده در روستای دوران کودکی اش منتشر شد که 30 سال پس از ربوده شدن دوباره به خانواده اش پیوست.