وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه خلال نان تست فرانسوی با تکنیک های ساده

روش تهیه خلال نان تست فرانسوی با تکنیک های ساده

روش تهیه خلال نان تست فرانسوی با تکنیک های ساده

 

دستور آشپزی که امروز در ایران ناز برای شما در نظر گرفته ام یک میان وعده ساده و بسیار خوشمزه ای است که حتی برای صبحانه و افطاری نیز وعده ی مناسبی بوده و از آن می توانید استفاده کنید.

 

دستور آشپزی امروز آموزش تهیه خلال نان تست فرانسوی با دارچین می باشد تهیه این نان بسیار آسان بوده و شما به راحتی می توانید آن را در منزل تهیه کرده و از خوردنش لذت ببرید در واقع شما می توانید با این کار یک صبحانه کاملا متفاوت را تجربه کنید و تمام روز را با انرژی کافی سپری کنید.

 

امیدوارم دستور آشپزی امروز نیز مانند سایر دستور آشپزی های قبلی مورد قبول و پسند شما دوستان واقع شده باشد و شما نیز در منزل بتوانید این میان وعده ی خوشمزه را تهیه کرده و از خوردنش در کنار اعضای خانواده لذت ببرید و با دادن نظرات و پیشنهادات سازنده ی خود بنده را در ارائه هر چه بهتر دستورات آشپزی یاری بفرمائید.

 

روش تهیه خلال نان تست فرانسوی با تکنیک های ساده

 

*موادی که لازم دارید برای تهیه این نان تست:

-شیره افرا   به میزان لازم

-کره   به میزان لازم

-وانیل   1 قاشق سوپ خوری

-شکر   1 قاشق سوپ خوری

-دارچین   2 و 1/2 قاشق چای خوری

-خامه پرچرب   1 فنجان

-تخم مرغ   4 عدد

-نان تست   ۸ برش

 

روش تهیه خلال نان تست فرانسوی با تکنیک های ساده

 

*برای داشتن یک خلال نان تست فرانسوی باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

1-در این مرحله ابتدا ظرف مناسبی را انتخاب کنید تخم مرغ ها را ابتدا درون کاسه ی کوچکی شکسته و بعد از اطمینان از سالم بودن تخم مرغ ها، آن ها را درون ظرف ریخته و با استفاده از هم زن یا چنگال زرده و سفیده ی تخم مرغ ها را خوب با یکدیگر مخلوط کنید .

 

سپس خامه پرچرب به همراه وانیل، شکر و دارچین را به تخم مرغ های خود اضافه کرده و همه ی مواد را با یکدیگر خوب ترکیب کنید تا مواد شما کاملا یکدست شوند. نکته: شما می توانید بجای خامه پرچرب از شیر پرچرب نیز استفاده کنید.

 

2-در این مرحله تک تک ورق های نان تست را با استفاده از یک چاقو به صورت چهار خلال برش بزنید و کنار بگذارید سپس تک تک خلال های نان را درون ترکیبی که در مرحله اول آمده کرده فرو ببرید تا کاملا به مخلوط تخم مرغ آغشته شود (نان تست نباید زیاد درون ظرف باقی بماند بطوری که شل شده و حالت خمیری به خود بگیرد ماندن حدود سی ثانیه نان تست درون ظرف کفایت می کند.)

 

سپس نان ها را از درون ظرف بیرون آورده و درون یک سینی بچینید اجازه دهید حدود چند دقیقه نان های تست به همان شکل درون سینی باقی بماند و استراحت کنند تا کاملا ترکیب تخم مرغ ها در آن ها به آرامی نفوذ کند.

 

روش تهیه خلال نان تست فرانسوی با تکنیک های ساده

 

نکته

نان تستی که یک روز مانده و کمی خشک شده است برای این کار مناسب تر می باشد چون مایه تخم مرغی بیش تری را جذب کرده و خوشمزه تر می شود همچنین شما می توانید برای این کار از نان باگت نیز استفاده کنید کافی است نان باگت های خود را به صورت حلقه ای برش بزنید.

 

3-درون تابه ی نسوز یا تفلون مناسبی به مقدار لازم کره بریزید تابه را بر روی شعله با حرارت ملایم قرار دهید صبر کنید تا کره درون تابه کاملا ذوب شود سپس درون تابه را با یک لایه از خلال نان ها بپوشانید البته حواستان باشد تابه را زیاد پر نکنید تا بتوانید به راحتی نان ها را درون تابه جابجا کرده و سرخ کنید.

 

هنگامی که یک طرف نان ها کاملا سرخ و طلایی شد آن ها را به آرامی درون تابه برگردانید تا طرف دیگر آن ها نیز کاملا سرخ شود حدود دو الی سه دقیقه طول می کشد تا هر طرف از نان های تست سرخ شوند.

 

هنگامی که خلال نان های شما کاملا سرخ شدند آن ها را از تابه خرج کرده و بلافاصه درون شیره افرا قرار دهید بعد از این که کاملا به شیره افرا آغشته شدند آن ها را بیرون آورده و درون ظرف مناسبی بچینید.

 

4-پس از انجام مراحل بالا در این مرحله خلال نان تست فرانسوی با دارچین شما کاملا آماده است می توانید آن را سرو کرده و میل کنید.

 

نکته

همچنین شما می توانید ابتدا خلال های نان سرخ شده ی خود را درون ظرف مناسبی بچینید سپس به اندازه ی دلخواه بر روی آن ها شیره افرا بریزید.

 

توجه داشته باشید این دستور مخصوص 4 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 15 دقیقه و زمان مناسب برای پخت 30 دقیقه است.نوش جااااااااااان…